wtorek, 29 stycznia 2019

Dobry Ociec, Zły Ojciec

Dobry Ojciec, Zły Ociec

Zbliżały się wybory parlamentarne i wydawało się że po raz kolejny wygra PO, siedziałem sobie spokojnie w Łebie w knajpce nad kanałem. W pewnym momencie podszedł do stolika postawny mężczyzna z piękną szczupła Blondynką. Spytał się czy mogą usiąść, z tego co pamiętam też zamówili rybkę i piwo.

Wkrótce Misiewicz zaczął mówić o Rządzie Pana Olszewskiego i liście Macierewicza, nie specjalnie mi to przeszkadzało, ponieważ moje opinie były podobne, znamienne było dla mnie gdy Blondynka zaproponowała zmianę tematu mówiąc : Ty to cały czas rozmawiasz o polityce, są wakacje. Zgromił ją wzrokiem i do końca rozmowy już się nie odezwała.

Od razu mi się przypomniała sytuacja przypomniała sytuacja z Konina gdy młody Student rozmawiał ze mną na tematy prawne a swoją Wielbicielkę po prostu zignorował, powiedziałem zadbaj o Dziewczynę bo od Ciebie ucieknie, nie przejmuj się i tak do mnie wróci i to na kolanach. Na kolanach co prawda nie , ale za chwilę wróciła mimo że kwadrans wcześniej mówiła że już nigdy więcej nie chce widzieć go na oczy.

O tym że w Łebie rozmawiałem z Misiewiczem przekonałem się dzięki Super Express , kiedy pokazali jego zdjęcia z klubu nocnego WOW w Białymstoku, zdawałem sobie sprawę że wiele osób ma podobny wygląd ale w połączeniu z uśmiechem i stylem chodzenia, takie rzeczy już nie są do podrobienia.

Już wtedy stałem się gorącym zwolennikiem zwolnienia Misiewicza, nie dlatego że jest fanem tańca i dobrej zabawy, Broń mnie Boże, sam uwielbiam taniec a kiedy nie mogę iść na trening Aerobic Dance, włączam trening przygotowany przez klub Ministry of Sounds w Londynie i nogi same się ruszają.

Moim jedynym ale bardzo istotnym zarzutem było wobec Pana Ministra to że używał rządowej limuzyny by zawoziła go do klubu WOW , to że do niego chodził nie zdziwiło mnie bo to jeden z najlepszych klubów w Polsce, gdzie grana jest wspaniała muzyka i jest pełno Pięknych Kobiet, wg mnie tylko klub Energy, Ministry of Sounds oraz prywatki u Gosii Dembskiej przewyższają ten klub jakością muzyki ale pod względem ilości pięknych kobiet wydzielających naftalinę, eliksir kobiecości nic nie może się równać z WOW.

Uznałem że jeśli może się powoływać na znajomości by zdobywać piękne Kobiety , to również nie zawacha się w przypadku biznesu wykorzystywać swoich wpływów. Ogólnie cenię i robię na mnie wrażenia tacy mężczyżni jak Badboy czy Andrzej K którzy uwodzą swoją osobowością ukrywając nawet swoje bogactwo czy wpływy.

Zastanawiałem się jak Pan Macierewicz, dla mnie prawdziwy heros w walce o niepodległość Polski, kiedyś Brian Tracy opowiadał nam na webinarze taką oto opowieść.

Pewien Prezes dobrze prosperującej firmy miał syna, studia biznesu w Stanford skończył jako Prymus, zatrudnił go jako wice dyrektora, wkrótce przekonał się że popełnił kardynalny błąd , chłopak się nie starał a swoich podwładnych traktował jak szmaty. Ojciec który był znany z szacunku dla Pracowników swojej firmy, zwolnił go obiecują mu pracę w innej firmie.

Chłopak jednak nadal się nie starał i szybko stracił pracę, Ojciec mówił nie martw ię załatwię Ci następną, potem drugą, trzecią za każdym razem był lepszym managerem i coraz bardziej doceniał podwładnych. Gdy w końcu został zwolniony z czwartej pracy postanowił pójść do szefa. dyrektora generalnego i spytać dlaczego został zwolniony.

- prawdę mówiąc pracowałeś świetnie , ale mam umowę z Twoim Ojcem że po pół roku zostaniesz zwolniony, umowa to umowa.

Chłopak wyszedł wściekły, wyjechał z miasta, sam znalazł sobie pracę , został kierownikiem, awansował na dyrektora w końcu został prezesem wielkiej firmy. Zakochał się , ożenił , spłodził dwójkę zdrowych Chłopaków.

Po kilku latach jego żona spytała się : - Kochanie , czy nie myślisz że Twój Ojciec zrobił to wszystko dlatego byś nie był Dupkiem jakim byłeś w jego firmie, tylko odpowiedzialnym facetem.

Chłopak pojechał do Ojca spytał się czy tak rzeczywiście było, Ojciec odpowiedział : Tak, zrozumiałem że popełniłem błąd i wiedziałem że muszę go naprawić byś był był przyzwoitym Człowiekiem.

Dale Carnegie mówi : Ojcowie rzadko przyznają się do błędu w wychowaniu , a kiedy już się do tego przyznają jest już za późno, dlatego wielcy ludzie : Decker, Gates, Jobs, Peale nie mają godnych siebie następców.

Spójrzmy na nasze poletko Fryderyk Zoll stworzył w okresie międzywojennym najlepszy kodeks cywilny w Europie , ale jego potomek Andrzej Zoll stworzył liberalne prawo karne, które było chętnie wykorzystywane przez różnych przestępców.

Patrząc na to nie dziwmy się że nasz Ojciec Niebieski , czasami daje nam popalić, sam czasami się pytałem czy Ty mnie Boże jeszcze kochasz. Jego odpowiedź brzmi :

- Tak, muszę Cię karać, byś trafił do Nieba

2 komentarze: