piątek, 17 lutego 2023

To mnie przekonuje

 Mama wielokrotnie mówiła że najlepiej jej było gdy się Nią opiekowałem, nie ma czegoś takiego jak opieka online. Może mi być tylko wstyd że moja Siostra ma 100 metrów do Mamy i odwiedza ją tylko raz na kwartał ja wyjeżdżając do Niemiec do pracy na 1,5 miesięczne okresy jestem u Niej częściej i nigdy nie posługiwałem w relacji z Rodzicami krzykiem i przekleństwami. Jeśli ktoś posługuje się wulgaryzmami za każdym razem i to wtedy gdy manipulacje nie zadziałają.




Ja poprostu nie wierzę w jakieś ludzkie odruchy, jeśli widzą że chcieliście umieścić Mamę w Domu Starców i to bez jej wiedzy i pretensje że nie wyraziła zgody mimo iż Najwyższą Izba Kontroli stwierdzała tam mnóstwo uchybień wobec Seniorów o czym pisał np. Number One. 

Wasze intencje są tak czytelne że nie ma żadnych wątpliwości że macie na względzie swój własny interes i życzę by Wasze wielkie dupska równo się smażyły na plażach Europy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz