poniedziałek, 28 sierpnia 2017

SPOSOBY NA GBURA

CZYM CHARAKTERYZUJE SIĘ GBUR
Agresja słowna jest sposobem na osiągnięcie władzy nad innymi. Jest rodzajem tortury, która nie zostawia dowodów fizycznych, ale jest równie bolesna . Ponieważ słowny agresor przejawia potrzebę dominacji .... zmuszony jest do negowania doświadczeń, percepcji, wartości, osiągnięć i planów innych ludzi, aby nieustannie umiejszać rangę rzeczywistości, w której żyją. Agresja słowna bywa ukryta, nieoczywista i nieprzewidywalna .... jednak zawsze jest szkodliwa, ponieważ jej ofiary zwykle są zaskoczone, poddają się jej i są zdezorientowane do tego stopnia, że nie zdają sobie sprawy z rozmiaru cierpień, jakie im zadano.
Gbur wyróżnia się tym że zakŁamuje rzeczywistość podziwia znajomych którzy nie potrafią programować aplikacje w nowoczesnych aplikacjach a wyśmiwa się z tych co potrafią. Wyśmiewa się z ludzi uczących kilku języków , a podziwia tych którzy mają kilku uczniów. Podziwia tych którzy doradzili mu zły telefon a potępia tych którzy znają rynek smartfonów i kryteria jakimi się kierują klienci. Potępia tych którzy są dobrymi Policjantami a chwali tych którzy powołują się na protekcję. Chwali trenerów salowych a potępia tych którzy wykorzystują nowoczesne technologie.
GBUR SZANUJE TYLKO TEGO , KTO POWIE MU : DOŚĆ !
Gbury naciskają na Nas, jak gdyby chcąc Nas sprawdzić . Poddają nas próbie, żeby się przekonać, na co im pozwolimy. W perwersyjny sposób podziwiają tylko tych, którzy powiedzą im : nie ze mną takie numery.
SPOSOBY NA GBURA
1. To nie jest niewinne zachowanie . Robi to z rozmysłem i celowo Cię rani .
2. Powiedz wprost : Od dzisiaj masz mnie traktować z szacunkiem !
3. Podkreślaj czego od niego oczekujesz : Zachowaj swoje uwagi dla siebie , albo więcej się tu nie pojawiaj.

Jeśli mamy Gbura w Rodzinie lub w najbliższym otoczeniu to wówczas mamy problem z wybaczeniem mu doznanych krzywd. Mi osobiście pomogła modlitwa :
MODLITWA O POMOC W BUDOWANIU WIĘZI
Panie Jezu Chryste , Ty znasz wszystkich, z krórymi pryszło nam żyć. Wiesz że wśród nich są tacy, z którymi dobrze mi sie układa. Dziękuje Ci za te relacje.
Pomoż mi stale otaczać tych ludzi troską i zrozumieniem. W moim zyciu jednak spotykam jednak i takie osoby, z którymi jest się trudno porozumieć. Wiesz sam Panie, ile wtedy rodzi się w naszych sercach żalów, pretensji, złości czy poczucia krzywdy.
Przychodzę prosić się o to, abyś pomógł mi w trudnych dla mnie relacjach okazywać miłość wbrew często nieprzyjemnym uczuciom, które się w nas budzą. Naucz mnie zawsze przebaczać. Pomóż mi przepraszać gdy zawinię.
Ukazuj mi dobre cechy spotykanych przeze mnie ludzi, aby łatwiej było mi kierować się zasadą : ZŁO DOBREM ZWYCIĘŻAJ . Przypomnij mnie, Panie, o codziennej modlitwie za tych, z którymi mi się nie układa. Wspieraj moje wysiłki .
Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz