wtorek, 29 marca 2022

Złomowisko Pasztetówy

 Przez dwa tygodnie był spokój i choć o żadnych kontaktach z Pasztetówą mowy być nie może, to był też pewien sprawdzian i muszę powiedzieć że ja nie dostrzegam pozytywnych zmian wtedy gdy studiowała w Poznaniu i mówiła jak należy się zachowywać w autobusie  i kto powinien iść do komunii świetej a kto nie. 

Wczoraj otrzymałem ebook Gosii Całus, Jak dbać o relacje w rodzinie, żeby wszyscy domownicy czuli się dobrze, o wiele łatwiej jest postawić na swoim i patrzeć tylko na własne egoistyczne potrzeby. Ja nie pamiętam czasów by Asia patrzyła kiedykolwiek na świat obiektywnie a już to gdy Kobieta dużo przeklina jest dla mnie rzeczą trudną do przyjęcia. Co jest ważniejsze dobra atmosfera czy postawienie na swoim.

Najlepszym dowodem tego była recenzja firmy System Dom oto ona :

 


 

Aż prosi się spytać Pannę Joannę co to jest za usługa budownictwo ogólne. Zupełnie inaczej tą firmę z oceniła Ilona Walter na portalu Services Review.

 


 

 

Nie będę ułatwiał Wam sprawy, powiem ogólnie , na wizytówce Google , najczęściej są recenzje proszone, takie recenzje są tyle samo warto co polubienie na fejsie, jak chcesz możesz mi pomóc to przecież nic nie kosztuje. 


Na tym samym serwisie Services Review odnajdujemy recenzje szkoleń Panny Joanny, oczywiście można to wszystko traktować jako zabawę, ale też jest prawda że na przykład ja traktuje recenzje bardzo poważnie. To one decydują jaką książkę czy film kupię, w przypadku usług remontowych mamy jednak o wiele większą cenę niż w przypadku książek, choć korzyści mogą być odwrotnie proporcjonalne do ceny. Fakt że Mama powiedziała że nigdy Asii więcej nie powierzy remontu łazienki, oznacza że nie podziela jej entuzjazmu. 

Myslę że ta nienawiść, którego ostatnim wyrazem była drukarka Brother jest strzałem po prostu chybionym, tą drukarkę bowiem nie wybierałem ja a poleciła Mamie Beta i jak na razie była z Niej zadowolona, trzeba było by być niespełna rozumu, by kupować sobie drukarkę i wyjeżdzać do Anglii. 

Ale powiem tak, ta nienawiść jest patologiczna, toksyczna i w mojej opinii te dręczące myśli będą w nich narastać , brak jakiejkolwiek logiki w myśleniu tych osób, na pewno w tej sytuacji trzeba się zastanowić jak uniknąć spotkania z Psychopatami, czy może trzeba wybrać inny termin gdzie będzie można cieszyć się towarzystwem Mamy bez jakiś stresorów w postaci innych osób.

Ja wyjeżdzając do Anglii, rozumiałem  że rzeczy które niezabrałem ze sobą muszę poświęcić. Od czasu choroby Taty ten pokój był traktowany jako Złomowisko. A więc znajdowały się w nim wszystko od ostrych narzędzi do zaproszeń na jakieś Prezentacje dla seniorów, o których ostatnio Minister Ziobro krzyczał iż powinny być prawne zakazane jako wyłudzenia środków finansowych. Tak więc prosze korzystać z tego Magazynu , proszę tylko by nie nazywać go moim pokojem, bo wszystko co Kocham mam w Bournemoiuth, w Polsce została jedynie ukochana Mama. Modlę się z Kasią by nie dała się rozgrywać różnego rodzaju manipulatorom.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz