wtorek, 6 września 2022

NIEPROSZONY GOŚĆ

Dziś w południe otrzymałem następującą informację :

 


 

 Już wcześniej jasno informowałem że uważam tego Pana za osobę toksyczną i niezrównoważoną emocjonalnie. Groźba o tym iż osoba jutro u Nas jest, mimo że ani przez Mamę ani przeze mnie nie jest mile oczekiwanym gościem, oznacza że będzie to jakieś włamanie do mieszkania, w takim razie musi się liczyć ze zgłoszeniem groźby karalnej, bo trudno to sobie inaczej wyobrazić jak próby włamania. 


Ja nie jestem zaskoczony, ostrzegałem jeszcze za życia Taty, że ta osoba jest nieobliczalna i prawo nie jest dla tej osoby wzorem postepowania, raczej jest to podejście że prawo jest po to by je łamać. 


Mi pozostaje po prostu jedynie zabezpieczenie rzeczy przed ewentualną kradzieżą i  co ważniejsze nadzieję że żadnej bliskiej osoby nie stanie się krzywda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz