Can I help You ?
Jeszcze kilka lat temu wchodząc do sklepu z narzędziami, gdy klient pytał się jaką wiertarkę mu bym polecił, sprzedawca mówił to Pan kupuje, to Pan musi zdecydować którą chce kupować. Dziś jednak sprzedawcy tylko zobaczą klienta wchodzącego do sklepu natychmiast pytają W czym mogę pomóc, czyli z angielskiego Can I help You ? Mamy więc już zupełnie jak na zachodzie, czy jednak aby na pewno ?
Rzeczywiście takie magazyny jak Skarb lub Magazyn Kreatywny zawierają masę porad kontekstowych, tak zwany content marketing , dotyczący czy urody lub kosmetyków w przypadku Skarba, czy Jak w ciągu 10 minut doprowadzić łazienkę do perfekcji lub Jak być osobą kreatywną Magazynu Kreatywni.
Nic więc dziwnego że ludzie wolą kupować w Rossmanie czy Esklep Kreatywni, gdzie oprócz produktu dostają darmowe porady, tutoriale jak mogą wykorzystać nowo kupiony sprzęt, jakie gadzety czy dodatki można dokupić by zakupiony produkt miał rozszerzone funkcje.
Gdyby ESKLEP KREATYWNI sprzedawał tylko filmy, muzykę , książki byłby jednym z wielu sklepów o bogatej ofercie, ponieważ zbliża się Dzień Kobiet to porównam sklep do Kobiety, jak można spędzić czas z Kobietą.
Badboy opowiadał kiedyś jak umówił się z bardzo atrakcyjną Kobietą i poszedł z nią do ZOO, kobieta ta powiedziała że to była najwspanialsza w jej życiu. Badboy podzielił się opinią : Jeśli oglądanie małp była najwspanialsza randką w jej życiu to nie chce sobie wyobrażać jak wyglądały jej dotychczasowe randki.
Badboy w książce Styl Życia Badboya skupia się na rozmowie, ktoś kto potrafi rozmawiać ciekawie i z poczuciem humoru, jest interesujący i ma do siebie dystans, nie potrzebuje żadnych dopalaczy. Takich dopalaczy jak film, muzyka a nawet książki. Emma Popik kiedyś powiedziała powiedz mi co czytasz a powiem Ci kim jesteś. To jakiej muzyki jesteśmy, na jakie filmy chodzimy i jakie książki czytamy a nawet z jakich aplikacji korzystamy mówi kim jesteśmy.
Teraz trochę Was odciągnę do Świata Wyjątkowych Kobiet :
10 Jadwiga Smosarska
Pod pseudonimem Sarska (użyła go jednorazowo), zadebiutowała 16 sierpnia 1918 na deskach Teatru Letniego w Warszawie rolą Lili w farsie Ciotka Karola Thomasa Brandona, u boku Antoniego Fertnera. W lipcu 1920 wystąpiła w przedstawieniu dyplomowym, a we wrześniu tego samego roku zaangażowano ją do zespołu Teatru Rozmaitości, gdzie pracowała do 1923. Jej profesjonalnym debiutem była rola w komedii Weteran (oryg. Captain Swift) Charlesa Haddona Chambersa na scenie Teatru Letniego, gdzie wystąpiła wraz z Mieczysławem Frenklem (premiera 11 listopada 1920). Z kolei debiutem filmowym był nieukończony obraz Dla szczęścia Aleksandra Hertza w 1919, według melodramatu Stanisława Przybyszewskiego, w którym wcieliła się w Helenę.
9.Halle Berry
Halle Berry jest tak samo utalentowaną aktorką, jak piękna. Ta kombinacja stanowi śmiertelną kombinację, która fascynuje i zanurza fanów. Rozjaśniła ekrany wielu hitów, w tym niezwykle udanych wydawnictw Marvela, X-Men. Nie wspominając, że pasowała do antybohatera DC, Catwoman. Dodatkowo, jej niesamowity występ w filmie Monster's Ball został później nagrodzony Oscarem w 2002 roku dla najlepszej aktorki. Zwycięstwo sprawiło, że jej pierwsza Afroamerykanka otrzymała nagrodę.
8. Pam Grier
Pam Grier udowodniła, że prawdziwa seksowność nie ma ograniczenia wiekowego. Rozpoczynając karierę na początku lat siedemdziesiątych, doskonale wyprofilowana aktorka rzuciła się na ziemię, działając jako nonsensowna postawa, potęga Foxy Brown. Szybka prezentacja Grier w historii kina grindhouse i uczyniła ją wspaniałą ikoną, z którą należy się liczyć. Zarówno piękna, jak i utalentowana Grier wnosiła poczucie elegancji i mocy do każdego projektu, którego dotknęła. W 1996 Grier zagrała w filmie Quinten Terrintino Jackie Brown. Grier zaszokowała świat, będąc nawet 20 lat później jedną z najseksowniejszych kobiet, które kiedykolwiek zaszczyciły ten gatunek.
7.Lauren Bacall
W połączeniu z jej charakterystycznym niskim, ochrypłym głosem, dusznymi oczami i zazdrosnymi włosami - Lauren Bacall była naprawdę kompletnym pakietem. W bardzo młodym wieku stała się ikoną gatunku Noir i nigdy nie była nieśmiała w czystej elegancji, spokoju i całkowitym opanowaniu. Nic dziwnego, że tak szybko po spotkaniu z Humphreyem Bogartem włożyła pierścionek na palec. Para szybko stała się członkiem rodziny królewskiej, Bacall jest duszną księżniczką, a Bogart klasycznym i ponadczasowym królem. Do dziś być może żadna aktorka nie uosabia stylu femme fatal i noir niż oszałamiająca Lauren Bacall. Ze wszystkich zestawów dżinu…
6.Audrey Hepburn
Jeśli chodzi o piękne kobiety, Audrey Hepburn jest legendą. Była ikoną drobnych i seksownych kobiet tamtej epoki, mimo że była tak mała, była odważna jak wulkan. Hepburn nadała światu nową definicję modnego, klasycznego i eleganckiego wyglądu, który był wygodny zarówno na stole śniadaniowym, jak i w białym domu. Ale jej piękno i moda wciąż bledną w porównaniu z jej osiągnięciami jako aktorki i cały świat to rozpoznał. Podczas swojej znakomitej kariery Hepburn zdobyła nagrody Tony, Oscar, Grammy i Emmy. W rzeczywistości jest jedną z niewielu kobiet w historii, które mogą się tym poszczycić.
5.Sophia Loren
Zasłynęła z ról krzykliwych, nieco wulgarnych bohaterek z włoskich przedmieść, biednych dziewczyn z ludu. Pierwszy wielki sukces odniosła rolą w filmie Złoto Neapolu (1954). Choć w 1958 przyjechała do Hollywood i występowała w wielu amerykańskich produkcjach, kluczową rolę w jej karierze odegrała współpraca z włoskim reżyserem Vittorio De Siką. Za rolę w jego Matce i córce (1960) otrzymała Oscara (jako druga Włoszka i pierwsza w historii aktorka za rolę w filmie nieanglojęzycznym) oraz nagrodę aktorską na 14. MFF w Cannes.
Następnie wystąpiła w wielokrotnie nagradzanych komediach De Siki: Wczoraj, dziś, jutro (1963) i Małżeństwo po włosku (1964, nominacja do Oscara). W obydwu filmach partnerował jej Marcello Mastroianni, z którym Loren stworzyła stały ekranowy duet. Zagrali razem w 13 filmach na przestrzeni 40 lat.
4. Grace Kelly
Grace Kelly zawsze emanowała królewskością, bez względu na film. Piękna blondynka zaczęła na Broadwayu i szybko zdobyła Oscara oraz Złoty Glob. Zasłynęła z niesamowitych występów w filmach takich jak The Bridges i Toko-Ri i The Country Girl. Ale powiedzenie, że Grace Kelly była amerykańską rodziną królewską, sprzedawałoby niedoszłą księżniczkę. W 1956 roku Kelly trafiła na pierwsze strony gazet poślubiając księcia Rainera III z Monako. Ze względu na jej opanowanie, opanowanie i ogólną królewskość - nic dziwnego, że nie miała problemu z przejściem z gwiezdnej gwiazdy do rzeczywistej rodziny królewskiej.
3.Aishwaira Rai
W 1994 roku zajęła drugie po Sushmicie Sen miejsce w konkursie Miss India – wyjechała reprezentować Indie w konkursie Miss World, który wygrała. W Indiach, które posiadają największą kinematografię na świecie, tego rodzaju sukces jest często przepustką do filmowej kariery (np. Sushmita Sen, Priyanka Chopra). W 2002 roku zaczęła zdobywać popularność również na Zachodzie, odkąd film Devdas (reż. Sanjay Leela Bhansali) został zaprezentowany w Cannes. Zaczęła wtedy dostawać propozycje od zachodnich filmowców, podpisała także kontrakt z L’Oréal.
Od 20 kwietnia 2007 żona indyjskiego aktora Abhisheka Bachchana. 16 listopada 2011 urodziła w Bombaju swoje pierwsze dziecko, dziewczynkę Aaradhyę.
2. Raquel Welch
Rozpoczynając karierę na ekranie jako dziewczyna pogodowa z San Diego, Raquel Welch szybko wspięła się na amerykański widok. Zagrała w słynnych filmach, takich jak Fantastyczna podróż i Trzej muszkieterowie. Firma Welch zyskała również uznanie w karierze modelki, która doprowadziła do powstania scen telewizyjnych. Ze względu na jej surową urodę została nazwana „Najbardziej pożądaną kobietą w latach 70.” Dobrze utrzymała tytuł i pozostaje ikoną swojej pracy dzisiaj. W rzeczywistości jednym z najlepiej sprzedających się plakatów w historii jest Welch, w którym możemy jedynie założyć, że było to pierwsze futro bikini ludzkości.
1.Claudia Schiffer
Reklamowała m.in. domy mody takie jak: Chanel , Versace, Ebel oraz produkty L’Oréalu, Revlonu (razem z Heleną Christensen) czy Pepsi.
W 1990 i 1991 roku została wybrana przez magazyn „People” jako jedna z 50 najpiękniejszych ludzi na świecie.
Razem z Christy Turlington, Elle Macpherson i Naomi Campbell otworzyła w Paryżu i Nowym Jorku restaurację o nazwie Fashion Cafe.
Wystąpiła także w kilku filmach, w tym w czarnej komedii Roberta Altmana Prêt-à-Porter (1994), dramacie Abela Ferrary Zaćmienie (Blackout, 1997) u boku Matthew Modine’a, Dennisa Hoppera i Béatrice Dalle czy bożonarodzeniowej komedii romantycznej Richarda Curtisa To właśnie miłość (Love Actually, 2003), a także w teledysku zespołu Bon Jovi do piosenki „Say It Isn't So” (2000) z Arnoldem Schwarzeneggerem, Emilio Estevezem i Mattem LeBlankiem oraz wideoklipie grupy Westlife „Uptown Girl” (2001) z Timem McInnerny, Jamesem Wilby i Ioanem Gruffuddem.
W 2000 roku została ambasadorem dobrej woli UNICEF.
W 2006 roku wraz z brazylijskim piłkarzem Pelé, dokonała otwarcia mundialu w Niemczech, a w przeprowadzonym przez telewizję Channel 4 rankingu na najlepsze modelki w historii zajęła 5. miejsce. W tym samym roku wystąpiła w reklamie Pepsi u boku francuskiego piłkarza Thierry’ego Henry’ego.
Otóż co ma wspólnego te wszystkie Kobiety z profesjonalnym sklepem, klasę, wiarygodność, jasny cel a w przypadku firmy misję, pokorę i świetną komunikację z ludźmi.A przede wszystkim piękno wewnętrzne. Dlaczego te Kobiety mogą być rzadkimi przykładami dobrze zaplanowanego życia a Coco Chanel która otrzymała o wiele więcej talentów poległa.
Jeśli ktoś mi musi mówić że jego żona jest piękna, to tak jak sprzedawca który wciska mi coś bym to kupił, dziś mamy internet i jesteśmy w stanie wszystko sprawdzić, sami potrafimy określić co jest w naszym guście a co nie. Rolą sprzedawcy jest pokazać korzyści klientowi a nie mówienie jakie to jest najlepsze, najpiękniejsze , najmojsze.
Esklepy które dbają o korzyści klientów, mają dobrze zrobioną segmentację, dostowane do poszczególnych grup klientów newslettery, wygrywają. Liczy się więc tak jak w kontaktach międzyludzkich komunikacja.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz