niedziela, 23 czerwca 2024

Gestapo w Polsce

 Nigdy nie zapomnę opowieści Dziadka o walce z Niemcami, Bitwie pod Bzurą a po porażce ukrywaniem się przed Niemcami a potem Rosjanami. 



Na początek muszę powiedzieć o swoim stosunku do Niemcow. Pamiętam że u Franca podczas opieki nad jego Rodzicami w moim pokoju był obraz jego dziadka w mundurze. Bawarczycy mają to do siebie ze maja lepszy stosunek do Hitlera niż pozostałe części Niemiec. Kiedy wróciłem do Polski rozmawiałem z kuzynka która stwierdziła że gdyby Hitler ograniczył się do wojny z Polską i małymi graniczącymi z Niemcami panstewkami to Hitler wygrał by ta wojnę.  To samo możemy przeczytać w książce o Magdzie Goebbels, takie przekonanie miało większość Niemcow. Zapomniano tylko gdzie o hitlerowskich zbrodniach na ludzkości.

Pamiętam że opiekując się Ingę też rozmawialiśmy o II wojnie światowej i Ona powiedziała: Takie to były czasy, żadna ich odpowiedzialność,  wręcz odwrotnie to właśnie oni byli wypędzani i Ruscy zrobili tym Kobietom piekło na ziemi w postaci Rzeźni i obdarciu ich że człowieczeństwo.

Kolejny moj podopieczny z Kolonii nie tylko uznawał że Wypedzeni doznali znacznie większe krzywdy niż ofiary hitlerowskie jak i gwałcone po wojnie na terenie Niemiec Kobiety przez rosyjskich żołnierzy. Chciał mi pokazywać filmy na kanale RTL jak Polacy w Oświęcimiu znęcali się nad Żydami. 

Pomyślałem sobie ze nawet dziś RTL, ARD, ZDF prowadzi propagandę godną Goebbelsa.

Kiedy dostalem tak duża dawkę wiedzy a również sposób traktowania przez cześć Niemcow , nigdy tez nie zapomnę jak jadąc do opieki do Niemiec Koleżanka która przez 14 lat jeździła do opieki a potem miała 6 letnią przerwę bo opiekowała się swoją matka powiedziala: Gdyby nie Ci którzy Niemcom liza dupe,  opieka byłaby o wiele łatwiejszą. Ja nigdy nie robiłam nic więcej jak to wynika z umowy.

Ja zainteresowalem sie niemieckim punktem widzenia, choćby ta książkę pisana przez niemieckich i polskich historyków i wykreśleniu z nich takich Polskich Bohaterów jak Chrobry, Piłsudski, Jan Paweł II ludzi którzy zmienili historie świata czy wydarzeń zwycięstwo Polaków pod Grunwaldem nad Krzyżakami, niemieckim zakonem rycerskim.



Oczywiście że brak wiedzy na temat historii Polski prowadzi do błędnych wnioskow , dla mnie odkryciem było że  jednym z głównym powodów tak szybkiej porażki w wojnie obronnej 1939 roku była działająca przed wojną  agentura Gestapo w Polsce , tak wynika z książki Jana Kowalskiego Gestapo w Polsce.

DEUTSCHE WELLE , z którego kursów niemieckiego korzystam napisało, na Facebooku że trzeba rozumieć reakcje Polaków na najazd niemieckiej Policji i podrzucaniu nam imigrantow, bo Niemcy w tej sytuacji zażądali by już wezwania na dywanik Polskiego Ambasadora. 

Ja ten wpis DW umieściłem na Euro News FAN I okazało się że na większość Polaków poparła opinie DW a nie moją. 

Wracając do moich przeżyć z RFN zauważyłem że zmiennicy których większość życia spędza w Niemczech niż w Polsce, nawet jeśli mają tylko polskie obywatelstwo mówi: Niemcy dali mi zarobić,  a Polska co mi dala.

Mi zawsze przychodzi wtedy na myśl myśl Prezydenta Kennediego : Nie myśl co dala Ci Ameryka myśl co Ty dałeś Ameryce.

Na grupie Polska KATOLICKA okazało się że bardzo dużo osób o podwójnym obywatelstwie kocha bardziej Niemcy niż Polskę i jeśli jesteśmy patriotami to właśnie to powinniśmy zmienić by Polska była w ich sercach na pierwszym miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Manipulanci są wsrod Nas

 MANIPULANCI SĄ WŚRÓD NAS Żyjemy w swiecie który rozumiemy dzięki informacji i wizerunkom czy chcemy czy nie, docierają do nas przez gazety,...