środa, 20 kwietnia 2022

Nie szanuje ludzi myślących kategoriami hu, sku, qu

 Niektorzy pisarze mówią że w dzisiejszych czasach nie można odzwierciedlić emocji bez wulgaryzmów, to nie prawda chyba że jesteś Pizdą

Małgorzata Kalicinska

Te słowa z nagłówka wypowiedział jeden z pasażerów który czekał na pociąg w Poznaniu, który miał dość słów чортовий хуй wymawianych przez Ukraińskich uchodźców. Nie mam nic przeciwko pomocy Ukraińcom, ale powinni oni też przestrzegać pewnych norm.

Niedawno pisałem o życzliwości jaka otaczała mnie i Kasię w Bournemouth ale też w czasie świąt w Jarocinie, i to nie tylko wśród osób bliskich ale również zupełnie obcych osób. 

Stąd też ogromnie odczułem powrót do Włocławka, Mama zawsze wita mnie jak najukochańszego Syna, ale przy spotkaniu z Beta nie miałem wątpliwości że to nie jest Siostra tylko najgorsza menda, ta osoba zawsze myślała o swoim własnym interesie, Ci co chodzą do niej na korki to muszą być naiwniacy. Przypomina mi się jak kiedyś poleciła korepetycje u Dziewczyny która sama nie dogadała by się na Christchurch Street ani nie zrozumiała treści Bournemouth Magazine. Czy osoba z takim relatywnym podejściem może być gwarantem rzetelności i skuteczności edukacji, nie sądzę. 

Jakiś czas temu wskazywałem  czym różni się Services Review od wizytówki Google, to trochę tak jak opiekowanie się Starszymi Rodzicami  w codziennym życiu a nie  online z Chotomowa.

Nie o to chodzi że nie można tego zrobić, tylko ważne jest co jest dla Nas priorytetem dobro innych czy mamona.



Naprawdę ludzie którzy rozwalili swoje małżeństwo, powinni zająć się tym by na starość ktoś chciał się za nich pomodlić, a nie dawać złote rady Katolikom bo my damy sobie rady, potrzebny jest nam Bóg a nie Psychopaci z Arentowicza i Chotomowa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz