czwartek, 2 maja 2019

Jak pozyskałem ponad 1000 użytkowników

Jak pozyskałem ponad 1000 użytkowników


Wydawało mi się że taka ilość użytkowników bloga jest poza moim zasięgiem że nie jestem wystarczjąco dobrym blogerem, otrzymywałem fałszywe informacje zwrotne od osób którym kiedyś ufałem, którzy każdego dnia mówili mi że życzą mi dobrze.

Na początku muszę powiedzieć coś o sobie, by można było zrozumieć, dlaczego prowadzę tego blog i do kogo jest on kierowany.





Ksiądz Prof. Pawlukiewicz opowiada jak się wychodzi z takiego dzieciństwa gdzie wszystko jest głupie, zabawy z kolegami głupie, muzyka to wycie a filmy to strata czasu, opowiada też zwierzenia swojego przyjaciela, który moczył się w nocy jako dziecko, mówi że ma on dziś 60 lat i do dzisiaj przypomina mu się jak jego koledzy wyśmiewali się z niego na koloniach mówiąc popatrzcie co naszem koledze się stało.
Les Brown opowiadał jak w okresie szkolnym koledzy nazywali go głupszym bratem Tony Robbins opowiadał o pogrzebie swego Ojca kiedy szedł sam za trumną bo inni nie potrafili mu wybaczyć, 100 tysięcy patrzyło na niego a On opowiadajac to płakał mimo że mineło od tego wydarzeniajuż 20 lat.
Robert Cialdini pisze : Jest normalne, że unikamy ludzi z którymi mamy przykre doświadczenia.
Czy wyobrażacie sobie życie, czy wyobrażacie sobie dzieciństwo gdy nigdy nikt z bliskich Was za nic nie pochwalił, Dale Carnegie mówi : Co byście pomyśleli o ludziach którzy przez tydzień pozbawiali dzieci jedzenia, a przecież pochwał potrzebują oni jeszcze bardziej od jedzenia.
Oczywiście rzadko Rodzice robią tak rozmyślnie, najczęściej nie zdają sobie sprawy, uważając przecież Ono wie że je kochamy. Andrzej Kukieła w fenomenalnym webinarze Pewność siebie dla mężczyzn pokazuje jak zdobyć pewność siebie jesli z dzieciństwa wychodziłeś w poczuciu bycia osobą gorszą od swoich rówieśników.
Czy ja Roman Szczepkowski, Les Brown, Brian Tracy jestesmy maasochistami lub chcemy popełnić towarzyskie samobójstwo, w książce Rozwój Osobisty którą pisałem trzy lata temu napisałem :
Zabieram Cię Drogi Czytelniku w niezwykłą podróż pozbycia się swoich ograniczeń, uwierzenia we własne możliwości i mapy do nowego lepszego życia. W książce tej dużo miejsca poświęciłem empatii, wierząc że to najlepsza i najkrótsza droga do szczęścia i dobrych relacji z ludźmi. Proszę rób notatki , jeśli nie czytasz tej książki tylko dla krótkotrwałej poprawy nastroju, korzystaj z tego jak przewodnika , nad każdą dziedziną życia pracuj przez tydzień, po czym rozwijaj następną umiejętność, bo jeśli złapiesz wszystkie wrony za ogon , to po roku napiszesz do mnie że to na Ciebie nie działa , zmiany w człowieku nie można dokonać w jeden dzień, a pomyśl o ile bardziej Twoje życie było by szczęśliwsze gdybyś Ty lub Twoi znajomi umieli opanować emocje i potrafili docenić drugą osobę.. Życzę Ci wspanialej podróży w głąb siebie
Roman Szczepkowski
Od tego czasu nic się nie zmieniło, nadal traktuje jako swoją misję stawianie śmiało kroków przez życie , nie jestem jakimś guru sam przeszłem tą drogę ale nadal czasami również łapie się na nieśmiałosci wobec niektórych osób, głównie tych z którymi mam negatywne doświadczenia. Jesli jesteś więc choć trochę nieśmiały i chcesz to zmienić to mój blog jest dla Ciebie.
Jeśli masz w sobie zaś wiele tupetu, arogancji i nie chcesz tego zmieniać, wolisz uważąć się za lepszych od siebie a czasami nawet Boga, to tracisz czas bo nic tu dla siebie nie znajdziesz, ten blog jest dla osób które chcą się rozwijać.
Fundamentalną rzeczą jest czy otaczają Cię ludzie życzliwi czy nie życzliwi, jesli proponowałeś pewne usługi stworzenie strony, sprzedaż zeszytu, pióra, flippera, kamery , smartfony, płyty muzycznej lub filmu i to jeszcze po niższej cenie, podręczników dla dzieci lub gier komputerowych albo aplikacji android. Dlaczego te osoby kupują od innych mimo że Ty masz taniej, proste byś nie miał za dużo pieniędzy a skoro tak to zastanów się czy naprawdę życzą Ci dobrze. Zresztą wystarczy ton głosu by nie mieć wątpliwości czy to wróg czy przyjaciel.
A z drugiej strony udało mi się uzyskać tak wielu użytkowników dzięki E-Korepetycje.net, autorom Podręcznika Początkującego Blogera, klientom sklepów Rozkosz Zakupów i Esklep Kreatywni, współpracownikom Anii Borowskiej, Gosii Dembskiej, Tomaszowi Iliaszowi i Mariuszowi Wasiukowi. Wiernym przyjacielom Emmie Popik, Renacie Annie Flis oraz Annie Krawczyk.
Ostatnio widziałem w Familiadzie rodzinę która prowadzi sklep internetowy, mimo że mieszkają w różnych miejscowościach, nawet nie marzę by też prowadzić taki rodzinny sklep, ale przynajmniej oczekiwałbym konkretów co robię źle i sensownych komentarzy a nie mówienie że wszystko co robię jest głupie.
Dziękuję tym wszystkim którzy polubili zarówno blog Roman Szczepkowski jak i Magazyn Kawusia którego jestem współautorem.
Jest wiele blogów lifestylowych, więc jesli na moim nie odnalezliście tego czego szukaliście zajrzyjcie za tydzień opublikuje 10 najlepszych blogów lifestylowych które być może bardziej wam przypadną do gustu.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz