środa, 31 sierpnia 2022

REWIZJA NADZWYCZAJNA

 Wystarczyło że wyszłem na czrery godziny bu ta wieśnara z Chotomowa


 
 
 
 Problem nie polega nawet na tym że cóś zgineło, problem polega na tym że Pan Trener z Luxmed uważa że ma prawo grzebać w czyiś rzeczach, nie widziałbym problemu gdyby 

Przez kilka godzin byłem w miłym towarzystwie obsługi stacji BP, potem na grodzkiej Gosii Dembskiej, mojej prawdziwej siostry która zawsze pomaga mi załatwiać takich skurwysunów  jak Igor Maciejewicz i jego drużyna. A następnie w towarzystwie Sylwii, Dominiki i Przyjaciół z Przedmiejskiej. 
 

 

Czy moglem przewidywać że w tym czasie moja niby Siodtra ktora nadużyła zaufania wiele włocławian pisząc im tak zwane listy motywacyjne splądruje mój pokój i zabierze najbardziej wartościowe dla mnie rzeczy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz