czwartek, 15 października 2020

Przeprosiny od Dziecinstwa

 I tak jest od Dzieciństwa nawet gdy buszowala w moim notatniku z Dziewczyna by pokazać ja Wujkowi , oczywiście bez mojej zgody.

To trzeba jeszcze było ja przeprosić ze się jej zwróciła uwagę, i tak jest do dziś

Mnie nawet gdy Tata w emocjach nazwał Idiota to mnie nie przeprosił , wiecie co powiedział co Ty jesteś taki delikatny.

Prócz Babci i Dziadka nikt mnie nigdy nie przytulil ani nie powiedział ze mnie kocha ze faceci tez się przytulaja szczególnie Tata z Synem do wiedziałem się z książki Alana Loya MC Ginnisa. Takie miałem super dzieciństwo.

Ale gdyby sens mojego życia polegał na plotkowaniu o bracie to bym się pochlastal, sens mojego życia polega w nowej wiedzy i fantazji w konwersacji. Dzięki Les

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz