środa, 28 września 2016

Content Marketing

Content Marketing to zbiór narzędzi które wykorzystujemy do promowania naszych produktów i usług , należy zdawać sobie zdawać sprawę z powiązania między nimi i przygotować skuteczną strategię. Aby była ona skuteczna należy rozpocząć od wizji produktów w głowie oraz decyzji jak poprzez content marketing wesprzeć różne produkty lub linię produktów.

Jeśli oferujemy jeden tylko produkt lub usługę odpowiedź jest prosta , co jednak gdy jest ich dużo więcej np. w przypadku sklepu internetowego, powinniśmy skoncentrować się na jednym obszarze który łączy wszystkie produkty. W przypadku Czasopisma MISS takim obszarem jest slogan Czasopisma MISS - pismo dla Kobiet z Klasą.  Taka strategia ma duży sens albowiem obszarem nie jest tylko rozwój fizyczny ( Fitness)  czy rozwój osobisty ( Psychologia, inteligencja emocjonalna, umiejętności interpersonalne) ale jak pismo wskazuje Kobiety odnajdują tu wszystkie obszary które uczynią je atrakcyjne, interesujące, piękne , mające wiedzę nie tylko na temat mody ale również interesujących eventów lub wydarzeń kulturalnych.

W strategii musimy jasno określić co jest produktem lub usługą .
Dla Missmedia produktem bedą czasopisma : MISS, Szecherezada, Porady Komputerowe, te ostatnie kierowane są również do Mężczyzn. Pozostałe oferty jak Bibloteczka MISS, ufundowane przez artystów pliki, katolog sklepu Rozkosz Zakupów są dodatkowymi korzyściami, nie są jednak produktami głównymi to samo dotyczy nagrań w formie audio lub video trenerów, są bonusami o dużej wartości ale jednak bezpłatnymi , są wspólnymi prezentami dla Subskrybentów.





1 komentarz:

  1. Według mnie bardzo fajnym rozwiązaniem jest korzystanie z pozycjonowania. Daje to bardzo fajne efekty. Sprawdźcie sobie np. https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/ . Mają bardzo duże doświadczenie w pozycjonowaniu.

    OdpowiedzUsuń