piątek, 23 sierpnia 2019

ĆWOKI I IDIOTKI

ĆWOKI I IDIOTKI

Jestem dumny ze środowiska związane z komuna i#LGBT nazywją mnie ćwokiem. Nazywano też tak Jana Pawła II, kardynała Stefana Wyszyńskiego komunistyczne pismo NIE , dziś nazywa tak Premiera Mateusza Morawieckiego i Prezesa Jarosława Kaczyńskiego kontynuatorka NIE, telewizja informacyjna TVN 24.

Czy pamiętasz tekst piosenki Lady Punk MNIEJ NIŻ ZERO :

Myślisz może, że więcej coś znaczysz

Bo masz rozum, dwie ręce i chęć

Twoje miejsce na Ziemi tłumaczy

Zaliczona matura na pięć

Są tacy - to nie żart,

dla których jesteś wart

Mniej niż zero

Thomas Alfa Edison powiedział Ci którzy uczą się nowych rzeczy są inteligentni i kreatywni, zaś Ci co posiedli już wszystkie mądrości i od lat nie przeczytali żadnej książki prócz przewodników katolickich są idiotami pełnymi swojej buty.

Bardzo się cieszę że z mojej wiedzy na blogu korzystają również Ci którzy nazywają Nas exhibicjonistami i ćwokami, ja bym na pewno niemarnował czasu na blog na których nie ma wartościowych treści, trzeba być naprawdę idiotą by śledzić blog do którego nie mam przekonania.

Anata Kolibska, psycholog, autorka książki Vademecum Terapeuty i członkini klubu KOT mówi :

Z kontrolą emocjonalną jest ten sam problem co kiedyś z asertywnością , pewni ludzie pomylili pojęcia. Kontrola emocjonalna nie polega na tłumieniu emocji leczna własnej interpretacji ludzi i wydarzeń. Pięknie to wyraziła Eleanor Roosevelt : Nikt nie może Cię obrazić , jesli Ty komuś temu na to nie pozwolisz. Możesz przyjąć że ktoś nazywając Cię Ćwokiem ma rację , ale możesz też przyjąć że jest gburem i ma problem z samym sobą i powinien się leczyć.

W przypadku tłumienia emocji kiedyś nastąpi wielki wybuch, nie mówiąc już o negatywnych skutkach dla zdrowia, nazywajmy więc rzeczy po imieniu. Kiedyś niektórzy trenerzy definiowali asertywność jako możliwość narzucania innym swoich poglądów poprzez manipulację i perswazję, w rzeczywistości asertywność to szacunek wobec innego człowieka, poprzez uznawanie ich praw do własnych poglądów i podejmowanych decyzji.

Człowiek sukcesu to człowiek który ma wielkie marzenia, który krok po kroku je realizuje, ale też potrafi się cieszyć małymi, niepozornymi czasami . ta umiejętność sprawia że jest na ogół człowiekiem pogodnym i optymistycznym, czerpiącym radość z życia każdego dnia. A na pytanie czy jest człowiekiem szczęśliwym odpowie bez wachania : Oczywiście że TAK .

Tyle autorka Drogi do sukcesu , Joanna Gajda.

Zawsze marzyłem by by stworzyć własną stronę internetową, gdy powstała tworzyłem je dla innych, później kurs pozycjonowania Pawła Krzyworączki w Krakowie.

Pracując dla T- Mobile, poznałem Dziewczynę która oferowała pozycjonowanie , to była jej poprzednia praca - dzwoniła , prezentowała ofertę i miała mnóstwo zamówień, a właściwie nie ona tylko firma dla której pracowała. Gdy powiedziała że jej firma robi to w miesiąc wiedziałem już wszystko o tej firmie.

Paweł nazywał to sztucznym pozycjonowaniem, na dole był sam chłam , setka bezwartościowych stron które linkują do stron tematycznych, mających jako taką wartość, te prowadziły do stron o trust ranku 3 lub wyższym i stąd szły dopiero linki do stron klienta. Cała ta piramida, całkiem nieźle funkcjonowała, dopóki Google nie odkrył że mamy do czynienia z pompowaniem strony klienta. Dlatego Agencje SEO tego typu pytają się czy ma to być pozycjonowanie krótkowterminowe czy długoterminowe . Jeśli krótkoterminowe tworzą piramidę, a że po miesiącu cała ta układanka przypomina kostkę domina to już inna sprawa, klient po zakończeniu umowy przypisuje sobie że strona albo jest na 10 podstronie albo nawet została zablokowana, to samo tłumaczy agencja.

Potem tworzyłem aplikcje android Aktywny Włocławek dla turystów, ale też Bibloteka i Kluboteka, wiecie sądzę że Ci wszyscy którzy mnie krytykują nie byli y w stanie nawet napisać linijku kodu. Kiedy się pytam co robią otrzymuję odpowiedź : Jestem ceniony , na pytanie jednak czym się zjmujesz trudno znaleźć im odpowiedź.

Mineło 2 tysiące lat od wiecznych słów Horacego, Owidusza, Listów św Pawła, a oni ciągle istnieją nie tylko wśród wierzących, ale również osób ceniących literaturę na najwyższym poziomie. Biblia jest najczęściej czytaną książką w historii, wyprzedzając Dale Carnegiego Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. Trudno nie zauważyć więc że budowanie relacji międzyludzkich jest tematem na który ludzi najczęściej poszukują odpowiedzi. Ludzie Ci nie tylko zasłużyli na Niebo , ale będą również czytani w przyszłości za 200 lub 300 lat.

Z dumą mogę powiedzieć i napisać że również moi przodkowie Edmund Drygas, mój ukochany Dziadek, nadal jest podziwiany za przepiękne obrazy, które możesz oglądać w internecie a dzięki ebookowi Spółdzielni Mieszkaniowej BARYCZ w Miliczu ludzie odnajdują inspiracje w osobie założyciela Spółdzielnii, a prywatnie mojego Taty Ryszarda Szczepkowskiego, ale był on bardzo cenionym vicePrezesem włocławskiej Delecty, kchanym przez ludzi za to że potrafił połączyć interesy firmy z potrzebami Pracowników. Nadal słyszę to słowa to Syn Ryszarda, staram się być jego godnym następcą.

Nie mam takich talentów jak Tata, ale staram się być równie dobrym rozmówcą dla Sąsiadów i Ludzi którzy o Tacie pamiętają i miło go wspominają.

Również moja książka Poradnik Wakacyjny jest ponadczasowa, przetrwa moje życie ludzie zawsze będą jezdzić na Wakacje, chcąc zoaczyć najpiękniejsze miejsca świata i sposobów jak uchronić się przed oszustami.

W naszym świecie dużo rzeczy przebrzmiało, jak pioseka Richie e Poweri Acapulco , ale sam kurort nadal należy do najpopularniejszych na świecie, podobnie się rzecz ma z Wieżą Eiffla, Wawelem czy Wilanowem.

Podobnie Nowoczesna Promocja oparta na dwóch autorch ponadczasowych Dorothea Brande u której uczyła się cała plejada bestsellerowych pisarzy i Stephan King Jestem Pisarzem. Pamiętnik Rzemieślnika.

Ostatnio czytałem Jacka Canfielda, zwanego coachem Ameryki , autora wielu książek sprzedawanych w milionach egzemplarzy . Jack przytacza taką opowieść.

Mama wchodzi do pokoju by obudzić Syna do szkoły , potrząsa nim mówiąc :

- John wstawiaj, czas do szkoły.

- Dobrze Mamo już wstaję.

Kiedy po 15 minutach wchodzi i widzi że Syn ndal smacznie śpi, potrząsa Nim mocniej i mówi :

- John wstawaj, spóźnisz się do szkoły .

- Mamo, ale ja nie chce iść do szkoły , w szkole jest masa psychologów, nauczycieli , urzędników a żaden z nich mnie nie lubi. Podaj choć jeden powód dlaczego miałbym tam pójść.

- Podam Ci nawet dwa , John - odpowiada Mama - Po pierwsze masz 43 lata, a po drugie jesteś Dyrektorem .

Trudno o lepszy przykład by pokazać że jesteśmy nielubiani, musisz więc tworzyć takie miejsca gdzie świat staje się lepszy dla Ciebie i dla innych. Takim klubem jest włocławski KOT ,gdzie wiele osób wyszło z depresji i rozpoczeło nowe kreatywne życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz