wtorek, 22 września 2020

PYCHA GORSZA OD ZARAZY

 Wiele osób już utoneła w odmętach pychy. Ameryka była pewna że co jej tam jakiś wirusek i nie wprowadziła na czas odpowiednich środków, więcej firm upadło ze względu na pychę niż zmiany koniunktury w globalnym rynku. Politykom Prawicy wystarczyły Futrzaki by pokłócić się o stołki i to w miesiąc po wyborach prezydenckich , Ci sami politycy obiecywali nam że głosowanie na PAD gwarantuje kontynuację reformy dobrej zmiany. 





Z pewnością marszałek Terlecki mówiąć : Małe partyjki muszą utemperować swoje apetyty, miał na myśli właśnie pychę przywódców Solidarnej Polski i Porozumienia. Aż dziw że My Wyborcy wykazaliśmy się po raz któryś odpowiedzialnością za Polskę a oni zamiast pracować dla Polski myslą o realizacji własnych wizji nie licząć się z programem dzięki któremu dostali się do Parlamentu. 

Najlepiej tą pychę prezentuje Ojciec Szustak mówiąc że ma dość Kościoła , którego nie da się unowocześnić, szczególnie polski kościół. Ducjhowny zapomina że to nie jego Kościół tylko Jezusa Chrystysu, niech założy swój to wtedy może promować LGBT , Hołownię czy co mu tam się podoba. Ludzie zdają sobie sprawę kim są Ci księża które na ankietę kto mógłby udzielić ślub Margot, odpowiadają kś Bonecki, Kś Szustak i dopiero trzeci kś Sowa. 

Ksiądz Szustak początkowo starał się naśladować kś Pawlukiewicza , jednak istotna różnica w ich posłudze to właśnie pokora kś Pawlukiewicza i pycha ks. Szustaka . 

Kiedyś pojechałem do mojego Przyjaciela do takiej małej wsi pod Białymstokiem, i zaczełem mu opowiadać jak jestem oklaskiwany , jak młode Dziewczyny słuchając mnie się rozkochują , jaki jestem piękny a Ten stary już kapłan powiedział : Piotr, a gdzie Ty jesteś piękny , pokaż mi. I zrozumiałem że ja tam po to pojechałem, bym stanął na nogach. Oczywiście takie tłumy oklasków i to często ludzi którzy powrócili do Kościoła po alkoholizmie , narkotykach , Woodstockach ..... daje poczucie spełnienia.Dlatego ważne jest by mieć kogoś kto nam powie jak jest naprawdę, tak jak ten  ksiądz z białostoskiej wioski. 

Kś Pawlukiewicz 

Ja myslę że kogoś takiego brakuje nie tylko Ojcu Szustakowi, ale także Politykom , ludziom biznesu , również mi i Tobie. Mi również kiedyś odbiło, gdy po raz pierwszy jeden z moich wpisów przeczytało ponad 1000 osób , dziś nie jest to liczba która robi już na mnie wrażenie, ale w różnych dziedzinach pokazuje takiego cenzora który przypomni mi o pokorze, czasem jest to ksiądz proboszcz czasem Brian Tracy, czasem Przyjaciółka a czasem kolega z pracy i warto naprawdę szczerze słuchać by nie popaść w samouwielbienie i egoizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz