Jak zarabiać na Facebooku
Spójrz na swoją stronę profilu na Facebooku.
Czy widzisz wszelkiego rodzaju zdjęcia przedstawiające siebie, swoich przyjaciół i krewnych?
Nie wydaje się to zbyt korzystne dla biznesu. Bardziej przypomina to małpi gaj. Prawie jak pokój rozmów, w którym wszyscy Twoi znajomi mogą zobaczyć Twoje życie, a Ty możesz zobacz ich.
I chociaż jest w większości pozytywny, część z nich zawiera dramaty.
Poświęć trochę czasu i spójrz na kilka biznesowych stron w mediach społecznościowych.
Łatwo je znaleźć. Wszystkie duże korporacje go mają. Popatrz na tamte
najpierw, a potem spróbuj znaleźć kilka małych firm. Następnie poszukaj swojej
konkurencji, może nawet poszukaj własnej firmy. Poświęć trochę czasu
zbadaj Facebooka, zanim będziesz kontynuować czytanie.
Pomyśl teraz o wszystkich swoich klientach, potencjalnych klientach, dostawcach i kontakty biznesowych. Co możesz zrobić, aby zaprosić czy raczej zachęcam ich do polubienia Twojej firmowej strony na Facebooku?
WSKAZÓWKA: Kluczowym słowem jest wartość.
Odkryj, co będzie dla Ciebie cenne i co skłoniłoby ich do przyłączenia się do Ciebie i innych do wymiany informacji lub zebrania informacji, które pomogłyby im rozwinąć działalność z pomysłami i możliwymi do wdrożenia działaniami.
A kiedy zobaczą wystarczająco dużo przykładów u innych, mogą mieć potrzebę do publikowania rzeczy o sobie.
Termin „strona” na Facebooku jest mylący. To powinna być „społecznością”, w której są wszyscy twoi klienci, Twoi potencjalni klienci i nawet twoi dostawcy uznaliby ją za centralny punkt rozpowszechniania informacji. Nie jest to trudne, ale wymaga pracy i konsekwentnej reakcji z Twojej strony.
Ta praca przełoży się na pozycję lidera, znakomitą reputację,
i pieniądze, jeśli jest to zrobione dobrze.
Im więcej daję, tym bardziej jestem atrakcyjny, więcej zaangażowania tworzę i więcej połączeń zyskuję. Z pewnością nie jest to tajna formuła, ale jest to przepis na biznes. Jesteś szefem kuchni, jesteś szefem, a także kelnerem.
Smacznego!
O nie, nie Facebook! AHHHHHHHHHHH !!!!
Jaka jest polityka Twojej firmy w zakresie mediów społecznościowych?
Prawdopodobnie krótkowzroczna.
Media społecznościowe, czyli sieci społecznościowe - lepiej definiowane przez większych graczy. Facebook, LinkedIn, Twitter i YouTube - stały się czymś więcej niż tylko domeną globalną . W połączeniu z obecnością online , to globalne zjawisko biznesowe i generujące dochody. Jeśli to zrobione dobrze.
Wiele firm korzysta z mediów społecznościowych.
Wiele firm nie korzysta z mediów społecznościowych.
Wiele firm zabrania korzystania z mediów społecznościowych.
Wiele firm wciąż próbuje wymyślić, co robić.
Obudź się i powąchaj retweety! Media społecznościowe są nie tylko na stałe, ale nieliczni, którzy są mocno zaangażowani (po cichu) również czerpią korzyści.
Oto, co powinno robić kierownictwo:
POMYSŁ: Stwórz program szkoleniowy w zakresie mediów społecznościowych, aby dowiedzieć się, czym jest, jak działa, i co zrobić, aby odnieść sukces.
LEPSZY POMYSŁ: Szukaj profesjonalnej pomocy.
NAJLEPSZY POMYSŁ: Kiedy ustalasz wytyczne, powiedz pracownikom, o tym co
mogą zrobić, a nie to, czego nie mogą zrobić.
Oto prosta lista rzeczy do zrobienia, gdy wkraczasz w świat mediów społecznościowych:
1. Wzoruj się na innych, którzy odnoszą sukcesy.
2. Stwórz atrakcyjność poprzez wartość i wartość
oferowanych informacji.
3. Podaj wartość, zanim poprosisz o pieniądze.
4. Nie wkładaj dużego palca do wody. Zbadaj grunt.
Potrzebujesz więcej rzeczywistości?
Na Facebooku jest 500 milionów ludzi (i wciąż rośnie) -
Kto jest Twoim fanem? Kto cię lubi?
Na LinkedIn jest 65 milionów ludzi biznesu - co to jest?
Twój udział w kontaktach i potencjalnych klientach?
Na Twitterze jest 175 milionów ludzi - codziennie możesz wysyłać do milionów klientów wartościowe informacje . I to zupełnie za darmo .
Codziennie w YouTube publikowane są miliony filmów -
Dlaczego niektóre z nich nie są Twoje? Każdego dnia ogląda się miliony filmów z YouTube
MINUTA - Dlaczego Twoi klienci nie oglądają Twoich treści ?
RZECZYWISTOŚĆ 1: KAŻDA firma w tym kraju odczuwa presję sprzedaży.
Utrzymuj kontakt, ulepszaj, przetrwaj, zarabiaj i spiesz się. Wyjdź i
wykonuj więcej zimnych telefonów - generuj więcej aktywności (cokolwiek to oznacza).
RZECZYWISTOŚĆ 2: Media społecznościowe to nowy zimny telefon i nadal dzwonisz złoty, czy walenie w chodnik? Co powiesz na próbę wpisania klawiatury twoich znajomych?
RZECZYWISTOŚĆ 3: Kierownictwo sprzedaży i kierownictwo wyższego szczebla lepiej zda sobie sprawę z biznesowego wpływu social media, albo zaczną gnić we własnej nieudolności.
Przypadkowo jestem we Włocławku, aby przeprowadzić seminarium dla grupy sprzedawców z całej Polski , którzy chcą sprzedawać lepiej i sprzedawaj więcej - ludzie, którzy nie są urodzonymi sprzedawcami. W jaki sposób oni mnie znaleźli? Tak, w Internecie! Za pośrednictwem mojego e-zina, mojego Facebooka strony i czytając moje tweety.
Zapytaj siebie...
Ile osób mnie znajduje?
Kto jest moim fanem?
Kto mnie śledzi?
Kto udostępnia innym moje informacje?
Kto się ze mną kontaktuje?
ODPOWIEDŹ: Za mało ludzi!
A dla tych z Was, którzy mają zamiar wysłać mi e-maila z informacją, że dzwoniliście na zimno przez 20 lat bla, bla, bla - włącz laptopa. Masz rację. Zimno połączenia działają.
Co powinienem tweetować?
Co mam opublikować?
Jak mam połączyć social media ze stroną?
Większość ludzi nie wie, co powiedzieć, co dalej lub co zrobić
Media społecznościowe. Jest to klub z ponad 700 milionami członków.
OTO MYŚL I RZECZYWISTOŚĆ: Przestań myśleć o tym jako o społeczności
do pogaduszek i zacznij myśleć o nich jak o BIZNESOWYCH mediach społecznościowych.
Natychmiast pojawia się klarowność. Używasz już LinkedIn jako propozycja biznesowa. Zdobywasz kontakty, znajdujesz potencjalnych klientów, wyszukiwanie według firmy i stanowiska dla wykwalifikowanych osób, z którymi można się połączyć . Możesz nawet szukać pracy lub ulepszać pracę.
Dlaczego nie korzystać z Facebooka, Twittera i YouTube w ten sam sposób?
Dlaczego nie tworzyć codziennych / tygodniowych / miesięcznych wiadomości o wartości dla klientów
które uznają za tak interesujące i wartościowe, że będą je zapisywać, drukować wcielić je w czyn i przekazać innym?
Brzmi o wiele potężniej niż zimne nawoływania i obmacywanie, chwytanie,
błaganie lub manipulowanie , nawet jeśli użyjesz najbardziej wymyślnego, najnowszego „zamknięcia."
Wołanie na zimno to taki okrutny żart w dzisiejszych czasach.
RZECZYWISTOŚĆ DZISIAJ: Zrób wszystko, co w Twojej mocy, aby korzystać z biznesowych mediów społecznościowych, budowania marki, wizerunku, reputacji i postrzeganej wartości wśród klientów i społeczności biznesowej.
TWOJE WYZWANIE: Wysyłaj wiadomości, które postrzegają Twoi klienci jako
cenne dla nich. Wiadomości tak cenne, że powiedzą innym.
BUSINESS SOCIAL MEDIA RZECZYWISTOŚĆ: nie chodzi o szukanie
kogoś na Facebooku; chodzi o to, aby ktoś znalazł Twoją firmę na Facebooku,stronę i polubił ją. Nie chodzi o znalezienie kogoś na LinkedIn;
„Skąd mam wiedzieć, co jest najważniejsze lub najważniejsze
wartościowe dla MOICH klientów? ”
POMYŚL: Co pomoże Twoim klientom produkować więcej, więcej zarabiać,
zrozumieć, co nowego na rynku, poprawić morale, poprawić nastawienie,
i / lub poprawić swoje życie? Następnie napisz o tym, opublikuj na Twitterze i opublikuj dalej na Facebook o tym.
GŁÓWNA WSKAZÓWKA: Wiele osób tweetuje lub publikuje coś, co ktoś powiedział. ŹLE. To nie ma znaczenia dla ciebie to, co mówi ktoś inny
pozycja osoby wartościowej w biznesowych mediach społecznościowych; to jest to co mówisz co myślisz, czego doświadczyłeś i w co wierzysz naprawdę.
ZRÓB TO: Jeśli sprzedajesz toalety, musisz porozmawiać o hydraulice. Jeśli sprzedajesz ubezpieczenie, musisz porozmawiać o ochronie, czyli spokoju ducha. Jeśli sprzedajesz odzież, trzeba mówić o kroju i modzie. Jeśli sprzedajesz samochody, to rozmawiasz o wakacjach i bezpieczeństwie samochodowym. Jeśli sprzedajesz nieruchomość, to rozmawiasz o wartości budynku, naprawie domu i bezpieczeństwie na podwórku .
SAMODZIELNY TEST BUSINESS SOCIAL MEDIA:
Zrób listę ostatnich 10 postów na Facebooku. Ile ludzi lubi twoją stronę? Czy masz stronę firmową?
Wypisz 10 ostatnio wykonanych czynności lub wysłanych wiadomości w LinkedIn. Czy ktoś dołączył do Ciebie lub chcesz utworzyć link w ich wyniku?
Zrób listę ostatnich 10 tweetów. Czy są one istotne dla twojego sukcesu biznesowego? Czy w jakikolwiek sposób pomaga innym? Ile razy został przesłany dalej?
Wymień 10 ostatnich filmów, które opublikowałeś na swoim kanale You Tube. Czy publikujesz wartościowe wiadomości, które Twoi klienci albo potencjalni klienci będą oglądać, uczyć się od ciebie i myśleć o tobie jako o ratunku? Wszelkie referencje wideo opublikowane na Twoim kanale You Tube? (Krótkie filmy z referencjami pomogą potencjalnym
klientom kupować i wzmacniać Twój własny system).
Wszystkie biznesowe media społecznościowe są połączone.
Musisz zaistniesz we WSZYSTKICH z nich aby uzyskać skuteczne wyniki.
A jeśli to wszystko zrobisz dobrze spodziewaj się zarabiania na swoich wysiłkach.
Rozpocznij od własnej strony biznesowej na Facebooku.
1. Zbierz adresy e-mail wszystkich kontaktów z klientami.
W jednym miejscu mogą być trzy lub cztery połączenia. Następnie zbierz wszystkich swoich potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy rozmawiałeś z nimi, czy nie (e-mail adresy i nazwiska). Następnie zbierz wszystkich swoich dostawców, najlepsze połączenia i dyrektor generalny każdego dostawcy. Nigdy nie myśl: „Nie mam wystarczającej liczby imion”. Nawet jeśli masz tylko 50, a ci ludzie są twoimi lojalnymi rzecznikami, możesz zacząć tworzyć własną biznesową stronę na Facebooku.
2. Zacznij gromadzić wartościowe treści, które postrzegają Twoi klienci
jako użyteczne i opłacalne. Informacje, które uznają za tak cenne
że mogą przekazać go komuś innemu. Zbierz dużo. Pomyśl o tym
w ten sposób: każdy akapit, który masz, może być postem z jednego dnia.
3. Zaprojektuj swoją stronę biznesową graficznie i strategicznie.
Czasami opłaca się zapłacić. Jeśli szukasz i zatrudniasz wiarygodnych, profesjonalistów pomoc w projektowaniu oraz strategii, uzyskasz niesamowite rezultaty. Chociaż możliwość zmiany grafiki na Facebooku jest ograniczona, to nie znaczy że nie możesz wykorzystać tego, co jest dostępne do maksimum. Jak wygląda Twoja strona dla innych, a wartość tego, co publikujesz, tworzy siłę przyciągania. W jaki sposób łączysz się z innymi portami „ty”, buduje twoją opinię, twoją reputację i Twój blask.
4. Twoja strona na Facebooku musi być drzwiami, które otwierają się w obie strony. Ludzie przyciągają wartości i ludzie, którzy mogą natychmiast kliknąć, aby się dowiedzieć więcej o Tobie.
5. Wykorzystaj moją stronę jako wskazówkę. Ma to na celu upewnienie się, że wszystko zrobiłeś dobrze.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz