czwartek, 31 maja 2018

Jak zdobywać klientów przed założeniem Firmy

nasiklienci
lista mailingowa

Po uchwaleniu nowej Kostytucji Biznesu, wiele osób pragnie rozpocząć swoich sił, jeszcze przed rozpoczęciem działalności warto zadbać o potencjalnych klientów, którzy staną się motorem rozwoju naszej firmy. 

Czy jest to możliwe, jak wiele osób musi stać się naszymi klientami, by próbka była wiarygodna, sprawdź!

Co roku w Polsce upada 80 % firm , to oznacza że dużo osób wierzy w swój pomysł lecz nie robiąc uczciwie analizy SWOT, nie mając wyobraźni że statyki pokazujące że praktycznie nie zdobywamy nowych potencjalnych klientów, to ALARM że za trzy cztery miesiące będziemy mieli problemy i musimy zareagować !

lista mailingowa


Oto Twoja szansa, aby skorygować prowadzenie firmy, często statystyki Google Analistics lub podobnych narzędzi analitycznych usypiają naszą czujność mamy wzrost o 100% oglądalności witryny i sprzedaż nie tylko nie wzrosła a nawet spadła. Skorzystaj z narzędzi z których korzystają ludzie sukcesu już od kilku lat by pozyskać skutecznie klientów.

 

Witaj,

Nazywam się Roman Szczepkowski, prawdopodobnie już słyszałeś o mnie.

Swoje dochody czerpię z tworzenia portali i sklepów internetowych, copywritingu social mediach, prowadzenia podcastów o ebiznesie,prowadzenia bloga ... i robię to skutecznie online od 2002 roku.

Zauważyłem WIELKI wzrost zainteresowania prowadzeniem własnego biznesu wśród młodych ludzi, choć nie tylko. Mimo iż bezrobocie znacznie spadło, wiele osób myśli o otwarciu własnej działalności, jednak to właśnie te firmy startując bez żadnej bazy klientów są z góry skazane na bankructwo .

Bardzo mądrym rozwiązaniem, jest wyrobienie sobie dobrej opinii już przed założeniem działalności, w ebooku i w specjalnym tutorialu składającym się z 8 podcastów, prezentuje te najbardziej skuteczne, tak naprawdę liczą się trzy rzeczy które musisz wziąć pod uwagę , jesli chcesz założyć działalność, poznaj je wpierw i zrób analizę SWOT.

Nie planuje w najbliższym czasie warsztatów w formie webinarów, odbyły się bowiem już trzy i właśnie ta wiedza i doświadczenia uczestników są zebranie w tutorialu, myślę że zawsze warto sprawdzić co kupujesz, dlatego próbki tego warsztatu znajdziesz już wkrótce na moim blogu oraz na kanale You Tube - Roman Szczepkowski  !

"Wiedza która zwraca się wielokrotnie!"...

Witajcie,

Kupiłam książkę o zdobywaniu klientów, pamiętając jak z Paula Stankiewicz wprowadzaliście nową stratęgię dla upadającego wówczas czasopisma jaką była wówczas MISS. Razem z Paulą stworzyliście wtedy profil idealnych klientek, a wprowadzenie kursu Psychologia Skutecznego Sprzedawcy okazało się zupełną rewolucję.

Tutorial stanowi zbiór niezbędnej wiedzy a dzięki dołączonym przykładowym landing pageom, można  je dostosować do każdej prawie działalności !

Jest tu tyle niesamowitych szczegółów, które mogą stanowić odkrycie nawet dla marketerów z ogromnym doświadczeniem, za każdym razem kiedy wysyłam mailing, przypominam sobie te zasady zawarte w tutorialu, ciągle inspirują mnie do nowych pomysłów i odkrywaniu nowych kanałów zdobywania klientów.

Stosunek ceny do jej zawartości jest skandalicznie tania. Mam na myśli nie tylko zawartą wiedzę w książce i nagraniach, ale również możliwość wzajemnych kontaktów i zdobywaniu ważnych zawsze referencji . Zdaje sobie sprawę że to właśnie dzięki innym osobom mam tak wiele nowych klientów?

Moim zdaniem ten tutorial to prawdziwa rewolucja w emarketingu, 

Do tej pory niewierzyłam że tak łatwo można otrzymać opinię potencjalnych klientów i że jeszcze polecą Nas swoim znajomym.

Dzięki Romku, za ten tutorial - należy Ci się Nobel !

-- Anita Rakowska
   Akademia MISS


"Jestem sceptykiem ... Nic na to nie poradzę...?"...


Zawsze myślałem w ten sposób.
 
Zawsze uważałem że sprzedaż online to nie dla mnie, poza tym trzeba na to poświęcić na to sporo czasu, trzeba zrobić formularz a również sam newsletter i landing page, musi wyglądać estetycznie, nie mówiąc już o tym że łatwo się pomylić i wysłać mailing do innej grupy osób i się po prostu zbłaźnić.
 
Skoro jednak już kupiłem ksiązkę i zapisałem się na newsletter to postanowiłem spróbować zrobiłem landing page i stworzyłem według zaleceń newslettera formularz. Do tej pory zapisało się 300 osób chyba jednak wezmę się za czytanie tej książki


I jestem zadowolony!
 
 

 
-- Dariusz Podolski
   Toruń
  


"Miałem szczęście uczestniczyć w warsztatach Romka"...

Miałem szczęście uczestniczyć w warsztatach Romana Szczepkowskiego, słyszałem że na jego podstawie wydany został tutorial w formie krótkich nagrań.

Ciesze się  że będzie można zobaczyć fragmenty w postaci filmów na kanale You Tube, choć liczę że powstaną również tutoriale wideo, dla mnie największym problemem jest  tworzenie atrakcyjnego newsletera oraz landing page.

Do mnie dociera po prostu jak mi ktoś wszystko dokładnie pokaże co i jak.

Ale warsztaty były rzeczywiście nowością dla mnie mimo że emaile wysyłam już 5 rok, podzielam zdanie Anity że to zupełnie nowa karta w biznesie online. ja wysyłam mailing z produktami i ludzie się nie wypisują a słyszałem od innych że po takich mailach tracą 50 % subskrybentów, no i mało brakowało a bym powidział o czym było na warsztatach



- Czarek Leśniewski
  Kielce


W tym pakiecie poznasz jak zdobywaćnowych klientów:

  • Prosty sposób budowania dużych list

  • Odpowiedzi na pytania subskrybentów

  • Pierwszą sprzedaż należy dokonać zanim założysz działalność

  • Pięć sposobów budowania zaufania

  • Dziesięć sposobów na zarabianie na liście

  • Wybór formularza zapisu

  • Jak tworzyć skuteczny biuletyn reklamowy

  • Co umieścić w swoim biuletynie aby zwiększyć sprzedaż

  • Jak zdobywać klientów na social mediach

  • Pięćdziesiąt sposobów, aby uzyskać większy ruch na stronie, dzięki czemu można zbudować szybko dużą listę klientów

  • Jak błyskawicznie stać się ekspertem w swojej niszy rynkowej

  • Co to są CRMyi

  • Jaki rodzaj systemu Autoresponder jest właśnie dla Ciebie 

  • Jak korzystać z tradycyjnej poczty przy pracy z mailingiem (wp.pl, interia, onet, )

  • Dlaczego warto mieć wiele list nawet na ten sam rynek niszowy

  • Co powinieneś zrobić, gdy ktoś napisze Ci "Ty Debilu"

  • Jak utrzymać system AR wykonując ten jeden drobiazg  raz w tygodniu

  • Jak zrobić badania rynku dla potencjalnych klientów, sprzedaży i stworzyć zaplecze

  • Pięć sposobów na stworzenie niszy

  • Szesnaście zasobów, które pomogą Ci odkryć gorące nisze rynkowe 

  • Typy ludzi których szukasz przed wejściem do dowolnego rynku niszowego

  • Dwie rzeczy, którym ludzie nie potrafią się oprzeć?

  • Siedem najpotężniejszych pozytywnych emocji ?

  • Siedem najpotężniejszych negatywnych emocji ?

  • Czy w Twojej niszy naprawdę można zarobić

  • Jak dowiedzieć się dokładnie tym, jakich produktów ludzie poszukują

  • Dwadzieścia sześć rzeczy do zaoferowania ludziom, aby zapisywali się do newslettera

  • Nawiasem mówiąc, nikt nie chce biuletynu - czego naprawdę chcą ludzie, że od razu podadzą Ci nazwisko i dane kontaktowe ?

  • Jakie gratisy proponować, by przyciągnąć nowych klientów

  • Dlaczego mój marketing nie działa ?

  • Prosty sposób stworzenia świetnych produktów gratisowych bez konieczności pisania całej treści 

  • Trzy różne sposoby, aby pliki PDF użyć jako gratisy (ebooki, specjalne raporty)

  • Co należy zrobić by ludzie kupowali od Ciebie

  • Co naprawdę się sprzedaje

  • Najważniejsze narzędzie marketingowe

  • Trzy podstawowe rzeczy by można było dokonać sprzedaży




Extra Bonus:


Checklista do planowania kampanii reklamowej na portalach społecznościowych


Cena: 697 zł

Specjalna cena dla Ciebie:

jedynie 197 zł tylko do końca sierpnia

Przed kupnem tutoriala zapisz się na płatny kurs mailingowy  tylko 10 złotych i poznaj podstawy promocji w social mediach

zakup już dziś na mojej stronie 

Roman Szczepkowski
https://romanszczepkowski.blogspot.com
Email: szczepkowski@poczta.pl

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz