czwartek, 18 listopada 2021

To Ty jesteś Ekspertem

 Kiedyś sprzedawcy stosowali zasadę trzech SSS Sprzedaj, Szybko i Spierd...... , dziś już nikomu nie można nikomu wcisnąć kitu, bo klient mówi sprawdzam, poprosi o portfolio, katalog realizowanych prac, filmy you tube przedstawiające realizacje. 

Jarosław Zych, trener sprzedawców 

Mechanizm autorytetu uległ dewiacji w jeszcze innym, zupełnie irracjonalnym kierunku, zwanym efektem aureoli. Polega ona na automatycznym przenoszeniu atrybutów autorytetu z jednej grupy spraw na inne. Kto jest znawcą w jednej dziedzinie, będzie traktowany jako znawca w innych dziedzinach, w których może wcale nie być ekspertem. Z tego powodu skoczek narciarski zajmuje się w telewizji zagadnieniami polityki i ekonomii, reżyser filmowy poucza nas w sprawach etyki i filozofii , piosenkarka doradza, jak inwestować pieniądze i wychowywać dzieci. 

Marek Tokarz - Podręcznik Manipulacji 


Teraz chciałbym Wam przestawić pracę Ekipy nr 1 i pracę Ekipy numer 2 i powiecie która ekipa dobrze wykończyła naprawdę łazienkę i toaletę tak jak tego chcielibyście. 

Praca Ekipy nr1


Praca Ekipy numer 2 


Teraz pytanie która ekipę byś zatrudnił ?


Dziesięć lat temu się zeszmaciłem na facebooku założyłem Grupę Recenzentów, wśród bardzo dobrych recenzji zawierających takie elementy  jak akcja, jakość wydania, fabuła, wartość edukacyjna, grafika, wrażenia estetyczne, zawierałem też recenzje ebooków które tworzyłem dla pisarzy. Pamiętam jak w końcu powiedziałem Autorce poradnika życiowego co naprawdę myślę o jej książce. I wtedy spadł mi kamień z serca nigdy już nie napisałem pseudo recenzji. 

Jednym z najważniejszych spraw gdy zacząłem prowadzić bloga  w 2014 roku było  wiarygodność blogera pisze o tym tez Darren na blogu Pro Blogger jeśli promujesz coś do czego nie jesteś zupełnie przekonany to na następny dzień możesz go zamknąć bo Twoja reputacja spadła do zera. 

Jedna z topowych blogerek kiedyś ogłosiła że zgubiła telefon, potem okazało się że to nieprawda , że jest to prostu część kampanii dużego operatora telekomunikacyjnego. Nigdy już nie udało się jej odzyskać szacunku wśród internautów. 

Ekspertka od wykończeń łazienek Irena Zajdel , z której opinią możesz się zapoznać na blogu JAK WYKOŃCZYĆ I SIĘ NIE WYKOŃCZYĆ mówi że dziś na gwiazdki zwraca się uwagę tylko na zabitej dziurze, osoby trochę rozgarnięte w internecie korzystają z blogów i serwisów recenzenckich eksperckich takich choćby jak fixly.pl którzy udostępniają ranking wykonawców. 


 Ale dla wielu osób nawet wyszczególnienie prac kosztorys, przygotowanie do remontu, planowanie, organizacja, kultura osobista , posprzątanie po remoncie to za mało chcą tak jak na Services Review chcą by firma na serwisie umiesciła flipbook , plik pdf zawierający portfolio czyli już zakończone prace, kilka filmów z przeprowadzonych dotychczas remontów. 

Ja pamiętam jak kiedyś prosiłem krewną by jej mąż Donek pomógl wynieś mi szafkę warzącą 20 kg , powiedziała wtedy że jej Mąż ma zakaz przez lekarza dzwigania ciężkich rzeczy . Tym razem mimo że mam zakazy dzwigania przez kardiologa przez lekarza ze Szpitala Wojewódzkiego we Włocławku i lekarki z Profmedu nie widzi żadnych przeciwskazań bym nosił 30 kilogramowy wór z klejem. Więc ponawiam pytanie czy chodziło o wykończenie łazienki czy wykończenie mnie. Bo łazienka na pewno nie została wykończona. 

Miałem nie pisać recenzji recenzji na Services Rev,  ale skoro są wątpliwości kto powinien posprzątać  po remoncie to oddajmy głos opiniom ekspertów.


 

 

1 komentarz:

  1. Każdy z nas stara się rozwijać w swojej pracy zawodowej. Jeżeli są tutaj osoby, które mają w planach wstąpić do policji, to zdecydowanie polecam Wam stronę https://www.rekrutacja-do-policji.pl/test-wiedzy-do-policji , gdzie znajdziecie wszelkie informacje odnośnie testów do policji.

    OdpowiedzUsuń