piątek, 13 lipca 2018

Rating - Twoja Popularność

Rating - Twoja Popularność


Na jednym z popularnych forum internetowym Dziewczyna pisze : „ Zakochałam się w chłopaku, ale on ma mało lajków na fejsie. Dobrzee z nim się nim gada, ale ja mam na fejsie 250 znajomych a on ledwo 10 . Nie wiem czy to ma sens ? Czy mam być z kimś takim ?


Gdy to przeczytałem że świat oszalał, zawsze wydawało mi się że Dziewczyny patrzą czy Facet ma pokój ducha, jest przystojny, inteligentny lub ma po prostu kasę lub dobre stanowisko. Nigdy bym nie wpadł że dziś liczy się rating czyli jaka jest Jego popularność na portalach społecznościowych.


Swiat oszalał ale w cały ten artykuł mógł być jakimś skrzywieniem, czasami blogerzy robią takie rzeczy by sprowokować dyskusje, lecz opadły mi ręcę gdy przeczytałem komentarze młodych Dziewczyn :
- Zerwij z nim natychmiast
- Wogóle nie przyznawaj się że kogoś takiego znasz




Czy dziś żyjemy w czasach, gdy to nie umiejętność prowadzenia ciekawej rozmowy ale liczba znajomych ma stanowić o wartości Człowieka, chciałbym poznać wasze zdanie. Mam wśród swoich znajomych Osoby o ogromnej wiedzy i inteligencji emocjonalnej, potrafiącej skupiać wokół siebie ogromną ilość osób oraz zyskiwać ogromną sympatię.
Według kryteriów FB Girls , powinniśmy unikać takich osób, a ja powiem odwrotnie , właśnie osoby nieuzależnione od facebooka, mogą być najlepszymi partnerami, zawsze należy spojrzeć na kryteria, wymień w kolejności : Rodzina, Praca, Pasja, Facebook a może inaczej Facebook, Pasja, Praca, Rodzina.
Wiem ktoś powie no dobra Ty masz 5000 znajomych to skoro to takie nieistotne to po co Ci tyle znajomych, musicie wiedzieć że Ci znajomi to partnerzy biznesowi, klienci oraz osoby których łączy nas wspólna pasja, a do moich znajomych również dołączały osoby które nie miały nawet 10 znajomych, natomiast należeliśmy np do tych samych grup i spodobały mi się posty tych osób.
Nigdy natomiast nie uważałem że osoba która nawet nie ma Facebooka miała by być gorsza od takiej która ma nawet ponad 5000 znajomych, wiem powiecie że to jest niemożliwe a jednak większość osób tak robi, jesli wypełni ten limit 5000 osób nowe osoby zaprasza na fanpage, choć przyznaje szczerze że znowu muszę oczyścić listę swoich znajomych, osoby które nawet przez rok niepofatygowały się by dodać choć jeden drobny komentarz, są poprostu martwymi duszami, które nie angażują się w budowanie społeczności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz