sobota, 29 września 2018

27 sposobów znalezienia klienta poprzez media społecznościowe

27 Sposobów znalezienia klientów poprzez Social Media


TWITTER



Twitter to mikroblog który pozwala użytkownikom umieszczać 140 literowe wpisy, to oczywiście o wiele za mało aby zaprezentować skutecznie swoją ofertę, jednak renomowane firmy i na to znalazły sposób, dzieki dołączaniu infografik oraz ilustracjom z polem tekstowym zawierającym korzyści dla potencjalnych klientów.



Zaletą Twittera jest szybka komunikacja między firmą i klientami a wadą obok zbyt krótkich komunikatów iż jest ich znacznie więcej niż na innych portalach społecznościowych, więc praktycznie docierają one tylko albo do followersów, albo musimy ich umieszczać około 10 , jest więc dla marketerów bardzo czasochłonny.
Miliony przedsiębiorców podjęło na Twitterze rozszerzenie potencjału marketingowego, a wielu z nich osiągnęło sukces. W tym artykule znajdziesz kilka sugestii, które sprawią, że Twój serwis Twitter będzie pozytywny, a nie tylko osiągnie nową bazę konsumentów, ale także wygeneruje dodatkowe przychody z zaledwie kilkoma dodatkowymi chwilami swojego czasu.
Media społecznościowe stały się fenomenalnym narzędziem marketingu, a Twitter jest najłatwiejszy i najmniej czasochłonny. Mając pewną wiedzę na temat tego, co zostanie zauważone i jak zmaksymalizować skuteczność Twittera, może łatwo stać się najlepszym narzędziem do Twojej dyspozycji.
Jednym ze sposobów na zebranie obserwatorów i skupienie się na kampanii jest po prostu zamieszczenie cennych informacji. Może to być coś tak prostego, jak słynne cytaty, a nawet wgląd w upraszczanie życia. Ludzie zwykle podążają za tymi, którzy mają coś istotnego do powiedzenia, i często stają się klientami, gdy związek zostanie rozwinięty w społeczności.
Możesz dodać linki marketingowe w kilku postach, w których wydają się pasować. Pozwoli to obserwującym śledzić, co oferujesz. Kluczem do sukcesu jest nie spamowanie linku w każdym poście, ponieważ wyłącza on ludzi, a oni będą Cię ignorować tak szybko, jak oni za Tobą.
Zobacz, co zyskuje popularność na Twitterze, i dodaj hashtagi do swojego wpisu tam, gdzie jest to istotne. Oczywiście muszą pasować do twojego tweeta, ale popularny hashtag sprawi, że twoje posty staną się modne i będą ponawiane na Twitterze przez wielu użytkowników, o co w tym wszystkim chodzi. Marketing w ten sposób zwiększa liczbę osób oglądających Twój post poza tymi, którzy Cię obserwują. Jeśli naprawdę się wylansujesz, zrób kolejny z podobnym tagiem i dodaj link.
Jeśli jesteś popularny, więcej osób ma dostęp do Twojej promocji. Staraj się nie podążać za tysiącami ludzi w nadziei na wzbudzenie zainteresowania. Kluczem do Twittera jest to, że coraz więcej osób podąża za tobą, a Ty zwiększasz tę liczbę, przyciągając uwagę poprzez odpowiednie używanie hashtagów.
Regularnie publikuj linki do swoich blogów lub stron w tweetach, lecz nie dodawaj do każdego publikowanego postu. Jedno spojrzenie na ludzi, którzy publikują linki marketingowe w każdym poście, będzie widoczne dla kilku obserwatorów, ponieważ ludzie po prostu nie chcą, aby setki linków do sprzedaży zatykały ich stronę. Muszą przejrzeć to wszystko, aby znaleźć interesujące posty i po prostu Cię zablokują. Publikuj interesujące tweety i losowo dodawaj linki, aby zapewnić najlepszy sukces.
Posiadanie konkursu lub gratisów, które wymagają od użytkowników śledzenia Cię, jest świetnym sposobem na zwiększenie liczby połączeń z Tobą.
Odpowiadaj wszystkim, którzy odpowiadają na twoje tweety lub kontaktują się z Tobą w jakikolwiek sposób. Są to potencjalni klienci, więc nie czekajcie, aby do nich wrócić.
Jak wspomniano powyżej, publikuj interesujące treści, ale nie powinny one dotyczyć wyłącznie biznesu.
Jeszcze raz nie przesadzajcie i nie spekulujcie jako spamer wysyłający produkt bez żadnej troski o odbiór waszego komunikatu. Budujesz powoli ale regularnie małą społeczność. Bądź aktywna, odpowiadaj na komentarze użytkowników i ponownie publikuj posty na Twitterze, ale utrzymuj linki sprzedażowe i presję do minimum.
Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, Twitter może być najlepszym narzędziem marketingowym, jaki masz. Nie tylko wygeneruje więcej zainteresowania, ale także zbuduje duże wsparcie, które zwiększy sprzedaż i przychody za pomocą zaledwie kilku minut każdego dnia.
1. Używaj we wpisach swojej nazwy by być rozpoznawany przez klientów.
2. Obserwuj innych użytkowników, a już na pewno swoich klientów i konkurencję
3. Stwórz listę obserwujących Twój profil, dołącz do listy potencjalnych klientów i zapytaj czy możesz ich dołączyć do subskrybentów newslettera.
4. Rekrutuj nowych obserwujących z innych mediów społecznościowych
5. Używaj popularnych znaczników @nazwa gdy odpowiadasz na wiadomość, RT - gdy retweetujesz kogoś post, DM - gdy wysyłasz news do obserwujących Cię # - hashtag gdy wpisujesz kategorie tweeta

FACEBOOK


[caption id="attachment_691" align="aligncenter" width="602"]facebook facebook[/caption]
Facebook to potężne narzędzie społecznościowe i nie chodzi tylko o nadążanie za znajomymi. Wiele osób używa tego narzędzia do promowania swojej działalności przy bardzo poważnych działaniach marketingowych. Czytaj dalej, aby poznać dziesięć prostych strategii korzystania z Facebooka w celu rozwoju Twojej firmy.
Przede wszystkim potrzebujesz odpowiednich i przydatnych treści w celu przyciągnięcia tych docelowych użytkowników. Chcesz, aby Twoje treści wyróżniały się, aby ludzie chcieli je czytać i udostępniać znajomym.
Powinieneś oznaczyć swoje posty jak najwięcej, bez względu na to, czy publikujesz link, czy po prostu publikujesz specjalny i pouczający post w swojej niszy biznesowej. Bycie głosem w twojej niszy biznesowej jest bardzo ważne.
Upewnij się, że zachęcasz swoich widzów do komentowania i współdziałania z Tobą i innymi. Jest to idealne rozwiązanie, ponieważ dzięki temu twoja zawartość staje się popularna.
Powinieneś używać obrazów często, ale nie za często. Wykorzystanie zdjęć jest idealne, ponieważ przyciągają one uwagę docelowych klientów. Następnie odwiedzą więcej twoich innych treści i osiągasz miano eksperta w swojej branży.
Po osiągnięciu kamieni milowych, postuj o tym w pokorny sposób. Otrzymasz poważną pozycję i możesz zachęcić odwiedzających do świętowania razem z tobą. Mogą wziąć udział w specjalnej ofercie lub zniżce, a może rozdajesz bonusy. W ten sposób możesz zdobyć więcej klientów, kontynuując poszerzanie swoich wysiłków.
Powinieneś także udostępniać treści innym osobom, które Ci się podobają, a które dotyczą Twojej firmy i niszy. Jest to ważne, ponieważ pomagając komuś innemu, faktycznie pomagasz sobie. Przede wszystkim nie trzeba było tworzyć treści, aby uzyskać ekspozycję. Po drugie, faktycznie promujesz swoją obecność w mediach społecznościowych, robiąc to również ze względu na to, jak strzela on tam i z powrotem i pokazuje osobę, z którą się kontaktujesz, czyli ty.
Zawsze upewnij się, że twoje strony pozostają profesjonalne. Chcesz być przystojny, ale jest linia, której nie możesz przekroczyć. Musisz utrzymywać ideę, że promujesz swoją firmę swoim imieniem. Twoje imię i nazwisko reprezentuje teraz Twoją firmę, a klienci mogą dowiedzieć się o wiele więcej szczegółów. Dlatego bardzo ważne jest, aby zwracać uwagę na ujawniane informacje.
Upewnij się, że otrzymujesz informacje zwrotne od użytkowników. Możesz to zrobić, publikując ankietę lub po prostu zadając pytanie i czekając na komentarze. Możesz także zbierać opinie użytkowników, przeglądając ich posty i zwracając szczególną uwagę na interakcję. Możesz uzyskać tak wiele informacji, których możesz użyć, korzystając ze stron mediów społecznościowych dla Twojej firmy.
Możesz korzystać z Facebooka i innych serwisów społecznościowych, aby zwiększyć swoją firmę i oznaczyć swoje imię wraz z firmą. Teraz nadszedł czas, aby przetestować to, co przeczytałeś, i zacząć promować swoje strony mediów społecznościowych, aby pomóc w rozwoju firmy.
6. Stwórz ze swojego profilu prywatnego - profil ekspercki
7. Umieść informacje o swojej firmie, zdjęcia, video, eventy i oczywiście
8. Dołącz do grup ze swojej branży i zamieszczaj swoje eksperckie porady
9. Nie daj wykorzystywać się do promowania konkurencji, dokładnie przemyśl każdy post na swojej tablicy

PINTEREST



Pinterest – serwis społecznościowy przeznaczony do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych.
Nazwa Pinterest wywodzi się z dwóch słów: „pin” (przypiąć) i „interest” (zainteresowania). Oprogramowanie Pinterestu umożliwia użytkownikowi publikowanie fragmentów wizualnych stron internetowych w jednym miejscu i ich tematyczne segregowanie. Inny użytkownik może „polubić” poszczególne elementy, skomentować je oraz umieścić w swojej kolekcji
10 Dodaj zdjęcia w stylu portretu Pinterest to długie obrazy, więc zdjęcia portretowe mają o wiele większy wpływ - zajmują więcej miejsca na tablicy na Pinterest iw strumieniu. Więc ludzie zauważają je bardziej. Oznacza to, że otrzymasz więcej powtórzeń, polubień i komentarzy. Idealny rozmiar obrazu według Pinteresta to 600 pikseli. Długość jest odpowiednio skalowana, ale oczywiście dłuższe jest lepsze.
11 Dodaj tekst do swoich zdjęć Jeśli chcesz, aby Twój wpis na blogu był udostępniany, a twoje posty były czytane na Pinterest, ważne jest, aby dodać tekst do swoich zdjęć. W końcu kto będzie wiedział, co znaczy obraz. Tekst może być tytułem na blogu lub czymś podobnym, co zachęca ludzi do kliknięcia Twojego zdjęcia na Pinterest.
12 Poprawianie swoich pinów Chociaż duży procent pinów na Pinterest to po prostu repiny, o wiele więcej uwagi zyskasz, jeśli zaczniesz dodawać nowe materiały. Dlatego polecam, abyś miał w swojej przeglądarce przycisk Przypnij, jak wspomniałem wcześniej, a następnie zwróć uwagę na następujące informacje o dodanych szpilkach.
13 Dodaj bogate opisy słów kluczowych Pinterest jest naprawdę podobny do wszystkiego, co robisz w Internecie - jest dostępny do przeszukiwania. W związku z tym bardzo ważne jest dodawanie do pinez użytecznych opisów wypełnionych słowem kluczowym i słów kluczowych. W ten sposób będziesz mieć więcej oczu na szpilki niż tylko ci, których masz.
14 Dodaj hashtagi po opisie W tym samym myśleniu hashtagi są również ważne dla Pinteresta. Może nie tyle jak Twitter, ale ludzie ich szukają. Dlatego zalecam dodanie kilku powiązanych hashtagów do nowej linii po opisie. Dlaczego nie zyskasz jeszcze więcej ludzi szukających swoich niesamowitych szpilek! Dodaj teraz hashtagi!
15 Oznacz osoby w pinach. Jeśli przypinasz czyjś wpis na Pinterest (lub jakiejkolwiek innej platformie społecznościowej), wspaniale jest dać im znać, że to zrobiłeś. Najlepszym sposobem na zrobienie tego na Pinterest jest dodanie ich gdzieś w opisie.
16 Zwiększ liczbę Followersów Pinterest jest tak samo jak każda inna witryna społecznościowa, jeśli chodzi o obserwujących i obserwujących. Znajdź osoby o takich samych zainteresowaniach jak Ty. Sposoby, w jakie możesz to zrobić, mogą być nieco inne, ale wynik jest taki sam. Rzućmy okiem na niektóre sposoby, w jakie można to zrobić.
17 Obserwuj osoby z ich blogów lub stron internetowych Mam nadzieję, że większość osób ma swój profil na Pintereście łatwo dostępny na swojej stronie internetowej, podobnie jak inne profile w mediach społecznościowych. Kiedy więc znajdziesz interesującego bloga, polecam śledzenie tych osób na dowolnej platformie mediów społecznościowych, na której jesteś aktywny. Pinterest jest teraz jednym z nich - oczywiście.
18 Szukaj ludzi lub tablic Użyj wyszukiwania Pinterest, aby znaleźć ludzi lub ich tablice. Po prostu wpisz interesujące cię słowa i naciśnij enter! Następnie podążaj za planszami pasującymi do twojej niszy. Bądź ostrożny, kiedy podążasz za ludźmi bezpośrednio (a nie za pomocą planszy), ponieważ mogą mieć wiele plansz, które Cię nie interesują. To spowoduje, że Twój strumień z Pinteresta zostanie zalany nieistotnymi pinezkami.
Spójrz na ludzi, którzy wchodzą w interakcje z tobą. W zakładce powiadomień na Pinterest zobaczysz ludzi, którzy lubią, komentują, repinują lub podążają za Tobą. Sprawdzaj to stale i zobacz, kto z tobą rozmawia. Następnie możesz podążać za nimi lub ich planszami, jeśli pasują do twoich zainteresowań.
19 Znajdź osoby, które przypięły Twoje treści Możesz nie widzieć wszystkich powiadomień osób, które przypięły Twoje rzeczy. A czasami po prostu nie otrzymujesz powiadomienia (to i tak jest moje usprawiedliwienie). Zobacz, kto przypiął Twoją witrynę, wpisując następujący adres URL: http://www.pinterest.com/source/madlemmings.com/ Zastąp madlemmings.com Twoim adresem URL. Powrót do góry
20. Tablice grupowe Tablice grupowe to świetny sposób na interakcję z podobnie myślącymi użytkownikami Pinterest. Nie tylko to, ale publikując na tablicach grupowych lub umieszczając je osobiście, narażasz się na nową publiczność. Jeśli jeszcze nie zaangażowałeś się w prace grupowe, czytaj dalej i poznaj korzyści.
21 Obserwuj tablice grupowe Na początku będziesz chciał obserwować kilka tablic grupowych, aby zobaczyć typy publikowanych szpilek. Możesz także wchodzić w interakcje z innymi członkami, polubając, powtarzając lub komentując swoje szpilki.
22. Wkład w skład grup W opisie wielu tablic grupowych znajdują się instrukcje i warunki, aby zostać współtwórcą na planszy. Nie wstydź się, skontaktuj się z właścicielem forum, upewniając się, że spełniasz warunki (tj. Nie marnuj czasu) i zacznij zbierać nagrody. Będąc członkiem grupy, twoje pinezki będą widoczne dla wszystkich obserwujących tę planszę. To dla ciebie całkiem nowa publiczność. Ale nie tylko przypnij swoje posty, to nie zaproszenie do promowania tylko siebie. Przypnij różne rzeczy i zostań cenionym członkiem zarządu, a znajdziesz ludzi, którzy naturalnie zaczną podążać za twoimi tablicami.
23. Rozpocznij samodzielną grę grupową Kiedy będziesz już w kontakcie z Grupowymi Tablicami i wszystkimi towarzyszącymi im okaleczeniami, możesz rozważyć samodzielne zorganizowanie tablicy grupowej. To trochę pracy, ponieważ musisz utrzymywać jakość tablic (albo twoi zwolennicy mogą wzbudzić bunt!), Ale warto z wielu powodów.
Otrzymasz o wiele więcej zwolenników ze względu na większą różnorodność. Automatycznie ujawniasz się osobom obserwującym współpracowników Wtedy jest większa szansa na bycie zauważonym

6 komentarzy:

  1. Super pomysł na wpis. Twitter jest super, ale w Polsce nadal wiele firm zupełnie go nie rozumie. Wtedy tweety wychodzą bardzo sztucznie i reklamowo, więc dla odbiorców nie ma w nich nic ciekawego. Ale dobry twitter mógłby przyciągnąć wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele firm wynajmuje specjalistów do tego aby pozyskiwać nowych klientów w internecie. Jest to bardzo skuteczny sposób, chociaż czasami efekty przychodzą później niż wstępnie myślimy. Ale bardzo dobrym miejscem do pozyskiwania nowych klientów są social media.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reklama w social mediach jest na tyle skomplikowana, że warto byłoby powierzyć to zadanie profesjonalnej firmie. Na rynku takowych, wyspecjalizowanych w reklamie na portalach społecznościowych nie brakuje. Ta: http://tearsofjoy.pl/social-media-marketing/ jest jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest też na przykład taki sposób, jak skorzystanie z usług firmy https://push-ad.com/pl/push-notyfikacje-api-jak-dostarczac-powiadomienia-do-wybranej-grupy-uzytkownikow/ która wysyła powiadomienia do osób, które odwiedziły stronę, ale nie dokończyły jeszcze zakupów. Dodatkowo jest też możliwość ustawiania wiadomości do konkretnych odbiorców i wtedy mozna zainteresowanym osobom wysyłać kody zniżkowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że znalezienie odpowiedniej agencji reklamowej potrzebuje czasu, ponieważ trzeba przejrzeć różne oferty i możliwości, aby taka współpraca była jak najbardziej owocna. Nie wiem, czy miałeś okazję już coś sprawdzać, ale jeśli jeszcze nie i jeśli czegoś szukasz to polecam zerknąć na ofertę GREEN PARROT

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetną metodą na znalezienie klienta jest działanie w mediach społecznościowych i jednym z popularniejszych serwisów jest facebook https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/ , dlatego ja proponowałabym zacząć działania od tego portalu

    OdpowiedzUsuń