wtorek, 1 grudnia 2020

JAK W MIESIĄĆ ZDOBYĆ 1968 FANÓW ?

Na spotkaniu wytwórnii muzycznych, wszyscy mówili mi jakie szczęście miałem odkrywając Mike Oldfielda zaraz, zaraz pomyślałem, najpierw przyszedł do Was tylko Wy mu odmówiliście a ja Mu dałem szansę.

Richard Branson, Zrób to

Sprawy Virgin nie toczyły się dobrze,musiałem zwolnić jednego z artystów

Postanowiłem porozmawiać z nimi by wiedzieli jak sprawa wygląda Mike jessteś jednym z nielicznych artystów którzy przynoszą dochody Virgin Czy chcesz przez to powiedzieć że promujesz ich za zarobione pieniądze na moich płytach - dopytał Oldfield W zasadzie tak Mike - potwierdziłem.

Richard Bronson, Zrób to

Wszystko zaczeło się od magazynu POP AND DANCE, gdzie zebrano opinie o tym że że młode gwiazdy są bardzo pazerne. Że wygrały Eurowizję Junior a zachowują się jakby to była Eurowizję senior. Płyty muzyczne kosztują więcej od Cleo czy Bajmu, a dla Nastolatka to koszt. Padły także takie głosy że gdybyśmy na Was nie głosowali, to byście tak jak my zastanawiali się czy jak kupię płytę CD zostanie mi na sweterek. Po co mam głosować na Polki skoro potem robią z siebie Lepsze. Padło nawet oskarżenie że Ali piosenka była super, zaśpiewała tak pięknie że to dla Viki czy Roxie ten poziom jest nieosiągalny. Na dodatek Roxie na swoim facebooku napisała że teraz w EMPIK- u jej płytę można dostać za 70 - złotych .


Krzysztof napisał w komentarzu POP AND DANCE, Kupiłem płytę za 70 zł, mój koleś się ze mnie teraz nabija że prawdziwa wartość tej płyty to 19 zł. Zastanawiam się czy nie powinnem sobie kupić koszulki z napisem JESTEM FRAJEREM, albo przynajmniej kubka, żeby mi przypominał by być bardziej rozsądny.

Kiedy spojrzy się na Polskie Gwiazdeczki to właśnie przypomniał mi się ten cytat, dlaczego nazywam je gwiazdeczki. Nie ze względu na wiek, już śpieszę Wam tłumaczyć , akurat znam ten przykład dlatego że od Miasteczka Salem zaczeła się moja fascynacja Kingiem ale z drugiej strony Danielle Steel, nie przypuszczałem że King również je uwielbia. By jednak nie zejśc z tematu , literatura inna ale pełny szacunek z obu stron. Zresztą King jest znany z promowania różnych pisarek, również tych najmłodszych.

Natomiast czytam tu oficjalny profil Viki Gabor na facebooku u samej góry wspólny występ z tym Holendrem i Roksaną, trzy posty niżej, w komentarzach do postów że Roxie jest brzydsza, gorzej śpiewa i zazdrości bo Viki mimo że jest Cyganką ma większe wzięcie. Pamiętajmy że jest netetykieta, jesli ktoś nie kasuje wątpliwych komentarzy to znaczy co najmniej że je akceptuje, gdyby napisała słowo Jesteśmy z RoXie Przyjaciółkami a jej muzyka jest inna ale wiem z Instagrama że ma więcej fanów ode mnie. Myśę by pokazała by klasę i zdobyła by szacunek tych Dziewcząt ze szanuje nawet najgroźniejszą konkurencję.

Tu skoro jesteśmy przy Eurowizji , zdziwił mnie również wpis że zachęca do obejrzenia swojego występu na Eurowizja Junior i ani słowa zachęty by Ludziska głosowali na Alę Tracz, dziwnę bo pamietam jak Roxie zachęcała rok temu do głosów na Viki , podobnie jak teraz na Alę. Ale nie oceniajmy.

Takie motywowanie się ma sens, powiem tak że jako administrator POP AND DANCE doskonale wiedziałem kiedy jest Eurowizja i Dziewczyny też zchęcały do zagłosowania na Reprezentantkę Polski to jednak gdy blogerki modowe wysłały mi SMS z pytaniem czy zagłosowałem na Alę Tracz. I napisałem to jeszcze nie. To mi odpisały to na co czekasz, spełnij swój patriotyczny obowiązek a ostatnia uderzyła w mój gust muzyczny. Nie podoba Ci się piosenka Ali ?

Pomyślałem utwór mi się podoba jak prawie żaden, już mam go na smartfonie, Ala też mi się podoba Ala, bardzo mądra, sympatyczna Dziewczynka i śpiewa bomba. W tym roku nie miałem więc kompleksów, ponieważ w tamtym Superhero tak średnio mi się podobał.

Dwa lata temu napisałem Nowoczesna Promocja Firm w Internecie, pisałem tam że dla nas jako pisarzy i grafików reklamowych najlepsza strona to Pinterest, zapewne dla osób działających w show biznesie będzie to Instagram wsparty Pinterestem i blog czy to na facebooku czy viblog na innej platformie, ogólnie masz dwa wyjścia jesli prowadzisz marketing w social media ale zatrudniasz gościa który wie o social media marketing wszystko, no powiedzmy prawie wszystko, bo wszystko to chyba wie tylko Mari Smith i on sprawdza Twoje posty przed upublicznieniem, albo sama to robisz po prostu studiujesz SMM , wiec nie tylko czytasz ale również robisz notatki i sprawdzasz jak to działa pamietaj że chodzi o ksiażki praktyczne a nie teorię, teraz temat na czasie więc mamy kupę prac magisterskich na informatyce osób które nie znają się na content marketingu a już SMM to dla nich czarna magia, jesli coś takiego kupiłaś, wyrzuć na śmieci, zaoszczędzisz czasu.

W książce Nowoczesna Promocja Firm w Internecie znajdziesz bardz dużo źródeł nie tylko książek które przydadzą Ci się w promocji a więc i zdobyciu fanów, tu polecę Ci kilka pozycji : Godzina dziennie z facebookiem - C. Tradaway i Mari Smith, Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online - J. Walker , Vademecum i dobre praktyki w social mediach - Gosia Dembska.

Pamiętaj że nie zawsze przyciąga fanów Twoja muzyka czy Twoje książki, czasami jest to Twoj styl życia, chęć bycia osobą podobną do Ciebie , szukanie sprawdzonej drogi do sukcesu by się nie pogubić w życiu.

Czy coś Ci jeszcze jest potrzebne, jasne że tak, nie wiem ile masz followersów na portalach społecznościowych w każdym razie taką błyskawiczną metodą jest Blogovin i Ranking Blogów, większość profesjonalnych blogerów, więc takich którzy się z tego utrzymują a nie w celu pisania dla potomnych czyta je z rana, dzięki temu wiedzą jakie tematy są na topie, warto to obserwować a jeszcze bardziej warto gdy post z Twojego bloga stanie się czytany przez innych blogerów.

Nie wiem czy zauważyliście że wielu pisarzy i artystów sami sprzedają swoje książki i muzykę z poziomu swojego bloga. Trochę bardziej zaawansowana forma to sposób Iwony Majewskiej - Opielki, dla mnie to idolka, tak jak dla Was Roxie i Viki - w czasach PRL była Panią Psycholog w Przyjaciółce - a więc na swoim blogu sprzedaje swoje książki ale również pisarzy których cytuje - Lesa Browna, Stevena Coveya, Briana Tracy.

Skoro zachęcamy do głosowania, czemu nie mielibyśmy zachęcić fanów by na Nas również zarobili, jesli są przekonani o tym że to super płyta to czemu nie mieliby poprzez program afiliacyjny sami sprzedawać jej w internecie , przecież i tak często na fejsie piszą najpiękniejsze recenzję.

Kiedyś Gosia Dembska opowiadala jak podczas podróży na spotkanie literackie sprzedala prawie wszystkie książki, sprzedala nastolatce, matce z dzieckiem i seniorom. Tak się zdobywa fanów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz