czwartek, 18 czerwca 2020

Carrie czyli zmiany w blogu

Oczywiscie fajnie się czyta takie pozycje jak Florence Littauer Osobowość Plus czy Dale Carnegie Jak zjednać sobie Ludzi lub słuchać wykładu Agnieszki Stasickiej jak Rodzice akceptują wszystko i wierzą Dziecku że podjeło słuszną decyzję. 

Carrie to jedyna książka  Stephana Kinga która się ukazała mimo że sam autor wczesniej wyrzucił ją do śmietnika i już z tego względu jest książką szczególną tym bardziej że jak się później okazało stała się bestsellerem, jak dowiadujemy się z książki Ja pisarz postać Carrie jest wzorowana na dwóch koleżankach gimnazjalnych Kinga , obydwie zmarły przedwczesnie.  to blog kto tym jedna popełniając samobójstwo. 

Nie jest to blog dla osób które były hodowane w cieplarnianych warunkach ani tym bardziej rodzinnym koneksjom zmieniły statut materialny lub społeczny. Chociaż patrzę na chichot historii że Osoba której naprawdę zawdzięczaja obecny status leży gdzies tam na Pinczacie a Osoba która sobie przypisała sobie te wszystkie zasługi udało się zakłamać prawdę , jednak wszystko ma swoje czasowe granice. 

Specjalnie z tego bloga wywaliłem to wszystko co nie jest tematem mojej książki Rozwój Osobisty, więc wydobycie się z niemocy i zajscie na sam szczyt samemu bez nepotyzmu bez układów jest  własnie tematem tego bloga. Te wszystkie osoby które wymieniłem, przechodzili biedę i sami swoją cieżką pracą wspinali się na szczyt . Jak np. Les Brown którego w szkole wyzywano od Głupszego Brata jest mi bliski, ja może byłem jeszcze w gorszej sytuacji bo nazywali mnie tak Szwagrowie.






Ale kiedy Wawrzyniak napisał że to normalne zachowanie wśród ludzi zawistnych,  czułem się wyróżniony że jestem wsród nich, że  jestem wsród ludzi którzy przekroczyli jakies bariery intelektualne i językowe. Zdanie sobie sprawy że Ci ludzie nawet nie są w stanie napisać linijki kodu php , ani zrozumieć jakiegokolwiek artykułu Harvard Business Review bo są granice językowe.

Nie oznacza to że tematyka Digital Marketingu lub nowoczesnych technologii nie beda już na tym blogu dostępne , zawsze w rozwoju osobistym i zawodowy jest pewien styk , natomiast zależy mi na lepszym uporzadkowaniu tego bloga by był wsparciem dla Ludzi którzy w swoim życiu chcą przejść na wyższy poziom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz