czwartek, 24 września 2020

LOVE CAN BUILD A BRIDGE

 Dla wielu z Nas piosenka Cosmic Relief to jedna z najpiękniejszych piosenek wszechczasów ale też nie tylko to również symbol pewnego stylu życia. Z powodu miłości jestem gotów ztezygnować ze swoich wygórowanych ambicji , głupiej dumy, czy pychy która topi się jak masło jak wskutek wypadku grozi nam niepełnosprawność. Wtedy przestajemy się czuć WSZECHMOGĄCYMI BOGAMI. 




Miłość to jednak pojęcie abstrakcyjne , na które składa się cały zbiór uczuć i emocji takich jak : przywiązanie , pożądanie, lojalność, szacunek, wierność, uwielbienie. Autor podręcznika komunikacji Mosty zamiast murów John Stewart skonkretyzował  że tym co buduje mosty między ludźmi jest aktywne słuchanie. 

Bryan Tracy na jednym szkoleniu powiedział że ludzi którzy potrafią aktywnie słuchać może wyliczyć na palcach jednej ręki, ludzi którzy potrafią aktywnie mówić, nikt nie szuka, raczej stara się jej powiedzieć bez obrazy : Czy mogłabyś się na chwilę zamknąć. 



Na treningach NLS dla Kobiet, prowadzonych przez Edyta Grabowska - Sebastianowicz , okazało się że największym marzeniem Pań nie jest super inteligencja ani bycie superkochankiem ani nawet mający dobre plecy ale Taki Facet który będzie słuchał wpatrzony w Ukochaną jak w obrazek. 

Jak zdradza dalej Stewart ludzie którzy aktywnie słuchają żyją dłużej, czują się szczęśliwsi , co ciekawe aktywne słuchanie nawet obniża cisnienie krwi. 

To zdradzałoby dlaczego ludzie potrafiący aktywnie słuchać żyli nie tylko długo ale do końca życia jak na swój wiek byli bardzo aktywni i wykazywali się wyjątkowym jak na swój wiek rozsądkiem i klarownością myślenia, wymieńmy tylko kilku dla przykładu Norman Peale, Andrew Carnegie, John Rockefeler, Jack Canfield. 

Dlatego sądzę że warto sięgnąć do mojej książki Rozwój Osobisty i poznać tajemnice aktywnego słuchania i sztuki myślenia pytaniami. Serdecznie zachęcam. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Manipulanci są wsrod Nas

 MANIPULANCI SĄ WŚRÓD NAS Żyjemy w swiecie który rozumiemy dzięki informacji i wizerunkom czy chcemy czy nie, docierają do nas przez gazety,...