środa, 27 czerwca 2018

Jak zoptymalizować swoje PINY

Jak zoptymalizować swoje PINY


W czasie swojego kilkuletniego blogowania popełniłem wiele błędów. Jednym z najważniejszych było niewykorzystywanie pozycjonowania za pomocą Pinteresta, aby zwiększyć ruch na moim blogu. Na szczęście widziałem światło i odkryłem ogromny wzrost w Pinterest. Na Pintereście jest wiele "szkół myśli" i jak najlepiej to wykorzystać. Nie zamierzam tu siedzieć i powiedzieć, że istnieje poprawny i zły sposób na zwiększenie Twojej obecności i odsłon poprzez Pinterest, ale podzielę się z Wami tym, co dla mnie działa.
Największa rzecz? NAJNOWSZE SEO. Szalona rozmowa, prawda? Polecono nam SEO zoptymalizować nasze posty. Umieść słowa kluczowe i opisy oraz bla bla bla ... i na Pinterest, powinieneś stworzyć naprawdę fajną, porywającą, pionową grafikę, przypiąć ją, a wygląd wizualny sprawi, że stanie się ona wirusowa. Dobrze? Nie do końca.
Pinterest to wyszukiwarka. Wszystko opiera się na słowach kluczowych. Pomyśl o tym. Ile razy używałeś Pinterest zamiast Google? Nie wiem jak wy, ale prawie codziennie korzystam z funkcji wyszukiwania na Pinterest.
Kluczem jest tutaj pokazanie twoich pinów, desek i profilu w wyszukiwarkach na Pinterest.

Na pewno zrobię swoje badania w zakresie optymalizacji swojego profilu, weryfikacji swojej strony internetowej, włączenia bogatych szpilek i używania opisowych słów kluczowych w twoich planszach, w twoim profilu i w twoich szpilkach. To świetny artykuł na temat SEO dla Pinteresta, który przełamuje dla ciebie te punkty, jeśli masz jakąś pracę naprawczą na Pintereście. Zaczekam tutaj, kiedy zbierzesz swoje bzdury.
W każdym razie, czy mam jakiś biznes mówiący o Pinterest? Kto wie. Może nie. Nie jestem ekspertem. Ale wiem, że mam ciągle wirusowe PINY, które przynoszą mi znaczny ruch. Podwaja liczbę moich odsłon w ciągu jednego roku. Pozwól, że rozwalę to nieco dalej.
Mój najpopularniejszy post, BLOGOWANIE OD A-Z, został przypięty ponad 4 000 razy. Napisałem ten post na początku tego roku. W ciągu jednego miesiąca Moje BLOGOWANIE OD A - Z zostało przypięte ponad 300 razy. Moje posty i piny otrzymują ciągły ruch. Co najważniejsze, moje PINY pojawiają się na górze, gdy szukasz konkretnych rzeczy. Zróbmy kilka wyszukiwań na Pinterest, dobrze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz