Millenalsi już dziś mają potęzny wpływ na rynek to oni decydują jak firma pozostanie a jaką czeka upadłość, obecnie ich wpływ na decyzje zakupowe osiągnał 40 % , a za cztery lata wg prognoz Google będzie to aż 70 % . Nic dziwnego że eksperci od tworzenia ofert dla tej grupy wiekowej są poszukiwani przez czołowe światowe firmy.
Kim są więc Millenalsi , że wszyscy o nich zabiegają , to pokolenie osob urodzone w latach 1985 - 2000, mają wielki wpływ na zakupy swoich Rodziców i Dziadków, a co najważniejsze mają zuełne inne podejście do rynku .
Co się stanie gdy Millenalsi przejmą kontrolę w świecie handlu, a jak juz wspominałem nie jest to termin odległy, znikną w dotychczasowej postaci zawody sprzedawcy regionalnego, przedstawiciela handlowego , różnego rodzaju agentów nieruchomości, ubezpieczeniowych i innych, rola sprzedawcy sprowadzi się do tworzenia prezentacji na You Tube i tworzenia webinarów sprzedażowych.
Przejdzmy do charakterystyki Millenalsów , przede wszystkim kupują tylko od firm które polubią dlatego tak istotne dla firm jest ilość polubień i prowadzenia zawsze atrakcyjnej oferty sprzedażowej a nawet to nie wystarczy musi ona zawierać podziękowania , korzyści i nagrody np. w postaci łat na ulubione jeansy ktore juz w tym roku wyparły dotychczasowe dziury.
Najczęszczym kanałem sprzedaży będzie Facebook , a to ze wzgledu że prawie każdy Millenals posiada aplikaje FB w swoim telefonie co więcej są Oni zawsze online, więc nie ma problemu z dostarczeniem im informacji o nowościach i promocjach. Co więcej lubią wyrażać swoje opinie nie tylko o produktach i ofertach ale również o samej firmie, dlatego takie firmy jak Adidas, Bosch, H&M, Miss, Samsung czy Reserved stale posiadają pracowników którzy odpowiadają na wątpliwości i obiekcje Millemalsów.
Firmy ktore nie mają swojej strony na Facebooku są traktowane przez Millemalsow jako dinozaury przeznaczone na wyginięcie. Ten rynek obejmuje właściwie wszystkie segmenty , bowiem i rynek kosmetyczny i odzież , muzyka i książki a nawet firmy szkoleniowe i rynek motoryzacyjny. Firmy które nie zasługują na ich zaufanie, firmy niemarkowe będą mogły liczyć tylko na ochłapy. Sporządźmy więc przykładową ofertę dla Millemalsów.
Pełny tekst artykuły w najbliższym magazynie Porady Komputerowe
Blog Romana Szczepkowskiego - blog pisarza autora ksiażek o rozwoju osobistym, informatyce i pozycjonowaniu. Roman Szczepkowski to autor książek Rozwój Osobisty, Nowoczesne pozycjonowanie książek.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Content Marketing , Biedronka i Amazon Wiele osób działów marketingu nie rozumie content marketingu a jednocześnie nie docenia mediów s...
-
Pan Krystian Miklis wielokrotnie pokazywał że kupuje stare katowickie nieruchomości , by je wyremontować i uczynić z nich prawdziwe perły. ...
-
MIESIĄC DUMY LGBT MINUS IKEA od wielu lat promuje akcje homoseksualne, widać to w wydawanych katalogach oraz produktach skierowanych s...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz