poniedziałek, 3 października 2016

7 KORZYŚCI MAGAZYNU FIRMOWEGO

 Magazyny Firmowe w postaci informatora firmowego lub katalogu produktów są jednym z najskuteczniejszych narzędzi  content marketingu , dlaczego tak się dzieje ? Wyobraźmy sobie osobę zainteresowana produktami lub usługami z naszej branży, ściąga więc katalog na swój tablet lub smartfona , pokazuje ofertę laptopów kolegom których uważa za ekspertów albo kupuje porzez link z katalogu w sklepie internetowym firmy albo zaznacza że polecony laptop jest na okreslonej stronie i idąc do sklepu pokazuje sprzedawcy o jaki konkretnie laptop chodzi.

Przez jakiś czas byłem listonoszem, nasze torby pękały w szwach , lecz listy stanowiły tylko małą część jej zawartości , zawsze dbałem by dostarczać listy czasami gdy nie mogłem się wyrobic czasowo , gazetki wracały na pocztę, jakie było moje zdziwienie kiedy pewna Pani zwróciła mi uwagę że wczoraj nie otrzymała gazetki NETTO.

Dziś zmieniają się czasy , Millenals chcąc kupić sobie jeansy mówi Matce która zamierza zabrać gazetkę do sklepu : Matka nie rób mi obciachu, mam ją na fonie.

Magazyny firmowe i katalogi produktów przeciętnie powodują zwiększenie sprzedaży produktów i usług nawet o 70%  , wymieńmy w skrócie korzysci z takich publikacji :

1. Przekazanie informacji o swojej firmie , produktach i usługach w atrakcyjnej formie
2. Dzięki artykułom w  publikacji potencjali klienci polubią Cię co w konsekwencji przełoży się na zdobycie nowych klientów
3. Magazyn firmowy ( katalog produktów) powinneś umieścić jako plik do pobrania nie tylko na swojej stronie ale również na serwisach ktore udostępniają za darmo takie magazyny np Ebook and Books , dodatkowo warto na swojej stronie zamieścić wersję online w formie Flip Booka
4. Twoi pracownicy będą traktowani jako eksperci i doradcy klientów
5 Dołączysz do ekskluzywnego klubu firm które wydają własne publikacje firmowe, co klienci odbierają jako docenianie ich jako kupujących ale też Ludzi którzy zasługują na poważnie traktowanie przez firmy.
6. Spowoduje to wzrost sprzedaży internetowej, co przełozy się na mniejsze kolejki w sklepie tradycyjnym i odciążenie sprzedawców
7. Więcej osób dowie się o promocjach, bonusach i programach lojalnościowych Twojej firmy.

Więcej dowiesz się o korzyściach takich publikacji z wywiadu z Twórcą magazynów i katalogów produktów Grzegorzem Grychem w magazynie Porady Komputerowe.

Grzegorz Grych skupia się na tworzeniu katalogów produktów , ja natomiast specjalizuje się na tworzeniu katalogów usług to co najbardziej lubię to tworzenie Katalogów Usług Szkoleniowych, ze wzgledu na duże moje zainteresowanie kursami rozwoju osobistego.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz