niedziela, 24 kwietnia 2022

Facebook nam przypomni

 W dzisiejszych czasach Facebook nam przypomni, nawet to o czym chcielibyśmy zapomnieć

Gosia Dembska

I choć wypowiedź sławnej copywriterki i współwłaścicielki Esklep Kreatywni dotyczyła Donalda Tuska i to że jego wypowiedzi bardzo łatwo odnaleźć na grupie facebookowej POLSKA JEST TYLKO JEDNA.  I to nie była polityka antyputinowska tylko proputinowska i ludzie to pamiętają.


 


Ale nie tylko portale społecznościowe  przypominają nam pomysły ludzi sprzed kilku czy kilkunastu lat, takimi źródłami są  również książki, szczególnie z tłem dokumentalnym i niektóre blogi. W tym również Roman Szczepkowski Blog.


Moje książki Pan Szczepkowski i Nazi pokazują dokładnie jakie były skutki pomysłów Bety, Hagaty i Spółki, przecież rzucenie studiów i życie w nierozsądnym wirze nieskrępowanej miłości było naturalną konsekwencją życia w ubóstwie, możemy też zapytać jakie skutki pociągnęły za sobą pomysły Hagaty, przecież była przeciwniczką programów społecznych a zwolenniczką czystego liberalizmu i Zwolenniczka prezentów , zgodnie z przysłowiem : Tylko ryba nie bierze.

Ja w jakiś sposób uwierzyłem Becie że kiedy przyszła po tygodniu i powiedziała : Jak dobrze że ja nie oddałam Taty do zakładu opieki, nie będę tu już rozpatrywał tej obietnicy z lat 90- ch , że oni dostali mieszkanie blisko Rodziców ponieważ na starość będą się nimi opiekować. Ładna opieka raz na miesiąc odwiedzić Rodziców i to nie by porozmawiać przy kawie tylko by drżeć mordę : Jak nie chcecie mojej rady, to się pieprzcie. Pomijam już to, istotne jest to jakie są konsekwencje czyiś działań, jeśli ktoś rozwala swoje małżeństwo i Ona siedzi na dole a On na piętrze to lepiej wziąć poradnik Valerego Albisettiego Ból Miłości i nauczyć się cieszyć sobą wzajemnie. Emocje naprawdę mogą być po naszej stronie.

Nie mówię że byłem bez grzechu, grzeszyłem bardziej niż Szaweł ale podobnie jak sw. Paweł z Tarasu wejrzalem w głąb swojego serca, zrobiłem solidny rachunek sumienia i wyspowiadałem się i dziś jestem bez grzechu bo mi Bóg wybaczył.

Życzę Ci nie tego by Twoje życie było bezbłędne, ale żebyś nie miał tak jak ludzie wspomniani przez KS.Pawlukiewicza : Ja jestem nieszczęśliwa, to zrobię wszystko by Przyjaciółce też małżeństwo się nie układało. 

I mocno się zastanów czy sobie też byś dała sobie radę taką jaką dajesz najbliższym, dlaczego takich głupich rad nie dajesz Synowi lub Córce.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz