Witaj!
Posiadam wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego potwierdzone certyfikatami Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości , Alison i Google. Specjalizuję się w budowaniu wizerunku marek i firm w mediach społecznościowych i internecie.
Dla mnie SOCIAL MEDIA TO SZTUKA, KTÓRĄ TRZEBA UMIEĆ TWORZYĆ.
Skuteczną komunikację w Social Media tworzę w oparciu o dobrze opowiedziane historie, które umożliwiają mi nawiązanie dialogu z odbiorcami. Jest on niezbędny do budowania więzi pomiędzy marką i konsumentem. Sprawię, że Twój odbiorca stanie się Twoim fanem, a Twoja konkurencja na bieżąco będzie śledziła z zaciekawieniem Twoje działania w sieci.
CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ
Uważam że prowadzenie testów A/B nie jest najlepszą metodą, przez ostatnie 5 lat śledziłem książki, kursy i blogi autorytetów i twórców Facebooka, Twittera, Pinterest i Instagrama. Jestem też autorem książki Nowoczesna promocja firm w Internecie.Moje wieloletnie doświadczenie i umiejętności analityczne to gwarancja że Twoje wizytówki w mediach społecznościowych będą skuteczne. Głównym powodem nieudanych kampanii jest naruszenie zasady jedności content marketing oraz stosowanie przestarzałych tricków oraz brak lub niewłaściwe analizowanie statystyk.
PLATFORMY SPOŁECZNOŚCIOWE, KTÓRE OBSŁUGUJĘ:
Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Twitter, Lepszy Sort, Polpedia
JAKIMI PROGRAMAMI I NARZĘDZIAMI SIĘ POSŁUGUJĘ:
Google Analytics, Like Alyzer, Facebook Insights, NapoleonCat, Simply Measured, Sociograph, Agorapulse, Cyfe, Komfo, Icegram, Hootsuite, Viralwoot
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to napisz, chętnie prześlę swoje portfolio i stworzę dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.
szczepkowski@poczta.pl
Blog Romana Szczepkowskiego - blog pisarza autora ksiażek o rozwoju osobistym, informatyce i pozycjonowaniu. Roman Szczepkowski to autor książek Rozwój Osobisty, Nowoczesne pozycjonowanie książek.
Subskrybuj:
Posty (Atom)
-
Content Marketing , Biedronka i Amazon Wiele osób działów marketingu nie rozumie content marketingu a jednocześnie nie docenia mediów s...
-
Pan Krystian Miklis wielokrotnie pokazywał że kupuje stare katowickie nieruchomości , by je wyremontować i uczynić z nich prawdziwe perły. ...
-
MIESIĄC DUMY LGBT MINUS IKEA od wielu lat promuje akcje homoseksualne, widać to w wydawanych katalogach oraz produktach skierowanych s...
W dzisiejszych czasach obecność biznesu w sieci jest nieodzowna. Zwłaszcza dla nowo powstających biznesów. Bez tego szanse na przebicie się i utrzymanie na rynku są znikome.
OdpowiedzUsuńNaprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń