czwartek, 1 września 2022

Kradzież Pamietnika

Jak wiecie wczoraj ukradziono mi Pamiętnik pochodzący z 1988 roku, mający dla mnie głównie wartość sentymentalną, większość zapisków pochodziła w nim z okresu studiów prawniczych.



Fakt że już od pewnego czasu przymierzałem się do jego wymiany między innymi na przyjęta zasadę generalną.



Nowy Pamiętnik zawiera też  nowy dekalog osób dojrzalych emocjonalnie i uczuciowo, pamietnik zawiera tez kategorie osób toksycznych i psychopatów. Wraz z przykładami wśród celebrytów i moich najbliższych.




W mojej opinii również złym towarzystwem są osoby dla których Bożkiem stał się pieniądz i to jest dla nich sposób na wartosciawanie ludzi.



Osoba która ukradła Pamiętnik może się tylko dowiedzieć ze kiedyś była szanowana przez Autora osobą i że Autor jej męża uważa za kompletnego kretyna.

 


 

Nie można tego łączyć z Panem Szczepkowskim  który łączył jednocześnie funkcję Prezesa Delekty oraz własnej , przez siebie założonej organizacji, ponieważ znalazły się tam osoby o małej wiedzy , tylko z tego względu że byli dla Taty bliskimi kolegami. Ojciec szanował zarówno zwykłe ale solidne Robotnice nawet bez wykształcenia z równe traktowanie z tymi którzy mieli tytuły doktora lub MBA. 

Jestem jednym z administratorów Sercices Review i Pineski , które w różny sposób oceniają marki osobiste pierwszy fachowo wymieniajac poszczególne elementy druga Pineska jak każde social media emocjonalnie. Kiedyś pewna Dziewczyna mi napisała co z Ciebie za Administrator skoro nie możesz usunać postu, tak bo mamy regulamin i w zasadzie mogę usunąć wpis jesli narusza net etykietę. Ja sam czuje się przez tą Pania pokrzywdzony bo napisała mi cv w wordzie choć przyjmowane były tylko w pdf dodatkowo we właściwościach umieściła siebie jako autorkę dokumentu, przypadek , głupota czy jak to nazwać. Oczywiste jest że tej pracy nie dostałem. 

Na koniec mała dygresja ja gdy zacząłem opiekować się Tatą zapisałem się na kurs Promedica 24, dziś mam dzięki temu propozycję wyjazdu do Kolonii ale z innej firmy. Natomiast ta Pani nie planuje nawet douczyć się na temat opieki , nie mówiąc już o tym ze zmienia zalecenia lekarza , mimo że wie jak na tym wyszedł Tata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz