niedziela, 18 kwietnia 2021

Czy Pandemia byla nam potrzebna by odroznic Policje od Psow

 Czy jest możliwe żeby w normalnym Państwie dwumetrowe, wysportowane chłopy bały się glowniarzy 150 cm w kapeluszach, czy Sarah Young mówiąc o tym ze nie alkohol a nawet narkotyki będą największym problem XXI wieku tylko samotność, miała na myśli ze ludzie będą mieli tak wielkie lęki ze do oltarza będą chcieli zaprowadzić pierwszą napotkaną Dziewczynę, czy pandemia zmieni życie ludzi opartych tylko na telewizorze i internecie, jak możemy znowu zacząć ze sobą rozmawiać.

To pytania które same się nasuwają , metoda 5 kroków jaką zaproponowała Adele Faber na spotkaniu grupy Rodziców i Nastolatków pokazuje ze negocjacje oparte na szacunku kończą się zawsze wygrana- wygrana, negocjacje oparte na manipulacji zawsze kończą się oszustwem. 



Pokazuje to w książce Pan Szczepkowski a nie np. na blogu ze wzgledu na ochronę pewnych osób, zawsze trzeba przewidywać ewentualne konsekwencje, nie tak jak to gdy byłem ostatni raz u Wujka Genia w Miliczu i usłyszałem : Ja tu o Tobie słyszałem same złe rzeczy.

Przyznam szczerze ze na poczatku chciałem się bronić, ale pomyślałem to ja mam się tu bronić przed fałszywymi oskarżeniami. Powiedziałem : Wujku, chyba nie będziemy rozmawiać o plotach.

Gdyby spojrzeć na ankiety na Twiterze to dziś juz nikt nie traktuje Policji poważnie, o wiele wiekszym zaufaniem cieszą się Pielęgniarki, o Lekarzach nie wspomne bo w dzisiejszych czasach wyrośli na Prawdziwych Herosów. Ale to jest jakąś blokada psychiczna, ja mam wrazenie ze to te same lęki gdy katowali ludzi podczas marszu niepodległości. 

Gdyby tak rozmawiac z nastolatkiem i chcieć przygotowywać go do matury metoda 5 kroków i ustalić co ewentualnie teraz w pandemii wziąć pod uwagę uwzględniając skuteczność ale również bezpieczeństwo :

- program komputerowy 

- kanał you tube

- materiały audio i PDF

- korepetycje online

Myślę ze podobnie jak w negocjacjach Adele Faber słusznie wskazuje ze kluczem jest umiejętność sluchania. Zawsze się znajdzie jakaś grupa NAZI która będzie Ci chciała narzucić swoje podejście, a jak powiedz nie , ponieważ Pani nie jest na czasie z obecnymi wymogami to przypomniał ci hasło Strajku Kobiet.


Ale rację mają też Nastolatki z grupy Faber, że są Ludzie którzy tak boją się odtrącenia, tak lękają się być poza grupą że zrobią wszystko by w niej być, zaprzeczą własnym ideałom i zrobią największe świństwo, byle by tylko być w grupie, to ten sam rodzaj Ludzi którzy wrzeszczeli ukrzyżować Chrystusa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz