piątek, 9 kwietnia 2021

Dlaczego Joyce rozplakala sie w Kosciele

 Pewnego razu, kiedy głosiłam kazanie, Pan skłonił mnie, bym poprosiła o powstanie wszystkich, którzy czuli się brzydcy. 

Byłam szczerze zaskoczona, kiedy mnie o to poprosił. To był jedyny taki moment w czasie wielu lat mojej służby.

Powiedziałam wtedy: „Niech teraz wstaną wszyscy, którzy czują się brzydcy”. Odzew przerósł moje oczekiwania!



Wśród stojących znalazła się dziewczyna, która wyglądała jak modelka. Była naprawdę obłędna. Podeszłam do niej, gdyż myślałam, że nie pojęła mojego wezwania.

Zapytałam: „Czy zrozumiałaś, kogo poprosiłam o wstanie z miejsc? Chodziło mi o osoby, które czują się brzydkie”.

Dziewczyna odpowiedziała: „Przez całe życie myślałam, że wyglądam paskudnie”, a po jej twarzy zaczęły spływać łzy. Kiedy zdarza ci się coś takiego, myślisz: „Czy ci ludzie są ślepi?”. 

To doskonały przykład tego, jak zwodzi nas szatan. Jeśli nie da rady skłonić cię do rozgrzebania pulsującego żaru własnych słabości, spróbuje posłużyć się tym, co w tobie właściwe czy dobre i przekonać cię, że jednak jest to złe!

Joyce Meyer, pisarka chrześcijańska, pastor ewangelicki

Joyce poznałem jako autorkę książki 100 Sposobów na proste życie, która mnie olśnila , dlatego ze rzadko spotyka się książkę w której znajdują się wszystkie prawdy życiowe i to jeszcze potwierdzone słowami Jezusa.

Ale nie o tym chce pisać , na tym blogu pisalem juz kiedyś o oszałamiającej Supermodelce która w wywiadzie dla Elle wyznała ze czuje się brzydka, potem wyszło na jaw ze w dzieciństwie była gruba i wyśmiewana przez rówieśników. Przekonanie ze jest brzydka pozostało jej z tego okresu.

Niedawno spotkałem na przystanku Kobietę około 70 lat, śmiała się ze kiedyś mówiła sobie ze nigdy się nie zestarzeje, bo nie będzie miała na to czasu. Była piękna, figury jej niejedną nastolatka mogłaby pozazdroscic.

Winston Churchill powiedział ze największy problem polega na tym ze Glupcy bardzo chętnie się wypowiadają na każdy temat, nawet o tych o których nie maja zielonego pojęcia a ludzie madrzy są bardzo skromni i żeby się od nich czegoś dowiedzieć trzeba się z nimi spotkać na kawie.

Nigdy nie myślałem o tym ze to działanie Diabla, a jednak cos w tym jest ze ludzie będący daleko od Boga , starają się go zastąpić, uważając ze maja wiedzę na każdy temat i wręcz krzycza Boże tu sobie tam siedz w Niebie, a ja tutaj sobie lepiej poradze niż Ty, i tak rządzą wszystkimi doprowadzając Świat do takiej rozpierduchy jak w filmie w którym Bóg wyznacza Johnego na czas swojej choroby, bo często powtarzał ze gdyby on był Bogiem to by ten świat urządził zupełnie inaczej, wystarczyl mu tydzień na to by Świat doprowadzić do ruiny.

Ludzie nie potrafią się dogadać z własnymi Dziećmi a chcieliby się zabierać za poprawienia świata.

Norman Peale mówił chcesz poprawiać świat super w takim razie zacznij od siebie.

Inna sprawa to nasza wyobraźnia, mój kolega mówił ze jego teść opowiadał ze Linii mąż to jest profesor prawa, potem nie on jednak nie jest prawnikiem on prezesem zarządzającym wielkiej korporacji. To tez nie okazało się prawda, wiec miał podobno być programistom Tesli tworzącym projekty samochodów elektrycznych , dopiero na spotkaniu rodzinnym z okazji powitania wiosny w ogrodzie , powiedział ze jest brygadzista w Orlenie a prace mu tam załatwiła Beata Szydło. Teść stwierdził no to dużo się nie pomylilem Brygadzista to jak Dyrektor. Fakt ze facet nie ma ani żadnego wykształcenia ani kursu nawet ze small biznesu go nie przekonuje, choć to właśnie teść był kiedyś prezesem wielkiej korporacji.

Pomyślałem ze wlasciwie ten Starszy juz człowiek zrobił swojemu Zięciowi przykrość, bo wszyscy myśleli o nim jako o Człowieku Sukcesu, a przecież to nie on wprowadzał ludzi w błąd, tylko Teść który chciał się pochwalić kim jest Maz jej córki, prawda nie miała dla niego żadnego znaczenia.

A Ty jak często umniejszasz zasługi innych by powiększyć własne?

Kiedyś na webinarze Briana Tracy zadano mu pytanie , raczej proste Czy można być zbyt pewny siebie. Tracy odpowiedział krótko , nie można, natomiast można być bufonem lub narcyzem ale o tym pomowimy jutro.

Ale Narcyzow bardzo łatwo poznać , facet chwali się ze zna niemiecki, mówisz to super, mówisz ze masz na smartfonie Die Spiegel i czy mógłby Ci przetłumaczyć ten fragment i wiesz czy facet zna język czy klei glupa.

Albo ze jego Żona to Miss Polonia, a Ty widzisz ze Kobieta nawet w polskim ma braki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz