poniedziałek, 1 lipca 2024

PODSUMOWANIE CZERWCA

 Myśl miesiąca : 

Najbardziej pożałowania godni ludzie to ci, którzy mają poczucie obowiązku, ale brakuje im siły, aby ten obowiązek spełniać.

Marie von Ebner-Eschenbach

Donek myśli że jest Bogiem, faktycznie jest Bogiem ale tylko Bogiem Idiotow.

Gosia Dembska

Nie ma niczego gorszego od Kanalii która myśli że ma władze absolutna, który dostał przyzwolenie od swoich Szwabskich poplecznikow. Ja bardzo lubię błyskotliwe myśli copywriterki Gosii Dembskiej i zastanawiam się że osoba która narusza zasadnicze zasady prawa podlega #karasmierci. Wiemy że w Wielkiej Brytanii kara śmierci jest możliwa wobec osób wyjątkowo zdeprawowanych, które nie rokują poprawy oraz stanowią zagrożenie dla społeczeństwa, np. poprzez przekraczanie swoich uprawnień.

NAJLEPSZY MOMENT MIESIĄCA

Ponieważ moja Kochana Zona uległa wypadkowi, było dla mnie najważniejsze by zapewnić jej bezpieczeństwo i zapewnienie jej troski, Moja Siostra nie tylko zaopiekowała się Mama pod moja nieobecność,  ale zostawiła nam pyszny gulasz.


ULUBIONA CHWILA MIESIĄCA 

Rozpoczęcie wspólnie Wakacji wraz płytami Lata z Radiem oraz taniec  Jak przygoda to tylko w Warszawie i jak walczyk to Tylko z taką Dziewczyną jak Kasia. 


PIOSENKA MIESIACA 




OBSESJA MIESIACA


Trudno mi zrozumieć że mamy taki pluralizm medialny że większą część mediów nawet prywatnych woli być grzeczne wobec Tuska a niechcacym się podporządkować utrudniają pracę Dziennikarzom i Blogerom.

Tusk który niszczy poczucie sprawiedliwości społecznej zasługuje niewątpliwie na karę śmierci ponieważ jak pisze Herbert nie ma nic gorszego jak mlodzi ludzie pozbawieni katalogu zdrowych zasad życiowych. 


OSOBA 


Mecenas Krzysztof Wąsowski, obrońca księdza Olszewskiego podobnie jak obrońcy księdza Popiełuszki Olszewski i Wende , staje się tytanem który walczy z aparatem terroru Tuska I podobnie jak Oni jest w stanie ta walkę że złem wygrać. 

FILM / SERIAL MIESIĄCA 

My którzy przeżyliśmy lata komuny , wiemy że nie ma nic gorszego jak niesprawiedliwa kara za czyn innej osoby lub czyn który nie jest szkodliwy np. krytyka zła. Dla tych którzy nie wierza w prawdę tylko Nalogowemu Oszustowi Tuskowi pomoże film o księdzu Popiełuszkę




PRZYJEMNOŚĆ MIESIĄCA / NIEDOCZEKANIA MIESIACA

Mam nadzieję że nie długo będziemy czekać na sprawiedliwosc i Tusk I Bodnar nie uciekną do Niemiec.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Manipulanci są wsrod Nas

 MANIPULANCI SĄ WŚRÓD NAS Żyjemy w swiecie który rozumiemy dzięki informacji i wizerunkom czy chcemy czy nie, docierają do nas przez gazety,...