wtorek, 9 marca 2021

Dzien Kobiet czy Dzien Osob z Macicami

 Dzień Kobiet to jedyne święto w roku w którym świętuje tak wiele osób, co więcej to imię JESTEM KOBIETA dla wielu Pań jest istotniejsze jak imię im nadane przy urodzinach np. Kasia, Karina, Tosia. Choć ze względu na ilość Kobiet je noszących zwykle kojarzymy je z kilkoma Paniami.

Jestem chyba jedna z niewielu osób która z racji prowadzenia bloga, sklepu internetowego oraz administracja serwisem społecznościowym złożył życzenia ponad tysiąc osobom które z dumą określają się Kobietami.

Jedna z Pań nawet napisała na serwisie POLSKI SOCIAL ze kupiła w Biedronce kwiatka za 5-ka bo z z racji ze jest singielka nie spodziewała się ze dostanie tyle róż. 

To pokazuje jak ważny jest ten przyslowiowy kwiatek na 8 Marca , zresztą nawet moja Ciocia która ma juz 80 - lat powiedział Mamie Ciekawe czy Romek złoży mi życzenia.

Co prawda zlozylem jej życzenia pocztą ale cóż stoi na przeszkodzie złożyć je również telefonicznie. Życzenia mówione od serca zawsze są na miejscu , no prawie zawsze.

Ostatnio czytam książkę Kasii Miller Instrukcje Obsługi Kobiety i mimo ze jestem juz dojrzałym mężczyzna to wiele się do wiedziałem, pomyślałem sobie brawo ja, bo początkowo pomyślałem sobie w tym wieku jeszcze czytać instrukcje Kobiety, zapominając ze Kobieta to nie tylko ciało, ale przede wszystkim emocje i dusza.

No wiec czego się istotnego do wiedziałem, ze niektóre Panie nie potrafią przyjmować prezentować. Czy czules czasami ze gdy dajesz kwiaty , to w odpowiedzi dostajesz dziękuje ale powiedziane tak jakby ktoś Ci w morde dal. Tak się można poczuć gdy przychodzisz z kwiatkiem, skladasz życzenia a Kobieta mówi dzięki, ale nie mam czasu na głupoty, albo ze nie obchodzi dnia Kobiet, nie obchodzi to po co się wyglupiac.

Oczywiście inaczej podchodzimy do Kobiet ważnych w naszym życiu a inaczej do subskrybentek ESKLEP KREATYWNI , bo co wiemy o tych drugich tylko jak maja na imię, kiedy maja urodziny, gdzie pracują i na jakim stanowisku i najważniejsze dla administratora jakie mają zainteresowania.

Inna Kasia, Kasia Grochola zwierza się ze kiedyś przyjaciolka opowiadała jej jak to jechała z Mężem nad morze i spytała się Męża czy nie chciałby zrobić przerwę w podróży na kawę, Mąż odpowiedział ze nie i pojechał dalej, trudno jej bylo ukryć złości na Męża i odwróciła głowę w druga stronę . Po pól godzinie Mąż zauważył ze cos jest nie tak,  Co się stało Kochanie - spytał.  Bo jak mowilam ze chce się napić kawę to się nie zatrzymales, nie mowilas ze chcesz się napić, tylko się spytalas czy nie mam ochoty na kawę - tłumaczył. Przecież to to samo - odpowiedziała . Kasia Grochola skomentowała : Ja bym od razu zrozumiała, a Faceci to są tacy nierozgarnieci, dlatego z Kobietami wole jeździć na wakacje.

Inna sprawa która w instrukcji poruszyła Kasia Miller to samotność Kobiet jak twierdzi jest Ona gorsza od śmierci, tylko tu odróżnić należy bycie wdową od samotności. Bogdan Wojciszke ktory wspominał swoja Matkę ze po śmierci Ojca, cały czas spędzała na spotkaniach czy to w Kościele, czy kawiarnii czy odwiedzając siebie .

Również gdy mi postawiono ultimatum albo będziesz się tak zachowywał jak My chcemy albo wyp*****j , mimo ze były to bliskie osoby , to zdecydował em sie postawić na Klub Osób Towarzyskich, KOT.

Przy okazji moje urodziny przenosze na czerwiec bo będziemy się mogli spotkać w kawiarni.

Powracając jednak do KOTa , sam nie wiedziałem ze przyniesie mi to tyle zadowolenia i korzyści. Jak zabieranie głosu w dyskusji i wystąpienia publiczne. Faktem jest tez ze większość w KOT to ludzie wolni, tacy jak ja ze swoim Skarbem oraz Single, nie jestem zmuszany do mówienia a ti ti ti do Dzieci z którymi nie mam nic wspólnego. W KOT bardzo rzadko mówi się o dzieciach, np ze dziecko mieszka w Wawie lub ze jest adwokatem ale nikt nie oczekuje jakiegoś wow i to jest fajne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz