czwartek, 18 listopada 2021

Aśka , Ty puknij się w czoło

 Myślałem ze reprezentujecie interesy Mamy, o co chodziło by Ci Panowie na Mamie zarobili czy by Mama miała ładną łazienkę i toaletę. Ja pamiętam te wysypisko śmieci na Osiedlu Piastowskim gdy szukałaś teczki o drugiej w nocy bo jechałaś na szkolenie do Katowic. Mój pokój w Bournemouth jest ładniejszy niż ta wasza rudera w Baruchowie, czy jak się to tam nazywa. Więc się nie martw o mój bałagan, zajmij się swoim. Nie mam czasu tym bardziej po waszej działalności i nie będę z Wami utrzymywał żadnych kontaktów skoro robicie rzeczy wbrew Mamie. 



6 komentarzy:

  1. Romek, a Ty jak żyjesz na koszt 80-letniej mamy, która pierze Twoje rzeczy, gotuje dla Ciebie, sprząta po Tobie, zmywa - to rozumiem jest w jej interesie? Finansowanie Twoich wyjazdów też?
    Wiesz doskonale że Panowie przyjdą zamontować mamie szafkę, którą trzeba zrobić, a nie jest to jak napisanie wpisu na blogu.
    Krytykujesz wszystko i wszystkich. Najczęściej jeszcze w obraźliwy sposób. Poczytaj sobie jeszcze raz swoje wszystkie wpisy. Choć może lepiej nie.
    W swoich własnych oczach jesteś ideał, no po prostu przykładny chrześcijanin, a wszyscy inni to dno. Nie jest dobrze tak myśleć.
    Myślę że taka dyskusja powinna się toczyć telefonicznie albo bezpośrednio. To Twoja decyzja że jest na stronie internetowej.
    Zanim kolejny raz usuniesz wpis - gdzie tu wolność słowa? Możliwość odnoszenia się do moim zdaniem nieprawdziwego obrazu sytuacji, który przedstawiasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Tata umierał to ja prałem , a Ty latałas do Beaty, owszem Mama pierze bo lubi, Ty byś ją posadziła na fotelu i niech sobie siedzi, ta Kobieta chce żyć, własnie zapisała się na kurs komputerowy dla Seniorów. Ja nie jestem głupi , gdziekolwiek jezdzicie roznosicie ploty, nie będę się do nich odnosił.

      Usuń
    2. Mama się pisze z dużej litery.

      Usuń
  2. Pozwólcie że się włączę w tą dyskusje, myślę Asia że wiele osób przeklina Ciebie i Twoje szkolenia. Myslę też że przekroczyłaś dziś kolejne zasady moralne, nie pierwszy raz i nie po raz ostatni. Lubisz niszczyć ludzi i ich związki to już wiemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dostałas zaproszenie Romka i Kasii i to Cię tak boli. Romek zrobił dla mojej firmy serwis, sklep, logo i grafikę. Czy potrafisz zrobić cokolwiek z tych rzeczy. Czy wogóle potrafisz coś robić dobrze ? Romek z Gosią prowadzą też Esklep Kreatywni, czy kupiłaś tam chociaż ołówki. Dla mnie jesteś zerem, który lubi upokarzać ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba już dość naplułaś Frączak nie sądzisz, dlaczego nie umieścisz prawdziwych danych, to jest właśnie Twoje napluć na kogoś ale żeby samemu żadnego uszczerbku nie ponieść. Trenerka bez etyki, jakichkolwiek zasad moralnych i choćby kontroli emocjonalnej na poziomie 5-latka.

    OdpowiedzUsuń