sobota, 2 marca 2019

Dawid Kubacki, 1 procent i Mistrzostwo Świata

Dawid Kubacki, 1 procent i Mistrzostwo Świata

W sporcie, takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko, które wydają się poza realnością, mrzonką , marzeniami które pozostają tylko w świecie snów, często słyszymy nie uda Ci się, to niemożliwe.

W biznesie o takich niemożliwościach słyszeli, Richard Branson, Les Brown , Paula Hawkins czy była bezdomna Becky Blanton, we wszystkich tych przypadkach usłyszeli oni słowa to niemożliwe. Ostatnio jesteśmy świadkami kolejnego cudu, pamiętacie jak Beata Szydło zapowiadała program 500 Plus, wszyscy najwięksi polscy ekonomiści mówili to niemożliwe.

Nikt przy zdrowych zmysłach nie wierzył że Dawid Kubacki z 27 miejsca po pierwszym skoku, w drugim skoczy na pudło, a tym bardziej że zostanie mistrzem świata.

Nikt nie wierzył że Les Brown który cały swój majątek przeznaczył na leczenie Mamy, z materaca w Central Parku przeniesie się do najważniejszego biurowca w tym mieście i spełni swoje marzenia.

Nikt nie wierzył że Richard Branson który doprowadził do plajty swojej pierwszej firmy, stanie się jednym z najbogatszych ludzi globu, a firma Virgin stanie się synonimem sukcesu.

Nikt nie wierzył że nieukończona książka Pauli Hawkins stanie się bestsellerem roku, choć już pakowała walizki bo nie miała na czynsz, nikt nie wierzył że program 500 Plus stanie się synonimem sukcesu polskiej gospodarki , ponieważ dalsze reformy oraz nowa konstytucja biznesu nie była by możliwa bez tej pierwszej reformy która postawiła polską gospodarkę na nogi.

Tom Neil autor Siły Małych Celów udowadnia że tylko 1 % zmiany w działaniu, może doprowadzić do efektu kuli śnieżnej który doprowadzi go na szczyt. Sam zresztą jest tego najlepszym przykładem, rozpoczeło się od tego że na stronie Harvard Business Review znalazł ogłoszenie. Że Harvard Business Review zaprasza blogerów oraz trenerów biznesu, podobnie jak obecnie taką propozycje dla blogerów i trenerów biznesu złołyło czasopismo NUMBER ONE.

Co się stało potem w życiu Toma Neila , jego artykuł został zaakceptowany, a autor został uznany za eksperta nie tylko Harvard Business Review oraz The Economist, jego wykłady pod auspicjami The Economist stały się prawdziwym hitem i obecnie jest rozchwytywany przez największe organizacje biznesu.

Dlaczego ? Ponieważ wierzył że to jest możliwe i oprócz fachowej wiedzy przekazuje red bull bez którego nie polecisz, najpierw musisz uwierzyć że to jest możliwe by to osiągnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz