sobota, 28 września 2019

Jak chciałbym być zapamiętany

Jak chciałbyś być zapamiętany

Philip Kotler zwierzył się że będąc u swojego Dentysty, zapytał go jak chciałby być zapamiętany , ten chwilę pomyślał i odpowiedział : Wie Pan chciałbym by kiedy będzie robiono Panu sekcję zwłok Ci ludzie mówili : Ten facet miał naprawdę dobrego dentystę.

Są tacy ludzie o których pamiętamy dwa trzy lata po przejściu do innego świata i tacy których pamiętamy latami , dziś zmarł Jan Kobuszewski, wspaniały Polak, Patriota i jeden z najlepszych polskich aktorów. Szczególnie znany z Kabaretu Dudek i znanych Bajek dla Dorosłych.

Mi Jan Kobuszewski towarzyszył przez całe moje życie , towarzyszył mi w dzieciństwie, młodości i w życiu dorosłym , ludzie znikali i pojawiali się nowi , natomiast Jan Kobuszewski cały czas istniał czy to dzięki telewizji czy dzięki audycji Trójki Powtórka z rozrywki. Zawsze wprowadzał w życie humor i dobry nastrój, wiem że tak go zapamiętało miliony Polaków . Tak jak Janowi Pawłowi II możemy podziękować Panu Jankowi że przyszło nam żyć w tych czasach.

Nie tak dawno napisałem jak zabezpieczyć dane na wypadek śmierci to istotne, bardzo cenię nieżyjącego już Aleksandra Bucznego , nie tylko za wspaniałe ebooki biznesowe ale również świetne artykuły. Buczny był niezwykła osobą , cenioną w świecie blogerów, niestety zmarł przedwcześnie a z jego bloga po śmierci znikneły artykuły i inne materiały, szkoda że jego blog nie został zarchiwizowany, pewne materiały zachowały się w internecie , przynajmniej to dobre.

Dzięki usłudze Google Testament możemy wyznaczyć osobę która po naszej śmierci przejmie administracje naszym kontem Google a więc nie tylko Google Drive, ale również Bloggerem i kontem You Tube. Nie wiem jak wy ale ja, przejąłem po Dziadku taki skarb jak Przewodnik Katolicki z okresu międzywojennego, gdyby napisał jakiś ebook lub pisał pamiętniki też na pewno bym je traktował jak sacrum.

Wiem że niektórzy nie przywiązują wagi do pamiątek, że nie interesuje ich skąd pochodzą i co będzie po tym łez padole, po prostu śmierć stanowi ich kres, ja jednak myślę że gdy upuszczamy brzuch Mamy to tez jest to śmierć i jednocześnie nowe życie i tak samo gdy opuszczamy Planetę Ziemię , zaczyna się inne życie tym bardziej że mamy książkę Raymonda Moody W stronę światła , oparta na zwierzeniach ludzi którzy przeszli śmierć kliniczną, czy jest możliwe aby wszyscy Ci ludzie kłamali ?

Moje myślenie jest podone do Marii Simy i Siostry Angelici że tak płód musi być zdrowy by dać sobie radę w tym życiu , tak samo dusza być na tyle zdrowa by znalazła łaskę u Boga.

Jesli więc publikacje Normana Peala, Dale Carnegiego, Aleksandra Budnego przybliżają nas do doskonałości, jesli nawet moje ebooki mogą być tym kroczkiem by być lepszym człowiekiem, to warto je zachować dla przyszłych pokoleń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz