sobota, 12 sierpnia 2017

SAT FILM | Sztuka nabijania Klientów

Dobrze że dyrektorem Biura Obsługi SAT FILM we Włocławku jest Krzysztof Marczyński, stary, znany we Włocławku Komuch. Trudno byłoby bowiem inaczej ocenić chamstwo i niekompetencje pracowników call center i biura obsługi jak psychologia rodem z PZPR. Trudno nie zauważyć że SAT FILM ma prawo do dumy, SAT FILM jest jedynym usługodawcą w Polsce którego klienci nie mogą się dowiedzieć z kim konkretnie rozmawiali oraz nigdy nie podlegają ocenom satysfakcji, nie wiemy więc po co rozmowy z klientami wogóle są nagrywane, skoro celem tego nie jest poprawa jakości usług i zadowolenia klientów.
W 2005 roku Gazeta Pomorska poinformowała że Firmy, na konta których nie wpłynęły pieniądze od klientów "Eurokasy", nie poczuwają się do współodpowiedzialności, jedną z tych firm była firma SAT FILM, oto znamienna wypowiedż Pana Marczyńskiego - Nikogo nie zmuszaliśmy do wyboru "Eurokasy". dla pokrzywdzonych nie może być taryfy ulgowej - ocenia Krzysztof Marczyński, dyrektor Sat Filmu. - Cierpliwie czekamy na wpłaty, ale niezależnie od powodów opóźnień, pieniądze muszą znaleźć się na naszym koncie. Sytuacja analogiczna zdarzyła się w roku 2014 Abonenci Sat Film przez kilka godzin nie mieli dostępu do internetu i telewizji kablowej. Operator broni się, że to nie jego wina. Problemy pojawiły się tuż po godz. 10. Ze śnieżącymi ekranami i komputerami pozbawionymi dostępu do sieci męczyli się korzystający z usług Sat Film w całym mieście. Dopiero przed godz. 15 sytuacja wróciła do normy, ale niektórzy jeszcze wieczorem mieli problemy z "rwącym się" internetem. O wyjaśnienia poprosiliśmy Artura Witwickiego, pełnomocnika zarządu Sat Film ds. marketingu. - To nie my ponosimy winę za tę awarię, ale dostawca energii elektrycznej, który spowodował silne przepięcie na sieci - mówi Witwicki. - Sytuacja była niezależna od nas.
A więc jak widzimy SAT FILM wyznaje psychologię Kalego , jesli ludzie zapłacili za abonament ale Eurokasa nie przelała pieniędzy to jest to wina klientów, natomiat jeśli SAT FILM nie doostarczył usługi to winę można zrzucić na dostawcę energii a pieniądze czy usługa była czy nie SAT FILMOWI tak czy tak się należą. Na koniec przypomnijmy opinie o SAT FILMIE Włoclawian, trudno sądzić by firma która nabija klientów w butelkę się nimi przejeła, ale być może włocławscy radni zatroszczą się by włocławianie mogli korzystać z innej lokalnej firmy która troszczy się nie tylko o własne dobro ale również mają na względzie dobro swoich klientów.
Czas to naprawic , aby nie było juz takich sytuacji. Bo przez takie awarie to połowa ludzi zrezygnuje z satfilm'u Jest 21-wiek i takie zeczy to nie powinny sie zdażać. ddwloclawek
Ale kasę brać za niedostarczony sygnał to nie przeszkadza , ale wypisywać pierdoły że internet to ,,do 8M'' a nie ,,8M'' to przez gardło przechodzi , ale wciskać kit serwisowy obonentom że ,,to na pewno uszkodzenie w pana lokalu '' można . Abonent płaci za sygnał a nie za jego brak więc zwalanie winy na energetykę to dziecinada i ,,przepięcie '' rozumu kłamczuchów z Satfilmu . 21 Wiek
Jeszcze raz pisze. Miałem bardzo kijową niedziele.;/ A najlepsze jest to ze chciałem zadzwonic do satfilm'u i sie zapytac co jest grane dlaczego nie ma telewizji i internetu a do nich nie idzie sie dodzwonic za chiny bo pracuja od poniedziałku do piatku i telefon wyłaczony.Bardzo byłem wkurzony ze nie mozna nawet zadnej info zdobyc. dd wloclawek
To niech w końcu zainwestują w porządne agregaty. Tyle kasy z nas zdzierają i ich nie stać ??? Charlotte 85
Czemu we Włocławku nie ma konkurencji dla kapryśnego Satfilmu? Mam dość tej cholernej firmy. Mirko
zaorać ten satfilm!!! ludzie zaczęli krytykować i wyzywać to wyjaśnienie napisali, to nie pierwszy raz taka awaria, zawsze zrzucą winę na kogoś innego, firma widmo!!!! Jurek
bo blokują innych dostawców, pan K. nieźle pewnie daje w ł.... co niektórym Gangsta
Zamiast sprostowań to obniżcie abonament!!!licząc te wszystkie przerwy w dostawie to ze dwa dni będzię w miesiącu , jak trzeba odłączyć sygał bo ktoś dwa dni po terminie zaplaci to pierwsi lecicie, szkoda że nikt nam nie obniży jak wina jest po waszej stronie. Ale dla prezesów to tylko kasa kasa i kasa się liczy. Benek
od wiosny przechodzę na netię! szkoda nerwów na ta szmire Olek
Panie prezesie po 1.Wy bierzecie pieniądze po2.taka sytuacja nie zdarzyła się pierwszy raz po3.a TV to też to samo tłumaczenie.A co gdyby wszyscy złożyli o odszkodowanie? Karp
Najwyższy czas namierzyć tych co blokują dostęp do Włocławka konkurencji SF. Ciekawe ile za to biorą ??? Ciekawy
Zwróćmy się jako mieszkańcy tego grajdołka do innego znanego operatora sieci kablowych, aby zainwestował we Włocławku. Sto procent że mu się to opłaci i że wielu, bardzo wielu abonentów chętnie opuści drogi, awaryjny, kapryśny i bezczelny SAT-FILM. Apeluję do innych operatorów: włocławianie czekają z utęsknieniem na konkurencję i śmierć sat-filmu(celowo z małej litery). Tomasz
To już koniec tej podwórkowej firmy z siedzibą w Łodzi.Dziwne,że ich wpływy trwają tak długo,ale to zapewne dzięki łapówkom jakie otrzymują prezesi spółdzielni.W Łodzi nie istnieją bo wyparła ich konkurencja,a u nas się panoszą.Wielokrotnie składałem reklamacje,domagając się rekompensaty w abonamencie,ale ciągle powołują się na regulamin,którego sami nie przestrzegają.Od 1 marca znoszą opłatę za dzierżawę dekodera /niby z funkcją nagrywania ,której nie posiada/,a w rzeczywistości powinni oddać kasę za bezprawne pobieranie tej opłaty.Większość operatorów za podobne dekodery nie pobiera opłat lub jednorazowo w chwili podpisania umowy,a satfilm przez rok zarabiał 180zł od każdego abonenta. Pozostaje tylko wypowiedzieć umowę. Don Vito
Satfilm ma bardzo nie miłą obsługę i pokazuje swoim abonentom że są dla firmy tylko płatnikiem a nie abonentem o którego trzeba dbać. Achim

2 komentarze: