Szalone Serca
Dziś przeczytałem wpis na fb Kate Zduńskiej, Rozumie pilnuj szalonego serca, serce często
jest oskarżane a Nasze emocje, za ich niestabilność, Tony Robbins w książce 365 dni do sukcesu
pisze że ludzie sukcesu podejmują decyzję bardzo szybko i są bardzo konsekwenji w realizacji
planu. Niedawno miałem okazję poznać co prawda nie osobiści ale przez fb fantastyczną Kobietę
Dorotę Grupińską, to w jaki sposób prowadzi ona Wydawnictwo MG, budzi mój głęboki szacunek
i podziw. Prowadzone inicjatywy i pomysły wprowadza bardzo szybko w życie, wysłała Ona propozycję
również do mnie o patronat medialny, chodziło o promocje polskich książek i polskich autorów.
Mi osobiście bardzo akcja się spodobała ale ze względu iż nie istnieje już radio Terapia, a
Magazyn MISS jest w zalążkach i wciąż dostaje kłody pod nogi, nie czułem się na siłach by się
do tej akcji przyłączyć, natomiast oczywiście będę ją wspierał czy to przez Magazyn Literacki
dołączany do MISS czy też od powstającego radia internetowego Radosne Marzenie, które rusza
od 1 czerwca.
Bardzo mnie zabolały te serca które nie tylko po rozpadzie Terapii odeszły ale przyłączyły się do krytykantów, malkontentów, osób które świetnie odkrywa Zduńska Faryzeuszy dających 30
srebrników, te 30 srebrników to te złudne marzenia. Jack Neville w pamiętniku Tradera pisze
nie ważne czy masz 1000 złotych czy 10 000 złotych jeśli potrafisz podejmować słuszne decyzje wygrasz
na Forexie, jeśli nie potrafisz stracisz szybko te 10000 złotych.
Podoba mi się w Wydawnictwie MG każdy wie co należy do jego obowiązków, kiedy ten podział nie jest
rozdzielony to właściwie nie wiemy kto jest odpowiedzialny, owszem do sukcesu chętnie przyznają się miliony,do porażki nie tylko nikt nie chce się przyznać ale również ludzie się wzajemnie oskarżają. Pomyślałem że dobrze że Wydawnictwo MG nie podaje gotowych rozwiązań, tylko pozwala ludziom na kreatywność, to jest nasz boski pierwiastek lubimy tworzyć coś nowego
Ja w tej internetowej promocji książek też się pogubiłem przyznaje, początkowo opierałem się
na normalnym pozycjonowaniu nazwijmy to powszechną taktyką kampanii marketingu internetowego. Ta taktyka świetnie się spradza w książkach - poradnikach, np świetny magazyn marketing Online też się w tym pogubił wychodząc z tego samego założenia co ja, potem kampania była prowadzona przez You Tube również z marnym skutkiem, oczywiście nie zamierzam tutaj zdradzić drogi do sukcesu każdy musi ją sam odnależć.
I kiedy tak sobie Myślę że jestem trochę podobny to tej osoby z forum który osiągnął wszystko co pragnął
ale pod drodze utracił przyjaciół i nie zgadzam się z Panią Psycholog Anetą Kolibską, że jeszcze wszystko
przed Nim bo może zyskać nowych Przyjaciół i zrównoważyć swoje życie we wszystkich dziedzinach, to zawsze pozostaje ten ból że mogło być inaczej.
Blog Romana Szczepkowskiego - blog pisarza autora ksiażek o rozwoju osobistym, informatyce i pozycjonowaniu. Roman Szczepkowski to autor książek Rozwój Osobisty, Nowoczesne pozycjonowanie książek.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Content Marketing , Biedronka i Amazon Wiele osób działów marketingu nie rozumie content marketingu a jednocześnie nie docenia mediów s...
-
Pan Krystian Miklis wielokrotnie pokazywał że kupuje stare katowickie nieruchomości , by je wyremontować i uczynić z nich prawdziwe perły. ...
-
MIESIĄC DUMY LGBT MINUS IKEA od wielu lat promuje akcje homoseksualne, widać to w wydawanych katalogach oraz produktach skierowanych s...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz