środa, 7 kwietnia 2021

PAROSTATKIEM W PIĘKNY REJS

 Odszedł na pewno jeden z wielkich  Polskich Artystów  KRZYSZTOF KRAWCZYK , nie chce tu  powtarzać ochów i achów, mogę powtórzyć to co napisałem na Facebooku : Jego muzyka towarzyszyła mi przez całe jego życie, a pierwszą która mi się spodobała był PAROSTATEK . 



Chciałbym zacytować to co napisał pewien Chłopak na Twiterze : W czym różni się Krzysztof Krawczyk od innych którzy zasneli przy kierownicy , przecież podobnie jak Oni mógł spowodować śmierć całej swojej Rodziny. Artysta wielki , ale Człowiek zupełnie nieodpowiedzialny. 

A mnie OLŚNIŁO i pomyslałem  , rzeczywiście gdy  mowa o Osoby które lubimy , przyjmujemy inne kryteria , dlaczego się więc dziwimy że Sędziowie też kierują się wizerunkiem jakiejś osoby lub swoimi dokonaniami. 

Ale też nachodzi inne myśli ze jeśli Człowiek poniósł karę za swój czyn to czy jeden błąd powinien przesadzac o jego ocenie.

Z drugiej strony wielu Artystów , nie sprawdzilo się w swoich rolach społecznych i rodzinnych. 

Artystów cenimy za ich muzykę a nie ich zdrowy rozsądek, ja od młodości lubilem muzykę Madonny, ale nigdy nie była dla mnie idolka. Tak jak wielu wielbicieli Tony Robinsa i Lesa Browna to oni stanowią dla mnie wzór . Les nawet bardziej ze wzgledu na podobieństwo do mojego życia.


 
Nie sądzę by wiele osób widziało w Krawczyku wzór Człowieka, choć mimo wielu talentów miał też wiele zalet. No i miał Głos , niepowtarzalny głos.

Myślę ze raczej chodzi o to co powiedział Badboy : Wiecie dlaczego kolo Deejayow kręci się zawsze najwięcej Dziewczyn? Bo Oni sterują emocjami.

A Krzysztof Krawczyk był nawet czymś więcej jak Deejay był Wodzirejem który szybko lapal kontakt z publicznością. Rozumiał swoją rolę jako tego który ma dostarczyć ludziom rozrywki.

Był też wyjątkowym piosenkarzem, który potrafi śpiewać muzykę w zupełnie różnych stylach muzycznych, tam gdzie inni mówią ja takiej muzyki nie zagram nawet za cenę sukcesu, bo przestalbym być sobą.

Krzysztof Krawczyk jest jednym z tych wykonawców którzy będą słuchano mimo ze wrócili do Pana na różnych imprezach, w jego własnych wykonaniach i megamixach, dlatego wolę Sylwestra Radiowego bo daje większe pole do popisu naszej wyobraźni i przypomnienia sobie również starych hitów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz