piątek, 24 lutego 2023

Czas Smutku

Życie to splot radosnych i smutnych chwil, moja Chrzestna Ciocia Bronia była osobą która jako pierwsza zadzwoniła kiedy leżałem na SORze, często też się za mnie modlila. Do końcaa życia pamiętała że Mama zabrała Ją i Dziadka Edmunda nad morze.

Od czasu gdy Mama załatwiła jej przebywanie u Sióstr Albertynek we Wrocławiu byłem u Niej częstym gościem. Przywoziłem jej krówki, wafle wulkany i informacje co słychać u Mamy i Reszty, w zamian otrzymywałem jej wsparcie, nie tylko modlitwy ale i słowa otuchy że jestem wartościowym Człowiekiem i że znam języki obce.

Nigdy nie zapominała o innych cierpiących, gdy byłem pewnego razu przesypała część wulkanów i krówek do osobnego woreczka dla Pani której niedawno umarł Mąż.

Przykre jest to że niektórzy nigdy nie zmieniają opinii o ludziach, choć ich przekonanie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, a ich opinia pochodzi z zamieszały h czasów.



Ma rację Zuzanna Celmer pisząc : lnteligentny Człowiek jest obdarzony świadomością, co oznacza że jest zdolny do refleksji na własny temat. A to z kolei oznacza, że potrafi ocenić zasadność swoich działań w kontekście ich skuteczności i wyciągać ze swoich doświadczeń stosowne wnioski.

Pewna Znajoma wyraziła zdanie że należy żałować młodych a nie ludzi którzy przeżyli życie w pełni. Ja się z tym nie zgadzam , żałujemy ludzi którzy Nas kochali i nie żałujemy ludzi którzy nas wychowywali i darzyli nas Nienawiścią choćby były siostrami ale nic dla Nas i tych których kochamy nie zrobili.

Do zobaczenia Kochana Chrzęstno w Niebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz