środa, 19 sierpnia 2020

Wykorzystaj Blogi do Digital Marketingu

 

Wykorzystaj Blogi do Digital Marketingu


Blogi to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów kierowania ruchu na Twoja strona. Są one preferencyjnie traktowane przez wyszukiwarkę Google  i możliwość udostępniania, na większości popularnych serwisach społecznościowych.


Czy piszesz dla swojego bloga, blogujesz jako gość, ktoś inny lub uczestniczysz w społecznościach blogerów i sieci, każda witryna internetowa powinna się angażować w jakiejś formie blogowania. Aby przyciągnąć jak najwięcej ruchu do swojej witryny, sugeruję byś zangażował się we wszystkie jej formy. Oto różne sposoby wykorzystania blogów, aby zwiększyć ruch do Twojej witryny.


Stwórz własnego bloga - potencjał blogowania jest ogromny i wiele witryn internetowych podjęło się tego zadania przyciągnąć wielu widzów do swojej witryny. Dodatkowa zawartość pomaga stronom internetowym w lepszej pozycji w wyszukiwarkach i daje widzom coś nowego np. porady na częste pytania internautów. Wpisy na blogach można łatwo udostępniać za pośrednictwem serwisów społecznościowych, które będą tylko sprawiać, że więcej osób będzie regularnie odwiedzać Twoją witrynę. Kontynuuj blogowanie, a zobaczysz zdecydowany wzrost miesięcznie odwiedzających.

Guest Blogging - Blogowanie przez gości jest również niezwykle potężnym narzędziem dla każdego, kto chce rozbudować ruch na swojej witrynie. To po prostu przejście do popularnego bloga innej osoby i umieszczenie swojego linku w jego witrynie. Wszyscy ich regularni subskrybenci i czytelnicy zobaczą Twój link i miejmy nadzieję, że podążą za nim do Twojej witryny. Jednak w przypadku większości witryn nie jest to możliwe.Po prostu umieść swój link w polu komentarza i zadzwoń na dzień. Musisz sam napisać post na blogu, wyślij go na adres blogera i miejmy nadzieję, że zgodzi się na jego publikację z linkiem do Twojej witryny w tytule lub w tekście.

Ogólnie przyjąłem zasadę że na swoim autorskim blogu Goście mogą umieszczać jedynie komentarze wraz z linkami do swojej witryny. Trzykrotnie jednak robiłem wyjątek dla Cecylii Skwarowskiej która pisała o roli opiekunki w Niemczech i swoich doświadczeniach, Mariusza Wasiuka który pisał o reklamach w Social Media i Renaty Anny Flis , poetki z Częstochowy której poezja patriotyczna mocno oddziałuje na młode pokolenie. 

Jednak przyjełem zasadę że jest to mój blog autorski, inaczej jest w przypadku Poznajemy Świat i Digital Marketing , to blogi gdzie od początku posty piszą różni autorzy w tym również ja i jesli ktoś chce podjąć współpracę to jedynym warunkiem jest post na określonym poziomie.

Akceptuj posty na blogu gościa - podobnie jak blogowanie gości otrzymuje dodatkowe widoki, tak samo jak pozwalanie innym na publikowanie postów gościnnych Twój blog. Generalnie autor bloga gościa udostępni ten post za pomocą kilku różnych metod, takich jak media społecznościowe.

Ich widzowie przychodzą wtedy do Twojej witryny i jeśli im się spodoba, zostaną subskrybentami lub stałymi gośćmi. Wyjątkiem jak już wspomniałem wcześniej blog autorski , gdzie widnieje imię i nazwisko autora, zarówno Ty powinneś dbać aby w zasadzie były na nim Twoje posty, jak i inni autorzy raczej wolą wzmiankę o ich wpisie i przekierowanie na swój blog. 

Komentowanie blogów - spróbuj komentować odpowiednie blogi, które mają podobne tematy jak Twoja strona internetowa. Jeśli znajdziesz miejsce, w którym łącze do Twojej witryny jest odpowiednie, zostaw je w komentarzu. Unikaj spamowania, dodając wysokiej jakości komentarz ze swoją opiniąlub porady dla odwiedzanego bloga. Miejmy nadzieję, że inni komentatorzy i czytelnicy podążą za linkiem do Twojej własnej witryny. Ostrzegamy jednak, że wiele blogów umieszcza wartość nofollow na swoich blogach w  sekcji komentarzy, więc Google nie będzie w stanie zindeksować Twojego linku. Komentowanie na blogach sprawia jednak, że jesteś bardziej rozpoznawalny w sieci. Nawet jeśli nie możesz umieścić linku do indeksowania w swoim komentarzu, odpowiadając na posty na blogu to dobry pomysł.

Katalogi blogów - katalog blogów może ci pomóc na wiele sposobów. Po pierwsze, dość łatwo jest znaleźć darmowe katalogi blogów i łatwo dodać blog we właściwej kategorii. Uzyskiwanie adresu URL swojego bloga w katalogu, umożliwia współpracę z innymi blogami . Przesyłanie swojego bloga do kategorii i podkategorii, które są odpowiednie dla Twojej niszy, również będzie zapewniać wysokiej jakości ruch. Ponadto, przesyłając adres URL swojego bloga, poprawiasz jakość linków zwrotnych. To pozwala uzyskać wyższą pozycję w rankingu dla niektórych słów kluczowych w wyszukiwarkach. Istnieje wiele bezpłatnych katalogów blogów mających wpływ na zwiększnie ruchu i  lepszą pozycję SEO.

Społeczności / sieci blogów - społeczności Bloggera są zasadniczo stworzone przez blogerów, marketerów i zaproszonych blogerów na kontaktowanie się ze sobą. Jeżeli twoja firma potrzebuje wysokiej jakości linków, aby zwiększyć swoje wysiłki w zakresie SEO, można się połączyć z blogerem w jednej z tych społeczności, aby napisać recenzję lub opublikować produkt post na swoim blogu zawierający Twoje imię i nazwisko oraz adres URL. Niektóre sieci blogów umożliwiają wymianę postów gości, linków, a nawet reklamy za darmo lub za niewielką opłatą. Zwiększenie liczby linków zwrotnych jest łatwe dzięki postom gości i sieci blogowe czynią to jeszcze łatwiejszym.

Blogowanie na żywo - Ogólnie blogowanie na żywo to kolejna świetna zawartość, którą ludzie prawdopodobnie zobaczą i zechcą się nią podzielić z innymi. Jeśli bierzesz udział w przemówieniu lub konferencji, powinieneś rozważyć artykuł na blogu na żywo. To jest sprawiedliwe popularne w branżach związanych z technologią, ponieważ wiele osób chce wiedzieć, co jest ujawniane lub jakie ważne wiadomości są związane z wydarzeniem. Im świeższa treść, tym popularniejsza. Na przykład blogowanie na żywo w Apple keynote przyciągnąłby wielu widzów, ponieważ każdy chce wiedzieć, jakie nowe funkcje będzie miał następny iPhone.

Wypróbuj blog na żywo i zobacz, czy przyciąga nowych widzów.

Wskazówka dotycząca blogowania na żywo: Upewnij się, że z wyprzedzeniem ogłaszasz, że zamierzasz prowadzić bloga na żywo. Niewiele osób odwiedzi Twoją witrynę w tym konkretnym czasie, jeśli nikt nie wie, że to się stanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz