wtorek, 30 kwietnia 2024

PODSUMOWANIE MIESIĄCA

 

Mysl miesiąca: Od kiedy czytam książkę Mate Gabor - Kiedy ciało mówi nie zrozumiałem że to nie gniew ale niekontrolowana wsciekłość jest tym co powoduje demencje, alzheimera, raka i inne choroby cywilizacyjne.

" Gniew jest energią która Matka Natura obdarza Nas w Dzieciństwie, aby umożliwić nam występowanie we własnym imieniu i zaznaczenie : ja się liczę. W przypadku zdrowego gniewu , kontrolę nad sytuacją sprawuje jednostka, nie zaś jej nieokiełznane emocje. "

Najlepszy moment miesiąca: Udało się nam  z Kasią wyskoczyć  na kurczaczka w Gnieznie. Bardzo polecam bo był pyszny , ale szaszłyk był jeszcze lepszy , na zapiekankę się pokuszę następnym razem.  




Ulubiona chwila miesiąca: Moment kiedy  dowiaduje się że mogę pojechać do Gniezna, już kiedy ruszam  wiem że za parę godzi będę na Dworcu w Gnieznie i przywita mnie buziakiem moja Ukochana Żona .




Piosenka Miesiąca: 


Obsesja miesiąca :  fakt, ze na serwisie  Polska 21 Wieku pojawiła się 17 - letnia Anita Tomaszewska to Ona przekonała Młodzież że Tusk który chciał relacji z Rosją taka jaka ona jest jest współodpowiedzialny za Zbrodnie na Ukrainie   i  przestrzega tak na prawdę w wyborach przed samym sobą. 







Osoba miesiąca: ANITA TOMASZEWSKA. Redaktorka i moderatorka forum młodzieżowego na portalu POLSKA  21 WIEKU, młodzi się budzą rozumieją że interes narodowy nie ogranicza się do smacznej pizzy. 


Film/serial miesiąca : 

PO PROSTU  ŻYJ


Przyjemnosc tygodnia/ niedoczekanie tygodnia : Mam takie odczucie, że wiele osób widzi że musi być coś więcej niż tylko chodzenie, do pracy i szkoły i chodzenie na trening tańca czy boksu. Ostatnio widziałem tłumy na uroczystości rocznicy świętego Wojciecha w Gnieźnie, wierzę że w życiu sens życia nadaje Bóg, zbudowanie wspaniałego związku ale uczestnictwo też we wspólnocie która ma wspólne z Nami cele i wartości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz