Dziś na facebooku przeczytałem słowa pewnego Pana który twierdził że napisał książkę która jest bestsellerem wśród coachów i trenerów, książkę można kupić tylko u niego w promocji za 4000 zł , książka co ciekawe nie dotyczy coachingu tylko marketingu internetowego. Pan twierdził ze za 2 tysiące złotych nie opłaca mu się postawić nawet kropki na fb. Zastanawiam się ile mamy takich fachowców od marketingu internetowego którzy nie znają ani SEM ani SEO ani specyfiki promocji w mediach społecznościowych ani analityki google.
A oto osoba która nie uważa się za eksperta SEO, autorka wielu pisarskich bestsellerów Danielle Steel
Uwielbia ludzi i zwierzaki , za darmo nie tylko postawiła kropkę , ale napisała list do 14 letniej Amerykanki , dziękując je za uwagi i że jej opowiadane wykorzysta w kolejnej książce, Dziewczyna latała z tym listem po całej szkole, krzycząc popatrzcie od kogo dostałam list, ale napisała też list skierowany do polskich czytelniczek na łamach czasopisma MISS. I wtedy Danielle napisała coś niesamowitego jak szkoda że nie jesteście tu ze mną w Paryżu. A co robią tak zwani polscy fachowcy od Ebiznesu mówią zarabiam dużo jestem teraz w Nowym Jorku, Cape Town , Sydney. A kogo to interesuje już Dale Carnegie zauważył że ludzi interesują się Tobą jak Ty interesujesz się nimi i to właśnie robi Danielle.
Jedna uwaga jak takiej Kobiety nie kochać , nie uważa się za jakąś gwiazdę , jej bestsellerowi bohaterowie to nie jakieś obłąkane postacie, ale osoby twardo stojące na ziemi realizujące swoje cele, romantyczni, pragnący miłości.
Dlaczego Danielle posiadła sekret zdobywania ludzkich serc i milionów nowych Czytelników, bo nie prezentuje się jako gwiazda tylko normalna Kobieta mająca takie same marzenia jak wszystkie Kobiety od 16 lat do 100. I tworzy nie jakieś pokręcone postacie w swoich książkach ale jej bohaterowie to ludzie z którymi chcesz być i kiedy skończysz jedną książkę nie możesz się już doczekać następnej.
Blog Romana Szczepkowskiego - blog pisarza autora ksiażek o rozwoju osobistym, informatyce i pozycjonowaniu. Roman Szczepkowski to autor książek Rozwój Osobisty, Nowoczesne pozycjonowanie książek.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Content Marketing , Biedronka i Amazon Wiele osób działów marketingu nie rozumie content marketingu a jednocześnie nie docenia mediów s...
-
Pan Krystian Miklis wielokrotnie pokazywał że kupuje stare katowickie nieruchomości , by je wyremontować i uczynić z nich prawdziwe perły. ...
-
MIESIĄC DUMY LGBT MINUS IKEA od wielu lat promuje akcje homoseksualne, widać to w wydawanych katalogach oraz produktach skierowanych s...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz