sobota, 20 listopada 2021

Dom bez duszy i serca

 - Piękny dom, dziś już się takich domów nie buduje

- To prawda , ten został zbudowany z miłości. Dam go Tobie 

- Ależ Ciociu, ja jestem dalekim krewnym, a Ty przecież masz tyle Dzieci 

- Dam go Tobie, bo potrafisz docenić piękno 

Dale Carnegie - Jak zdobywać przyjaciół i zjednać sobie ludzi 



Wielu bloggerów pytało mi się wczoraj dlaczego tego komentarza Pani Frączak nie usunę. Powiem tak , nic by to nie dało bo ta osoba szkaluje mnie od 20 lat. Dla mnie ważne jest zdanie Sąsiadki wypowiedziane do Mamy gdy wracaliśmy z niedzielnej mszy świętej : Nie ma to jak Chłopaki, dbają o Nas, bo ta Córka z Warszawy to jest nic nie warta. 

Jeśli ktoś myśli że można się opiekować 80 - latką zdalnie na odległość , to po co Beata codziennie przychodziła gdy ja byłem w Anglii , zreszta Pani Frączak będzie mogła się wykazać od marca gdy już mnie nie będzie i zobaczymy. 

Dom stworzony z miłości od razu widać , nie trzeba nawet na fotografii widzieć przytulonej Kasii i Romka, choć to znaczące, gdy para siedzi od siebie daleko to wiadomo że obawiają się by jedno drugiego nie ugryzło. 

Romantyczny nastrój tworzą świece , drink francuski pocałunek, bukiet czerwonych róż a zakochani zajadają się pieszczotami. Pija słodkie Ti amo i rozmawiają o swoich uczuciach i emocjach. 


Ale ja mam szczęście bo obecnie bardzo mało jest Kobiet romantycznych i będących dumnych ze swojej kobiecości. Autorka książki Prawdziwy Mężczyzna - Malwina Gartner , napisała w niej że Feminizm zrobił nawet więcej zła dla Kobiet niż dla Mężczyzn, Kobieta i Mężczyzna są płciami uzupełniającymi, tymczasem zaczeły rywalizować z facetami kto prędzej wymieni żarówkę i kto lepiej wygląda w spodniach. 

Autor Psychologii Miłości prof Bogdan Wojciszke powiedział że Kobiety nigdy nie będą Mężczyznami a Mężczyźni Kobietami i nie chodzi tu o budowę ciała ale o różnicach w budowie mózgu który skutkuje to różnym przebiegiem procesów decyzyjnych. 

Tymczasem wiele Kobiet wyrywa rękę gdy mężczyzna chce ją pocałować, nie lubi gdy mężczyzna otwiera jej drzwi a nawet obdarowuje kwiatami. Po prostu wszelkie zwyczaje które wynikały z szacunku wobec Kobiet chcą zabić w imię feministycznej ideologii. Noszenie sukienki to dla takich Kobiet obciach . 


Napisałem że mam szczęście, bo Kasia jest bardzo Kobieca. Zagrzebałem się w książkach, a Kasia przyszła do mnie niczym powiew życia. Zakochałem się w Jej żywym i bystrym umyśle tak spragnionym by się rozwijać , uczyć , rozumieć. Bardzo się cieszę że tak atrakcyjna wewnętrznie i zewnętrznie Kobieta , tak wrażliwa i empatyczna przyjeła moje oświadczony. Uwielbiam gdy wiele rzeczy robimy razem, ale też kiedy mogę zrobić dla Niej obiad lub przygotować romantyczną kolację.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz