sobota, 30 września 2023

Wstydzę się za Polaków i Polki plujących na Naszą Ojczyznę

 Wracaliśmy wspólnie busem  GTV z pracy w Niemczech, zaczęliśmy dzielić się opiniami jak Polska przez ostatnie lata wypiekniala i jak pogorszyło się Niemcom od początku wojny Ukrainy z Rosją oszczędzają na wszystkim na gazie, energii a nawet jedzeniu. Kupiłem podopiecznemu kiełbasę, bo nie miał co jeść, jak myślicie zwrócili mi kasę. 

Będąc w busie GTV nikt z Nas nie wyobrażał sobie mieszkania na stałe w Niemczech a wszyscy cieszyliśmy się patrząc na piękne Polskie miasta i miasteczka.



Trudno nie reagować na słowa kandydatki na Posłankę świadczącą usługi kominowe w Polsce , który na filmie dostępnym na portalu TVP Info mówi:

 Jest mi niedobrze, mieszkając w takim kraju [...] Jest mi wstyd, jest mi głupio przyznawać się do tego, że jestem Polką. Wszyscy nas uważają na całym świecie za idiotów i debili. I taka jest prawda” – mówi Kaczor-Hanuszewicz. – Ale niestety ludzie, którzy głosują na PiS to są ludzie ograniczeni, nie obyci, nie jeżdżący i niewiedzący, co się o nich sądzi. Ogarnijcie się ludzie, bo obudzicie się, k***a, w Białorusi – kończy reprezentantka PO. 



Jeszcze trudniej to zrozumieć że Pani Karolina z wykształcenia jest prawniczka, więc musi sobie zdawać sprawę że narusza dobra osobiste wielu Polek i Polaków. 

Z raportu IPPAN wynika że aż 58% Polek i Polaków są zadowoleni a nawet dumni że są Polkami lub Polakami. 

Osób którzy wstydzą się Polskości jest tylko 14% , więc może osoby z tej kategorii powinny się ubiegać o mandat Niemiec lub innego kraju.

Pani Karolina prowadzi wraz z Mężem w Polsce firmę MC KORP , która w czasie pandemii otrzymała pomoc od Państwa Polskiego w wysokości 230 tysięcy. 

Nie wiemy czy Pani Karolina ma wiedzę jak żyją przeciętni Niemcy, zajmowałem się wieloma Seniorami w Niemczech i też mogłem zaobserwować życie ich Rodzin tylko raz zdarzyło mi się że w domu były inne książki jak książka kucharska.

Więc Polacy mogą racjonalnie podjąć decyzję w referendum ponieważ mają wiedzę, której Niemcy nie mają, My Polacy widzimy związek przyczynowo - skutkowy między nielegalną imigracja a przestępczością. Kręgosłupem moralnym a uczciwą służba dla Narodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz