piątek, 28 maja 2021

Korepetycje Wakacyjne

 Zblizamy się duzym krokiem do Wakacji, w ciągu roku szkolnego według portalu Ekorepetycje najpopularniejszymi korepetycjami były angielski, matematyka, język niemiecki i język polski co ciekawe który wyprzedził nawet hiszpański i informatykę.

Nijak się to ma do  Raportu Kompetencji Przyszłości który wskazuje jakie kursy i korepetycje są istotne po pandemii i tu mamy kurs inteligencji emocjonalnej , korepetycje językowe, kurs rozwiązywania konfliktów, kurs tongue fu i kurs wystąpień publicznych i kurs który robił furorę w czasie pandemii Woo Coomerce , a chodzi o kurs tworzenia skutecznego sklepu online.



Jednak biorąc pod uwagę ranking popularności korepetycji w niczym on nie kwestionuje kursów i korepetycji których umiejętność jest poszukiwana w czasach popandemicznych.

Ja sam prowadziłem korepetycje z angielskiego ale tez HTML , również dla osób które wybrały Anglię i Stany Zjednoczone jako wymarzone kraje do życia. 

Również bralem korepetycje, w tym także z matematyki. Dlatego mam prawo wypowiedzieć się o jej użyteczności i skuteczności. 

Oczywiste jest ze w latach 90- ch nie było ani kanałów You Tube tematycznych ani aplikacji maturalnych. W latach 90-ch chodzilem na korepetycje z Matematyki do Pani BS i nie tylko ze sam się nauczyłem , potrafiłem to przekazać innym .

Jednak gdy na poczatku XXI wieku zaczelem kurs informatyki i zwrocilem się do tej samej Pani o wytłumaczenie systemu binarnego okazało się ze był to błąd, nauczyłem się jego dzięki kanałowi na You Tube poświęconemu matematyce binarnej.

Pamiętam ze gdy udzielalem korepetycji z angola, wiele osób zazdroscilo mi podróży i dodatkowej pensji. Ich ocena nie była obiektywna bowiem nie brali pod uwagę, nawet nie wysłuchali nagrania audio jak ja je prowadze.

Ja natomiast kieruje się faktami co więcej proponuje by podobnie jak książka czy multimedia zainteresowani korepetytorzy umieścili na Number One próbki swoich możliwości i zobaczymy jak internauci je oceniają.

Natomiast jeśli widzę ze powstaje jakąś fala nienawiści tylko dlatego ze ktoś opublikował sondę lub raport, to jest chore, to oznacza ze nie chodzi o naukę tylko mamone.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz