środa, 15 lipca 2020

Zachowujmy się jak trzeba

Kilka dni temu Jason Hunt dawniej Kominek a prywatnie Tomek Tomczyk, obecnie mieszkający w Nowym Jorku zachęcał nas do niepójścia na głosowanie w II turze w wyborach prezydenckich. Moja decyzja była natychmiastowa , po prostu wypisałem się z subskrypcji Pana Tomczyka  , podałem również prawdziwy powód że inny był powód zapisania się na newsletter niż przekazywane mi treści. 

Kamil Lipiński gorący wielbiciel Jasona przytacza cytat z jego wypowiedzi :

 Bloger to ktoś nie tylko osoba, która publikuje w sieci. Bloger to ktoś kto w miarę możliwości podejmuje tematy społecznie istotne. Bloger jest odpowiedzialny za środowisko z którego się wywodzi. Czuje się też odpowiedzialny za blogosferę i jej rozwój. Misja blogera nie jest ważniejsza od odniesienia sukcesu. Jej realizacja może być sama w sobie sukcesem.



Ja byłem w lepszej sytuacji niż Ci którzy uważali Kominka za swojego Guru, dlatego że uczyłem się blogowania od Matti Woodwarda, do tej pory zresztą co miesiąc odbieram jego newsletter, pewne rzeczy uczyłem się od Rudej , podglądałem również Chiarę Ferragni, Amelię Lianę , Stephana Kinga i Lesa Browna. 

Kominek mówi być odpowiedzialny za środowisko z którego się wyrosło, zaś Les mówi zupełnie coś innego słuchać siebie bo konsekwencje tych wyborów dotyczą Ciebie i nikt za Ciebie tej odpowiedzialności nie przejmie. 

Nie neguje że blog modowy Kasii Tusk był kiedyś jednym z najlepszych w Polsce, ale robić to co dziś robi Tomczyk , umieszczać go wśród 10 najlepszych blogów modowych , gdy sama Kasia Tusk- Cudna, (takie nazwisko przyjeła ) mowi że teraz to blog lifestylowy. Od kiedy to żarcie to moda, a rolą blogera jest ta żeby zachować się jak trzeba czyli uczciwie. 



Jesli kiedykolwiek będziesz prowadził blog to wspieraj, motywuj ale nie kłam że przejmiesz odpowiedzialność za kogoś innego i co więcej że to Ty ponosisz konsekwencję tego i gwarantujesz tej Osobie SUKCES. Chyba że szukasz naiwniaków. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz