środa, 14 października 2020

WYJAŚNIENIE

Romek to ja jestem dla Przyjaciół , a dla innych osób to jestem Roman. To jest moj blog i jak komuś nie odpowiada to może nie czytać. Poruszam tematy z ważnych książek wraz ze swoimi doświadczeniami. Każdy może dodać komentarz jesli nie pisze Anonimowo i nie poucza. Radze poczytać trochę Savoir Vivru i trochę pokory. Różnica między Gospodarzem i Gośćmi jest dość łatwa do wyłapania i dość jasno opisania w podręcznikach dobrego wychowania. Ciekawe jakbym to ja komuś układał rzeczy w domu. 

Ja nikomu nie zabraniam by wydzwaniali do siebie i wylewali na mnie pomyje. Demokracja. 

Wiedziałem że będą groźby ale już sie przestałem bać. Jest nie do zaakceptowania że jedni którzy wypiją piwo to Fajne chłopaki a drudzy wypiją te same piwo i Alkoholicy. Trzeba było raz na zawsze z tym cyrkiem sobie poradzić i powiedzieć DOŚĆ , nawet za cenę ŻYCIA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz