czwartek, 14 lutego 2019

Do zakochania jeden krok, czasami więcej ?

Do Zakochania jeden krok , czasami więcej ?

Było to latem poprzedniego roku Ojciec stał z synem który oglądał filmiki na You Tube , Tata zwrócił się do swojej potrzeby :

- Lepiej byś poczytał Sienkiewicza

- a ile on ma followersów? - spytał Malec

- Followersów, to pisarz

- Pisarz ?

Zapewne gdyby na początku XX wieku był internet , Henryk Sienkiewicz byłby w czołówce youtuberów, skąd to wiem, ponieważ nie było w Polsce kawiarni gdzie nie dyskutowano o tym czy Kmicic uwolni się z rąk Kalinowskiego. Media się zmieniają ale Influencerzy, czyli osoby wpływowe istniały zawsze, dla nastolatki większym nawet katolickim autorytetem będzie Malwina Bakałarz niż Ojciec Tadeusz Rydzyk, wszyscy szukaliśmy osób na których moglibyśmy się wzorować.

Czasami spotykam się z opinią że youtuerzy i blogerzy to ludzie którzy pragną popularności, natomiast powinni zacząć od 5 pytań blogerskich : co, gdzie, kiedy , dlaczego, po co ???

Popularność Klaudii Pingot czy Tony Robbinsa, czy ks. Pawlukiewicza nie bierze się tylko stąd że mają dużą wiedzę, przede wszystkim są przekonywujący a jest to wynikiem wspaniale opracowanego warsztatu Wystąpień Publicznych.

Kiedyś influenerem była osoba która występowała w reklamie prasowej lub radiowej , celebryta lub popularny polityk. Dziś może być nim każdy który spełnia poniższe kryteria :

1. Określ kim jesteś

Nie oznacza to że musisz pisać na jeden temat , np Renata Anna Flis na swoim blogu POEZJA RAF umieszcza poezję informacje o Częstochowie oraz na wrażliwe tematy społeczne, z kolei Klaudia Pingot prowadzi blog lifestylowy dla Kobiet więc znajdziesz na Specbabce porady psychologiczne kulinarne, rady dotyczące fitnessu, mój blog dotyczy rozwoju osobistego, literatury oraz nowych technologii i turystyki.

Ludzie mają prawo wiedzieć jakich wartościowych treści mają oczekiwać wchodząc na twój blog lub kanał you tube.

2. Pozostań PRAWDZIWY!

Im jesteś bardziej wyjątkowy i autentyczny, tym większy sukces osiągniesz dzięki powiększeniu swoich sympatyków i zapewnieniu współpracy z marką! Zastanów się, co reprezentujesz Ty i Twoja marka ... Jeśli zdecydujesz się współpracować z markami, które pasują do Twoich wartości, to Twoi sympatycy zaufają Tobie, a Ty będziesz mieć większą wiarygodność.

Nie skupiaj się na liczbie, ponieważ chcesz zaangażowanych odbiorców, którzy Ci ufają.

3. NIE BĄDŹ PERFEKCJONISTĄ

Jest to jeden z najlepszych sposobów, aby stać się możliwym do zidentyfikowania wśród odbiorców. Ludzie chcą widzieć Siebie przez ciebie! Jeśli przedstawisz się jako perfekcjonista, ludzie nie będą Cię postrzegać jako kogoś, do kogo mogą się odnosić. Musisz być PRAWDZIWY! Chcę, żebyś był odważny. Musisz pozbyć się wszelkich zahamowań, masz być gotowy NA WSZYSTKO. Najbardziej wpływowi w mediach społecznościowych są dziś Ci, którzy dzielą się swoimi wzlotami, upadkami, tym co dobrego ich spotkało i tym co spotkało ich złego! Bądź szczery, otwarty i naprawdę sobą - w ten sposób ludzie będą się z tobą kontaktować, a ci z kolei poznają i ci ufają!

4. ZNAJDŹ ODPOWIEDNIE KONTAKTY

Uwielbiam szybkie pytania, bez owijania w bawełny, tak było gdy zacząłem administrować fanpagem MISS : spytałem się o wywiad Emmy Popik, tak samo namówiłem Anię Krawczyk do napisania Pierwszej Randki lub Renaty Anny Flis do nowego bloga , który umożliwiał by wprowadzenie nowych usług online np. w postaci plików pdf, mp3 lub wprost z witryny obsługi wielbicieli poezji bez korzystania z platform zewnętrznych.

Jeśli znajdziesz osoby o podobnych pasjach i będziecie wzajemnie się polecać, to wystarczy zobaczyć na książkę. Tak samo było w przypadku prowadzenia wspólnej tablicy na Pinterest Historia Polski.

Wiele osób uważa że jego zdanie jest bardzo istotne, a teraz pomyśl sobie o pewnym kierowniku który mówi ludziom jak mają żyć i o Frideriku Eklandzie, zajmujących się sprzedażą luksusowych willi w Stanach i Szwecji, Ekland jest tą osobą który ma setki tysięcy followersów na Instagramie, jak sam mówi najpierw Jennifer Lopez była jego followersem a dopiero potem sprzedał jej willę w Malibu za cenę ponad milion dolarów.

Gdyby media społecznościowe nie były tak istotne, żaden VIP nie marnowal by czasu na pisanie postów na twiterze, takie posty czytają setki tysięcy osób, wobec nich kawiarniane dysputy wyglądają jak igraszka w piaskownicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz